نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

تبلت‌های سامسونگ جزو برترین تبلت‌های اندرویدی جهان است. بی شک کیفیت بالای این تبلت‌ها باعث این موفقیت شده است. تبلت سامسونگ Galaxy Tab Active3 در همین دسته قرار می‌گیرد. اما این کیفیت همیشگی نیست. ممکن است شما با یک سهل انگاری کوچک کیفیت این تبلت را به مخاطره بیندازید. مشکلات بسیاری ممکن است که باعث آسیب به تبلت شما شود. این آسیب‌ها و مشکلات در ادامه بطور کامل معرفی می‌شوند. اما در صورت آسیب به تبلت سامسونگ Galaxy Tab Active3 چه باید کرد؟ اگر تبلت شما در هر زمینه‌ای به مشکلی برخورد کرده است تعمیر آنرا به ما بسپارید. تعمیر تبلت سامسونگ Galaxy Tab Active3 در مرکز ما انجام می‌شود. اینکار با بکارگیری جدیدترین تجهیزات در کنار قیمت مناسب انجام می‌شود. بنابراین با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بگیرید.

تعمیر تبلت سامسونگ Galaxy Tab Active3

آسیب دیدگی‌های رایج تبلت سامسونگ Galaxy Tab Active3

این تبلت می‌تواند به دلایل گوناگونی دچار آسیب شود. آسیب‌های رایج این تبلت را در ادامه آورده‌ایم. در صورتی‌که با یک یا چند مورد از موارد زیر روبرو شده اید سریعا با همکاران ما تماس بگیرید. زیرا با راهنمایی آنها از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کنید.

  • اسیب به تاچ و ال سی دی
  • آسیب به باتری تبلت
  • آسیب های وارد شده به هارد و خرابی هارد
  • ایرادات آنتن دهی تبلت و بیس باند
  • مشکل خاموشی تبلت
  • مشکلاتی که به شارژ تبلت مربوط می‌شود
  • و…

تمامی این موارد در ادامه بررسی می‌شوند. در صورتی‌که سوالی در ذهن شما ایجاد شده است می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

خرابی تاچ و ال سی دی تبلت اکتیو 3

یکی از مشکلات بسیار رایجی که ممکن است برای هر کسی به وجود آید مشکل در تاچ و ال سی دی است. تاچ و ال سی دی تبلت سامسونگ Tab Active3 در دو صورت دچار آسیب می‌شود. اول اینکه فشار و ضربه به آن وارد شود و مورد دوم اینکه تبلت در معرض تماس با اب قرار بگیرد. اگر تاچ و ال سی دی تبلت شما به هر دلیلی دچار آسیب شده است آنرا برای ما ارسال کنید. ما این مشکل را نهایتا در دو روز برطرف می‌کنیم. نگران نباشید و هم‌اکنون دستگاه خود را برای ما ارسال کنید. راه‌های ارسالی را ار همکاران ما در مرکز جویا شوید.

تعمیر تبلت سامسونگ Galaxy Tab Active3 آبخورده

این تبلت از خاصیت IP68 بهره می‌برد. IP68 استانداردی است که بیان می‌کند تبلت در برابر گرد و غبار مقاوم است. هم‌چنین تبلت Galaxy Tab Active3 در برابر نفوذ  آب تا عمق 1.5 متری و به مدت نیم ساعت مقاوم است. اما به هر حال ممکن است آب یا سایر مایعات از راه‌های مختلفی وارد تبلت شوند. وقتی آب به داخل تبلت نفوذ کند در عملکرد تبلت تاثیر زیادی می‌گذارد و خرابی‌های زیادی را به وجود می‌آورد. در صورتی‌که با این مشکل روبرو شده‌اید حتما آنرا با ما در میان بگذارید.

خرابی باتری Galaxy Tab Active3

از دیگر مشکلاتی که بسیار شایع است مشکل در باتری تبلت است. باتری تبلت گلکسی Tab Active3 جداشدنی است. در نتیجه شما به راحتی می‌توانید تعویض باتری را انجام دهید. تنها کافی‌ست باتری جدید خود را در تبلت قرار دهید. باتری‌های خراب دارای یک سری علائم هستند. این علائم عبارتند از:

  • تبلت فقط در زمان اتصال به شارژر روشن می‌ماند.
  • تبلت در زمان کوتاهی خاموش می‌شود.
  • بدنه تبلت یا باتری بیش از حد معمول داغ می‌شود.
  • باتری تبلت متورم شده است: این مورد را به راحتی می‌توانید تجربه کنید. تنها کافی‌ست باتری تبلت را در بیاورید و ببیند که باتری کمی باد کرده است. این از نشانه‌های اصلی خرابی باتری است.

