نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

با این که گوشی شما یکی از مدل‌های خوب شرکت سامسونگ است، اما به طور معمول امکان آسیب دیدگی یا خرابی آن در اثر عوامل گوناگون وجود دارد. افتادن از ارتفاع، ضربه خوردن به گوشی، نفوذ آب به آن و هم چنین استفاده نادرست کاربر از گوشی رایج‌ترین دلایل خرابی موبایل سامسونگ شما به حساب می‌آیند. در این موارد باید به فکر تعمیر گوشی‌تان باشید و برای این کار به افراد یا مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار بالایی در این زمینه برخوردار هستند. زیرا تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A22 5G شما کار ساده‌ای نیست و به نیاز مهارت بالایی دارد. هر گونه بی‌دقتی و اشتباه در حین تعمیر آن می‌تواند باعث ایجاد آسیب‌های دیگر در گوشی بشود؛ بنابراین در هنگام نیاز، این نکته را حتما مد نظر داشته باشید. ما در مرکز تعمیرات 118 با استفاده از نیروهای ماهر و با تجربه در حوزه گوشی‌های موبایل، کار تعمیر گوشی شما را با کیفیتی عالی انجام خواهیم داد. هم چنین ما در مجموعه خود از تجهیزاتی به روز و مدرن استفاده می‌کنیم که برای تعمیرات هر قسمت از موبایل شما لازم هستند. پس در صورتی که گوشی‌تان از هر نظر دچار ایراد و مشکل شده است، آن را با خاطری آسوده برای انجام تعمیرات، به ما تحویل دهید. شما می‌توانید گوشی سامسونگ Galaxy A22 5G خود را به صورت حضوری و با مراجعه به مجموعه یا با استفاده از پست برای ما ارسال کنید.

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی Galaxy A22 5G

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی Galaxy A22 5G

به طور کلی، آسیب دیدگی‌ها و مشکلات گوشی موبایل شما در دو دسته خرابی‌های قطعات سخت افزاری و ایرادات نرم افزاری قرار می‌گیرند. هر کدام از آن‌ها می‌توانند برای شما دردسرهای زیادی ایجاد کرده و هزینه‌ای هم به دنبال داشته باشند. اما معمولا مشکلات نرم افزاری هم راحت‌تر قابل حل هستند و هم هزینه کم‌تری برای رفع آن‌ها نیاز است. ویروسی شدن گوشی، مشکلات سیستم عاملی و هنگ کردن گوشی از جمله مهم‌ترین مشکلات نرم افزاری هستند. برای برطرف کردن این مشکلات باید به مراکزی مراجعه نمایید که از دانش و تخصص نرم افزاری بالایی برخوردارند؛ در این صورت مشکل گوشی‌تان در زمالن کوتاه قابل رفع شدن خواهد بود. شکستگی و خراب شدن تاچ و ال سی دی، از کار افتادن باتری و خرابی هارد هم از جمله رایج‌ترین ایرادات سخت افزاری گوشی سامسونگ Galaxy A22 5G شما هستند. در بیش تر موارد برای برطرف کردن این مشکلات نیاز به تعویض برخی قطعات وجود دارد. همین موضوع سبب می‌شود که آسیب‌های سخت افزاری نیاز به مهارت بالاتر و البته صرف هزینه بیش‌تری برای تعمیرات داشته باشند. در صورتی که گوشی‌تان با هر یک از این ایرادات رو به رو سده است، برای برطرف کردن آن باید به مراکزی معتبر و حرفه‌ای در این زمینه مراجعه نمایید.

خرابی و شکستگی تاچ و ال س دی Galaxy A22 5G

یکی از رایج‌ترین مشکلات در گوشی‌های موبایل همین آسیب دیدن تاچ و ال س دی آن‌ها است. البته این موضوع هم به این دلیل است که تاچ و ال سی دی در قسمت بیرونی گوشی شما قرار گرفته و امکان صدمه دیدنش بالا است. به هر حال، در صورت آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی‌تان، برای این که دوباره کارایی آن را به دست آورید، باید نسبت به تعویض تاچ و ال س دی اقدام نمایید. تاچ و ال سی دی گوشی Galaxy A22 5G شما از نوع TFT بوده و از وضوح تصویر و کیفیت ساخت بالایی برخوردار است؛ اما باز هم این موضوع به معنی آسیب ناپذیر بودن آن نیست. ممکن است در اثر عوامل گوناگونی صفحه نمایش موبایل‌تان دچار آسیب شود. در این موارد نشانه‌هایی هم در صفحه گوشی‌تان ظاهر می‌شوند که متداول‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  1. تاریک شدن کامل صفحه در عین فعال بودن سایر بخش‌ها
  2. از کار افتادن بخش‌هایی از تاچ یا همه آن
  3. سوسو زدن و قطع و وصل شدن تصویر
  4. ایجاد نقاط یا خطوط رنگی در صفحه نمایش

این موارد مهم‌ترین علائمی هستند که در صورت خراب شدن تاچ و ال سی دی شما در صفحه گوشی ظاهر می‌شوند. با مشاهده این نشانه‌ها بهتر است نسبت به تعویض تاچ و ال سی دی اقدام کنید.

از کار افتادن باتری گلکسی A22 5G

تعویض باتری سامسونگ Galaxy A22 5G

در این گوشی شما از یک باتری پرقدرت و با کیفیت استفاده شده است که از نوع لیتیوم پلیمری است. این باتری نسبت به باتری‌های لیتیوم یونی هم از انعطاف پذیری بیش‌تر و قدرت شارژ دهی بالاتری برخوردار است و هم وزن سبک‌تری دارد. هم چنین از قابلیت شارژ سریع 15 واتی برخوردار است که باعث کوتاه‌تر شدن زمان انجام شارژ کامل می‌شود. با این حال، باتری سامسونگ گلکسی A22 5G دارای یک عمر مفید مشخص بوده و بعد از آن رفته رفته کارایی خود را از دست می‌دهد. البته برخی اقدامات شما هم مانند استفاده از شارژهای بی‌کیفیت و تقلبی یا کار کردن با گوشی در هنگام شارژ می‌تواند در کم‌تر شدن عمر آن تاثیر داشته باشد. اگر چه باید مراقبت‌های لازم از باتری را انجام داده و از اقدامات تخریبی آن پرهیز نمود، اما در مواقع خرابی و ایجاد مشکل، بهترین راه‌حل تعویض باتری است. با توجه به این که باتری گوشی سامسونگ Galaxy A22 5G شما قابل جدا شدن نیست، خودتان نمی‌توانید کار تعویض آن را انجام دهید. برای این کار باید به موسسه‌هایی مراجعه نمایید که هم ابزار لازم را داشته و هم از کیفیت کارشان اطمینان داشته باشید.

آسیب دیدن هارد پروگرم شده سامسونگ Galaxy A22 5G

از دیگر موارد آسیب دیدگی سخت افزاری گوشی‌تان، می‌توان به خرابی هارد اشاره نمود. در این گوشی از هاردهای 64 و 128 گیگی استفاده می‌شود که قابلیت پشتیبانی از رم با ظرفیت 4 و 6 و 8 گیگا بایت را دارند. با توجه به این که هارد وظیفه ذخیره و سیو کردن داده ها و اطلاعات مختلف را در موبایل شما را عهده دارد، باید در مراقبت از آن تمام تلاش خود را انجام دهید. چرا که خرابی هارد می‌تواند به پاک شدن و از دست رفتن تمام اطلاعات شما بیانجامد. اقداماتی مانند انجام بازی‌های سنگین و گرافیکی بر روی گوشی، ریست کردن گوشی در هنگام شارژ و استفاده از شارژرهای فیک و تقلبی، بیش‌ترین تاثیر را در خرابی هارد شما دارند. پس برای مراقبت از هارد گوشی سامسونگ Galaxy A22 5G خود باید از انجام این امور بپرهیزید. اگر هم که احساس کردید هارد شما در حال خراب شدن است، باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید. چرا که امکان تعمیر هارد و جلوگیری از حذف اطلاعات شما در مراحل اولیه آسیب دیدگی وجود دارد. علائمی مانند حذف شدن خود به خود اطلاعات گوشی‌تان، تغییر آیکون برنامه‌ها و هنگ کردن گوشی از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی هارد هستند.

تعویض قطعات گوشی سامسونگ گلگسی A22 5G

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ Galaxy A22 5G

در صورتی که گوشی شما از نظر نرم افزاری یا سخت افزاری دچار ایراد شده و یا تصمیم به تعویض برخی قطعات آن دارید، این کار را با خاطری آسوده به ما واگذار کنید. ما در مجموعه تعمیرات 118 با برخورداری از کادری مجرب و حرفه‌ای در این حوزه، کار تعمیر و تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A22 5G را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهیم. پس شما می‌توانید گوشی خودتان را به صورت حضوری و یا با استفاده از پیک برای ما بفرستید.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A22 5G

اگر قصد خرید برخی قطعات برای گوشی سامسونگ Galaxy A22 5G خود را دارید، باید به اصل و اورجینال بودن آن‌ها توجه کنید. چرا که قطعات تقلبی با قیمتی برابر با قطعات اصل به شما داده می‌شوند، اما کارایی آن‌ها بسیار پایین است. ما در مرکز تعمیرات 118 با سابقه‌ای بالا که در این زمینه داریم، کار ارائه انواع قطعات اصل و اورجینال گوشی سامسونگ Galaxy A22 5G شما را انجام می‌دهیم. شما عزیزان می‌توانید از هر کجای کشور، نسبت به ثبت سفارش قطعات مورد نیاز گوشی‌تان از طریق سایت یا تلفن ما اقدام نمایید. البته این امکان هم برای شما وجود دارد که در صورت حضور در تهران، با مراجعه به مجموعه این قطعات را تحویل بگیرید.