نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی سونی در سال 2018 یکی دیگر از گوشی‌های سری L را با عنوان گوشی سونی Xperia L2 معرفی کرد. ساختار بدنه‌ی این گوشی مرکب از شیشه و پلاستیک است. بدنه‌ی پلاستیکی در مقابل ساختار کامل شیشه‌ای دیگر گوشی‌های هوشمند نه چندان چنگی به دل نمی زند و می‌توان گوشی‌های این سری را نسبت به سری XA پایین‌تر قرار داد. این گوشی با ابعاد 150 x 78 x 9.8 میلی متر و وزن 178 گرم و پشتیبانی از دو سیم کارت عرضه شده است. اندروید 7.1.1 نات٬ تراشه مدیاتک و پردازنده چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی نشاندهنده‌ی قدرت پایین سخت‌افزاری این گوشی می باشد. نمایشگر این دستگاه با اندازه‌ی 5.5 اینچی تصاویری با کیفیت 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 267 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. ال سی دی گوشی سونی اکسپریا L2 نیز توسط کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 4 در برابر ضربه و آبخوردگی محافظت می‌شود.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا L2 نیز مانند سایر مشخصات فنی این گوشی از مشخصات بالایی برخوردار نمی باشد و تنها از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بهره برده است. این دوربین تنها به کاربران امکان ثبت تصاویر در حالت HDR را فراهم می‌کند و از فلش ال ای دی نیز برخوردار است. این دوربین ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط می‌کند. دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی است که همانند کیفیت دوربین پشت فیلمبرداری می‌کند. باتری گوشی سونی اکسپریا L2 از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که با ظرفیت 3300 میلی آمپری انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می سازد.

تعمیر گوشی سونی Xperia L2

تعمیر گوشی های همراه را حتما به فردی مجرب و ماهر بسپارید و سعی داشته باشید برای تعمیر آن از قطعات اورجینال استفاده نمایید. در مرکز تعمیرات 118 تمامی تجهیزات لازم را فراهم کرده ایم و از بهترین تعمیرکاران کمک گرفته ایم تا تعمیر گوشی شما به بهترین نحو انجام شود. می توانید جهت تعمیر گوشی سونی Xperia L2 نیز به این مرکز مراجعه نمایید و یا گوشی خود را برای ما ارسال نمایید. در این مرکز پس از دریافت گوشی هماهنگی های لازم انجام شده و هزینه تعمیر سونی Xperia L2 برآورد می شود که پس از تایید شما تعمیر یا تعویض قطعات گوشی سونی Xperia L2 توسط تعمیرکاران مجرب ما و با استفاده از قطعات اورجینال انجام خواهد شد.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia L2

در مرکز تعمیرات موبایل 118 می‌توانید با خرید قطعات و ابزارآلات اورجینال گارانتی معتبر همراه با فکتور خرید دریافت نمایید. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا L2 را دارند می‌توانند با مراجعه به این مجموعه جهت خرید خود اقدام نمایند. تعمیرکاران شهرستان که به این مجموعه دسترسی ندارند نیز می‌توانند به صورت غیرحضوری و آنلاین سفارش خود را ثبت کرده تا در اسرع وقت برایشان ارسال گردد. خرید قطعات اورجینال امری مهم است که لازم است تعمیرکاران و کارآموزانی که به تازگی وارد این حوزه شده‌اند به آن توجه نمایند. لازم به ذکر است به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده قیمت محصولات در سایت درج نشده است لذا جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا L2 می‌توانید با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.