نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت هواوی در آوریل سال 2018 از گوشی مقرون به صرفه سری Y6 با عنوان گوشی هواوی Y6 Prime 2018 رونمایی کرد. بدنه این گوشی از ترکیب فلز و پلاستیک طراحی شده است که از استحکام مناسبی برخوردار می باشد. لبه‌های فلزی و براق این گوشی برخلاف قاب پشتی مات جلوه‌ی خاصی را به دستگاه بخشیده است. نمایشگر 18:9 این دستگاه باعث شده است تا کاربران به راحتی بتوانند با یک دست از آن استفاده نمایند. اندازه‌ی 5.7 اینچی ال سی دی گوشی هواوی Y6 Prime 2018 علاوه بر اینکه باعث خوش دستی گوشی می شود٬ همچنین 75 درصد از قاب جلویی را به خود اختصاص داده است. نمایشگر این دستگاه از کیفیت اچ دی برخوردار است و دارای چگالی تراکم پیکسلی 282 پیکسل بر اینچ می باشد. اسکنر اثر انگشت جهت احراز هویت کاربران در قاب پشتی گوشی تعبیه شده است که به راحتی قابل دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی وای 6 پرایم 2018 در دو نسخه‌ی 16 و 32 گیگابایتی با 2 و 3 گیگابایت رم عرضه شده است و در صورت تمایل می توانید ظرفیت آن‌ها را با استفاده از کارت حافظه افزایش دهید. در قاب پشتی از یک دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده شده است که از فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می کند. دوربین اصلی گوشی هواوی وای 6 پرایم 2018 توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد. دوربین جلو 8 مگاپیکسلی این دستگاه مجهز به فلش ال ای دی جداگانه است تا در محیط های کم نور تصاویر بهتری را خلق نماید. باتری گوشی هواوی وای 6 پرایم 2018 دارای میزان ظرفیت شارژدهی 3000 میلی‌آمپری است که با توجه به پردازنده کم مصرف و نمایشگر اچ دی به خوبی انرژی مورد نیاز دستگاه را برآورده می سازد.

تعمیر گوشی هواوی Y6 Prime 2018

گوشی‌های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده‌اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی هواوی Y6 Prime 2018 را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی تعمیر هواوی Y6 Prime 2018 به مشتری اعلام می‌شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست‌های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات هواوی Y6 Prime 2018 موجود است و تعمیرکاران ما می‌توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y6 Prime 2018

یکی از نکاتی که تعمیرکاران تعمیرات موبایل بایستی به آن توجه کنند خرید قطعات اورجینال و با کیفیت می‌باشد. استفاده از قطعات اصل جهت تعویض قطعات معیوب مشتریان رضایت آنان را در پی خواهد داشت لذا توصیه می کنیم تعمیرکاران تعمیرات موبایل جهت خرید این محصولات به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. در مرکز تعمیرات موبایل 118 تمامی قطعات و ابزارآلات با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به مشتریان گرامی ارائه می‌شود. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات گوشی هواوی وای 6 پرایم 2018 به صورت اورجینال هستند می‌توانند با مراجعه به این مرکز به صورت حضوری جهت این امر اقدام نمایند. برای اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی وای 6 پرایم 2018 لازم است با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.