در صورت مشاهده‌ی هر یک از علائم بالا با همکاران ما در تماس باشید و از آنها برای تعویض باتری راهنمایی بخواهید.

تعمیر تبلت سامسونگ Galaxy Tab Active3

مشکل خاموشی تبلت Tab Active3

از دیگر مشکلاتی که شاید برای شما به وجود بیاید مشکل خاموشی تبلت است. یعنی اینکه تبلت خود را در دست می‌گیرید ولی تبلت روشن نمی‌شود. هرکاری هم که می‌کنید بی فایده است و تبلت خاموش می‌ماند. در این‌گونه موارد تبلت خود را برای ما ارسال کنید. تبلت توسط تعمیرکاران باتجربه‌ی ما مورد بررسی قرار می‌گیرد و مشکل دقیق آن مشخص می‌شود. بنابراین حل این مشکل را به مرکز ما بسپارید.

مشکل آنتن دهی تبلت گلکسی اکتیو 3

مشکل آنتن‌دهی یکی از مشکلات رایجی است که ممکن است با آن روبرو شوید. انواع مشکلات مرتبط با آنتن‌دهی تبلت عبارتند از:

  1. آنتن دهی لحظه‌ای
  2. آنتن دهی ظاهری
  3. وضعیت بدون آنتن

تمامی موارد جای بحث و بررسی دارد. هم‌اکنون تبلت خود را برای ما ارسال کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

مشکل شارژ تبلت

از دیگر مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوید مسئله‌ی شارژ تبلت است. مشکل شارژ ممکن است دلایل گوناگونی داشته باشد. استفاده از شارژرهای فیک و تقلبی، نحوه شارژ اشتباه و … . همه‌ی این عوامل و چند عامل دیگر دست به دست هم می‌دهد تا این مشکل برای شما پیش آید. بنابراین تبلت شما باید مورد بررسی قرار بگیرد. پس از بررسی مشخص می‌شود که دقیقا مشکل از کجاست. ما این مشکل شما را به طور کامل برطرف می‌کنیم. جای هیچگونه نگرانی نیست.

تعویض هارد Galaxy Tab Active3

مشکل رایج دیگری نیز وجود دارد که احتمالا با آن مواجه شده باشید. خرابی هارد Tab Active3 یکی از مشکلات رایج در بین تبلت‌های هوشمند است. خرابی هارد دارای علائمی است. در ادامه این علائم را برای شما آورده‌ایم:

  1. خاموشی کامل تبلت پس از فلش رام یا تنظیمات کارخانه
  2. پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه
  3. تبلت روشن می‌شود بالا هم می‌آید ولی نه می‌توان روی آن اطلاعاتی کپی کرد و نه اطلاعاتی را از روی تبلت برداشت
  4. مشاهده پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن تبلت
  5. مشاهده‌ی  پیغام Internal Storage Damaged هنگام بالا آمدن دستگاه
  6. ویبره‌های متوالی هنگام بالا آمدن دستگاه

در صورت مشاهده‌ی هر یک از موارد بالا می‌توانید با همکاران ما در مرکز تماس بگیرید.

مشکل صدا در Galaxy Tab Active3

مشکل صدا از دیگر آسیب‌هایی است که ممکن است در تبلت شما به وجود بیاید. مشکل صدا می‌تواند قطع صدا هنگام مکالمه، قطع صدا هنگام پخس موسیقی، اسپیکر و … باشد. بنابراین تبلت باید مورد بررسی قرار بگیرد. هم اکنون تبلت خود را برای ما ارسال کنید تا تعمیرکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به رفع عیب آن کنند.

قطعات تبلت Galaxy Tab Active3

تعمیرات 118 همیشه به دنبال جلب رضایت حداکثری شما مشتریان عزیز بوده است. یکی از این کارها استفاده از قطعات کاملا اصل و اورجینال برای تعمیر تبلت سامسونگ Galaxy Tab Active3 است. ما همیشه سعی کرده‌ایم رضایت شما را در اولویت قرار دهیم. کلیه‌ی قطعات موجود در وبسایت ما دارای ضمانت نامه هستند.

خرید قطعات تبلت گلکسی Tab Active3

از دیگر خدماتی که به شما ارائه می‌دهیم امکان خرید قطعات تبلت Galaxy Tab Active3 از طریق سایت است. هم‌اکنون می‌توانید به راحتی درخواست خود را در سایت ثبت کنید. کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به بررسی سفارش شما می‌کنند. قیمت تمامی قطعات در سایت موجود است ولی اگر به مشکلی در این زمینه برخورد کردید می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.