نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

 با این که شرکت وان پلاس به عنوان یک برند قدرتمند در تولید و عرضه گوشی‌های موبایل عمل کرده است، اما نمی‌توان گفت که محصولاتی آسیب ناپذیر دارد. البته این موضوع در مورد هیچ برندی صادق نیست و هر گوشی امکان آسیب دیدگی دارد. گوشی One Plus 9 هم در کیفیت بالایی ساخته شده و امکانات بالایی را هم به کاربران خود ارائه می‌دهد. اما به دلیل ظرافت‌هایی که در ساخت این گوشی وجود دارد، ممکن است در اثر بسیاری از عوامل آسیب ببیند. به همین دلیل، تا جایی که امکان دارد باید از گوشی خود محافظت کرده تا آسیب نبیند؛ اما اگر هم دچار آسیب دیدگی و خرابی شود، باید به فکر مراجعه به موسسه‌هایی معتبر جهت تعمیر آن باشید. زیرا با توجه به این که تعمیر گوشی وان پلاس 9 کاری حساس بوده و نیاز به دقت بالایی دارد، نمی‌توانید این کار را به هر کسی بسپارید. ما در مجموعه تعمیرات 118 با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز و با برخورداری از نیروهای ماهر و با تجربه، کار تعمیر گوشی OnePlus 9 شما را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهیم. پس در صورتی که گوشی‌تان در هر کدام از جنبه‌های سخت افزاری یا نرم افزاری دچار ایراد شده است، با خیالی راحت آن را برای ما بفرستید تا مشکل آن را برای شما برطرف کنیم.One Plus 9

تعمیر گوشی One Plus 9

آسیب دیدگی‌های متداول گوشی وان پلاس 9

گوشی وان پلاس شما ممکن است از لحاظ قطعات سخت افزاری یا قابلیت‌های نرم افزاری دچار آسیب دیدگی‌هایی شود که نیاز به تعمیر آن به وجود بیاید. از رایج‌ترین دلایل به وجود آمدن ایرادات نرم افزاری در گوشی شما می‌توان استفاده نادرست از برنامه‌ها و قابلیت‌های گوشی و نفوذ بدافزارهای گوناگون به آن را نام برد. این آسیب‌ها به طور معمول با مراجعه به افراد و مجموعه‌هایی که دانش و تخصص لازم در این حوزه را دارند، به راحتی قابل رفع شدن هستند. اما آسیب دیدگی‌های سخت افزاری کمی متفاوت از این ایرادات می‌باشند و برای برطرف کردن آن‌ها باید هزینه بالایی را متقبل شوید. این موضوع هم به خاطر نیاز به تعویض قطعات است که در بسیاری از موارد در خرابی های سخت افزاری وجود خواهد داشت. این آسیب‌ها در بیش‌تر موارد بر اثر ضربه خوردن گوشی، افتادن آن از ارتفاع و یا نفوذ آب به آن ایجاد می‌شوند. از آن جایی که این دسته از مشکلات گوشی One Plus 9 شما دردسر بیش‌تری را به همراه دارند، اکنون به مهم‌ترین آن‌ها و راه‌های رفعشان می‌پردازیم.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی OnePlus 9

در گوشی شما از صفحه نمایش Fluid AMOLED استفاده شده که تصاویر را با کیفیتی بالا نشان می‌دهد. سایز تاچ و ال سی دی گوشی وان پلاس 9 برابر با 6.55 اینچ بوده و مساحتی برابر با 103.6 سانتی متر مربع دارد. رزولوشن و وضوح تصویر در این گوشی 1080 در 2400 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی آن 402 پیکسل در اینچ است. برای محافظت بیش‌تر از تاچ و ال سی دی این گوشی از لایه محافظ Corning Gorilla Glass 5 استفاده شده است تا صفحه نمایش گوشی‌تان را در برابر ضربات و فشارهای وارده مقاوم سازد. با این وجود باز هم امکان آسیب دیدگی صفحه نمایش ان در اثر ضربات و قشارهای بالا وجود دارد. زمانی که تاچ و ال سی دی گوشی شما آسیب می‌بیند، به طور معمول علائم زیر در صفحه آن بروز می‌کنند:

  1. به وجود آمدن نقاط و ناحیه‌های تاریک
  2. خاموش شدن کامل صفحه نمایش
  3. از کار افتادن قسمت‌هایی از تاچ گوشی
  4. سوسو زدن تصاویر

با مواجهه با این علائم باید متوجه خرابی تاچ و ال سی دی گوشی‌تان شده و به فکر تعویض آن باشید.

