نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

تعمیرات و قطعات موتورولا Moto E4

موتورولا Moto E4 در جولای 2017 با ابعاد 144.7* 72.3* 9.3 به بازار معرفی شد. این گوشی با 115 گرم وزن و در رنگ های طلایی، خاکستری و آبی تولید می شود. پردازنده مرکزی که در این گوشی به کار برده شده است MediatakMt6737، با سی پی یو 4 هسته و سرعت پردازندش آن 1.3 گیگا هرتز می باشد. صفحه نمایش موتورولا موتو E4 پنج اینچی با رزولوشن 1280* 720 از نوع لمسی خازنی، قابلیت تشخیص 16 میلیون رنگ را دارد. تاچ و ال سی دی گوشی ها  بسیار حساس هستند و اولین جایی که با ضربه ممکن است آسیب ببیند تاچ و ال سی دی است. اگر تاچ و ال سی دی موتورولا Moto E4 دچار شکستگی و ضربه شود باید با هم تعویض شود پس در نگهداری گوشی موتورولا خود باید دقت بسیاری نمایید.

باتری موتورولا Moto E4 از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 2800 میلی آمپر است و از ظرفیتی پایین تر از باتری موتورولا Moto E3 Power که قبلتر به بازار آمده، دارد. اکثر باتری هایی که شرکت موتورولا در گوشی های خود به کار برده از نوع لیتیوم یونی است. این باتری ها قابل تعویض توسط کاربر نیستند و باید تعویض قطعات گوشی خود را مرکزی معتبر بسپارید. مرکز تعمیرات موبایل 118 با دارا بودن چندین سال تجربه و با استفاده از کیفیت اورجینال قطعات گوشی به راحتی می توانند در تعمیر گوشی موبایل ، شما را یاری دهند. متخصصین ما با استفاده از ابزارهای تخصصی و مواد لازم به راحتی و در کمترین زمان باتری گوشیتان را می توانند تعویض کنند. البته این نکته نیز قابل ذکر است که به قطعات تعویضی توجه کنید، چون امروزه در بازار قطعات کپی بسیار بیشتر از قطعات اورجینال می باشند. هرچند قطعات کپی قیمت پایین تری دارند ولی این تنها مزیت آن ها است ولی عمر کوتاه تری دارند و ممکن است دیگر قطعات را نیز خراب کنند.

Motorola Moto E4 دارای 16 گیگا بایت حافظه با قابلیت ارتقاء تا 128 گیگ را دارد. همچنین دارای دو دوربین است که دوربین اول آن با رزولوشن 8 پیکسل با کیفیت 720 پیکسل و سرعت 30 فریم در ثانیه و دوربین دومش نیز 5 پیکسلی است. این گوشی با فناوری GSM/ HSPA/ LTE  از نسل چهارم اینترنت نیز پشتیبانی می کند.