نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی شیائومی طی یک مراسمی از گوشی اقتصادی Redmi 3x  در ژوئن سال 2016 رونمایی کرد. با قیمتی عالی که برای این گوشی در نظر گرفته شده بود، از استقبال بسیار خوبی بهره مند شد. بدنه ی اصلی آن تماما از فلز ساخته شده است و حدود 144 گرم وزن دارد. دارای دو رنگ طلایی و نقره ای می باشد و از طراحی منحصر به فردی بهره می برد. درب پشت گوشی ردمی 3 ایکس میزبان دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 می باشد. از مهم ترین ویژگی های این دوربین می توان به تشخیص فاز فوکوس خودکار ، فلش LED ،قابلیت‌ها برچسب گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره و لبخند، HDR، پاناروما اشاره کرد. با استفاده از این امکانات، عکاسی برای کاربر بسیار لذت بخش می شود.

دوربین سلفی به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه مانند همیشه در بالای ال سی دی جای گرفته اند. شیائومی برای دوربین سلفی سنسور 5 مگاپیکسلی را در نظر گرفته که از قابلیت فیلم برداری نیز بهره می برد. هر دوی این دوربین ها از کیفیت نسبتا خوبی بهره می برند و برای عکس برداری در روز بسیار مناسب هستند. در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 5 اینچ قرار گرفته است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi 3x حدود 68 سانتی متر مربع است و حدود 71 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. از دیگر مشخصات نمایشگر می توان به تراکم پیکسلی 294، رزولوشن تصویر 720 در 1280 اشاره کرد.

انرژی مورد نیاز سخت افزار قدرتمند دستگاه را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4100 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری گوشی Redmi 3x از فست شارژ بهره نمی برد و با استفاده از شارژر 10 واتی شارژ می شود. باتری به صورت داخلی در قاب گوشی قرار گرفته است و امکان دسترسی توسط کاربر وجود ندارد. سیستم عامل اندروید 6 با رابط کاربرری MIUI 7.3 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. قلب تپنده ی دستگاه را تراشه ی قدرتمند اسنپدراگون 430 تشکیل می دهد که بر روی آن پردازنده ی گرافیکی Adreno 505 قرار گرفته است. این گوشی تک نسخه ای و با رم 2 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی به بازار وارد شده است.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 3x

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 3x و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi 3x وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 3X

امکان خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi 3x به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi 3x روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.