از کارافتادن باتری گوشی شما

تعمیر گوشی One Plus 9

باتری گوشی OnePlus 9 شما دارای 4500 میلی آمپر ظرفیت می‌باشد که ظرفیتی مناسب به شمار می‌رود. این باتری از نوع لیتیوم پلیمری است که نسبت به باتری‌های یونی هم از انعطاف پذیری و قدرت شارژدهی بالاتری برخوردار بوده و هم وزن سبک‌تری دارد. باتری وان پلاس شما هم چنین از قابلیت شارژ سریع 65 واتی برخوردار است که 100 درصد شارژ کامل را تنها در مدت زمان 29 دقیقه انجام می‌دهد. اگر چه این باتری هم از لحاظ ظرفیت و هم از نظر کیفیت ساخت در سطح بالایی قرار دارد، اما استفاده نادرست از آن می‌تواند آسیب دیدگی و خرابی‌اش را به دنبال داشته باشد. استفاده از شارژرهای تقلبی و نا مناسب و کار کردن با گوشی در هنگام شارژ از مهم‌ترین اقداماتی هستند که باعث خراب شدن باتری شما می‌شوند. تا حد امکان باید از انجام چنین اقداماتی خودداری نمایید تا باتری گوشی‌تان طول عمر بیش‌تری داشته باشد. زمانی که باتری آسیب دیده و دچار ایراد می‌شود، نشانه‌هایی مانند داغ شدن و باد کردن باتری، تخلیه سریع شارژ و طولانی شدن مدت شارژ را در گوشی‌تان مشاهده خواهید کرد. در این مواقع باید هر چه زودتر نسبت به تعویض باتری گوشی خود اقدام کرده تا دوباره کارایی آن را به دست آورید.

تعویض هارد پروگرم شده گوشی One Plus 9

تعمیر گوشی One Plus 9

هارد گوشی شما از مهم‌ترین قطعات آن بوده و نقش حافظه را در دستگاه موبایل‌تان ایفا می‌کند. البته هارد علاوه بر این که کار ذخیره داده‌ها و اطلاعات را انجام می‌دهد، مجوزهای لازم برای بوت کردن گوشی را هم برای سیستم عامل صادر می‌کند. به همین دلیل، در صورت وجود ایراد در آن، هم امکان پاک شدن اطلاعات ذخیره شده وجود دارد و هم ممکن است گوشی‌تان با اختلال مواجه شود. استفاده از شارژرهای فیک و تقلبی، اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی و ریست کردن گوشی در شارژ کم از مهم‌ترین دلایلی هستند که خرابی هارد را به دنبال دارند. برای این که هارد شما آسیب نبیند، باید دقت داشته باشید که از انجام این اقدامت خودداری کنید. اما اگر باز هم به هر دلیلی احساس کردید که هاردتان در حال خراب شدن است، باید هر چه زودتر به مجموعه‌هایی که تعمیر هارد شما را به خوبی انجام می‌دهد، مراجعه کنید. ایجاد اختلال در عملکرد نرم افزارهای گوشی، پاک شدن خود به خود برخی اطلاعات و تغییر آیکون برنامه‌ها از متداول‌ترین علائم خرابی هارد شما هستند.

تعویض قطعات گوشی One Plus 9

تعمیر گوشی وان پلاس 9 کاری حساس بوده و نیاز به دقت و تخصص بالایی دارد. شما نمی‌توانید گوشی‌تان را به هر فرد یا موسسه‌ای جهت تعمیرات یا تعویض قطعات بسپارید. زیرا هر گونه بی دقتی حین تعمیر گوشی می‌تواند آسیب دیدن سایر قطعات و در نتیجه عملکرد نامناسب گوشی‌تان را در پی داشته باشد. ما در مرکز تعمیرات 118 با برخورداری از نیروهای متخصص هم در زمینه نرم افزار و هم در زمینه سخت افزار، کار تعمیر و تعویض قطعات گوشی شما را با کیفیتی مناسب انجام می‌دهیم. پس اگر گوشی One Plus 9 شما با مشکل مواجه شده است، وقت را تلف نکنید و هر چه سریع‌تر آن را برای ما ارسال کنید.

خرید قطعات گوشی One Plus 9

اگر قصد خرید قطعات گوشی One Plus 9 خود را دارید، آن‌ها را با خاطری آسوده از ما تحویل بگیرید. ما در مجموعه تعمیرات 118 کار عرضه انواع قطعات گوشی وان پلاس 9 شما را با کیفیتی مناسب انجام می‌دهیم. از آن جایی که این قطعات کاملا اصل و اورجینال هستند، پس هیچ لزومی به نگرانی وجود ندارد. شما می‌توانید با مراجعه به مجموعه ما قطعات مورد نیاز گوشی خود را دریافت کنید. البته این امکان هم برای شما وجود دارد که به صورت غیرحضوری، با مراجعه به سایت ما یا از طریق تلفن، این قطعات را سفارش داده و آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید.