نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی ردمی کی 30 پرو زوم در مارچ 2020 به همراه دیگر پرچمداران معرفی شده است. در این گوشی از پنل قدرتمند Super AMOLED با مساحت 107.4 سانتی متر مربع استفاده شده است. این شرکت به نمایشگرهای AMOLED یک صفحه ی لمسی بسیار باریک با نام Super AMOLED اضافه کرده است. باریکی این سنسور باعث شد که تصاویر بهتر و شفاف تر نمایش داده شده و در نور زیاد روز نیز قابل مشاهده باشند. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به نسبت نمایشگر 20 به 9، رزولوشن تصویر 2400 در 1080 و … اشاره کرد. در بالای ال سی دی گوشی شیائومی Redmi K30 Pro Zoom هیچ بریدگی و حفره ای  برای دوربین سلفی دیده نمی شود. زیرا دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی درون یک ماژول بالا جهنده و در لبه ی بالایی گوشی قرار گرفته است.

دوربین های اصلی این گوشی با طراحی خلاقانه ای در قسمت پشتی و درون یک محفظه ی دایره ای شکل جای گرفته اند. دوربین اصلی این گوشی با سنسور 64 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم 1/1.72 می تواند تصاویر با کیفیتی را ثبت کند. دوریین های دیگر به ترتیب 8، 13 و 2 مگاپیکسلی هستند که می توانید با آن ها تصاویر با عمق و پرتره را ثبت کنید. باتری گوشی شیائومی Redmi K30 Pro Zoom از نوع لیتیوم پلیمری و دارای ظرفیت 4700 میلی آمپری می باشد. با استفاده از فست شارژ 33 واتی می توانید باتری گوشی را در مدت زمان 63 دقیقه فول شارژ کنید. این باتری قابل تعویض نیست و هرگونه جابه جایی باید به دست تعمیرکار انجام شود.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi K30 Pro Zoom

امروزه گوشی ها تبلت ها نقش مهمی در زندگی افراد را تشکیل می دهند و در صورت آسیب دیدگی افراد به دنبال سریع تر تعمیر شدن آن هستند. در صورت آسیب دیدگی قطعات گوشی شیائومی Redmi K30 Pro Zoom امکان تعمیر وجود دارد و شما می توانید تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما بسپارید. در مرکز تعمیرات تعمیرکاران خبره و مجربی مشغول به فعالیت هستند که می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. در صورتی که ساکن شهرستان هستید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. تعمیرکاران ما در اسرع وقت تعمیر شیائومی Redmi K30 Pro Zoom را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شود.

خرید قطعات شیائومی ردمی کی 30 پرو زوم

از جمله قطعات گوشی ردمی کی 30 پرو زوم موجود در این مجموعه می توان به باتری، تاچ و ال سی دی، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد. افرادی که تمایل به خرید قطعات گوشی Redmi K30 Pro Zoom از این مجموعه را دارند می توانند به صورت حضوری و یا اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید تا از آخرین قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi K30 Pro Zoom مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی پاسخ گویی به سوالات و راهنمایی شما برای خریدی مطمئن هستند. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد.