نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ (Galaxy J1 Mini prime (J106 با سیستم عامل اندروید 5.1 در سال 2016 وارد بازار شد. این گوشی با استفاده از پلاستیک و شیشه ساخته شده است و وزن آن تقریبا برابر با 126 گرم می باشد. ابعاد این گوشی 121.6 * 63.1 * 10.8میلیمتر است که هنگام در دست گرفتن مشکلی به وجود نخواهد آورد. 59.4 درصد از پنل جلویی را نمایشگدر تشکیل داده است و در پایین نمایشگر دکمه هوم و بالای آن اسپیکر و دوربین سلفی قرار گرفته اند. ال سی دی گوشی گلکسی جی1 مینی پریم از نوع TFT می باشد و در اندازه 4.0 اینچ ساخته شده است  که با رزولوشن 480 * 800 پیکسل با کیفیت بالایی تصاویر را نمایش می دهد. برای نمایش تصاویر نیز نسبت 5 به 3 در نظر گرفته شده است که در مساحت تقریبی 45.5 سانتی متر مربع می توانید تصاویر را ملاحظه نمایید.

دوربین ها از قطعات دیگری می باشند که کاربران به آن توجه دارند و بسیار کاربردی است. دوربین سلفی گوشی گلکسی J1 Mini prime  با کیفیت 2 مگاپیکسل و دوربین پشتی دارای سنسور 5 مگاپیکسلی می باشند. با استفاده از دوربین اصلی می توانید با کیفیت اچ دی و نرخ ۳۰ فریم در ثانیه فیلم برداری نیز انجام دهید. از قطعات داخلی و اصلی این گوشی می توان به سی پی یو و تراشه اصلی اشاره داشت که برای سی پی یو از Quad-core 1.5 GHz – J106F/DS و برای تراشه اصلی از Spreadtrum SC9830 استفاده شده است. اما باتری گوشی سامسونگ J1 Mini prime از قطعات اصلی دیگر این گوشی است که از نوع لیتیوم یونی بوده و با ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین می کند.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی106

مرکز تعمیرات 118 مرکزی تخصصی و معتبر برای تعمیر گوشی های همراه و تمامی دستگاه های الکترونیکی می باشد. در این مرکز با استفاده از آخرین تجهیزات به روز دنیا که در اختیار تعمیرکاران خود قرار داده ایم گوشی شما تعمیر می شود. پس با خیالی آسوده تعمیر گوشی سامسونگ  Galaxy J1 Mini prime را می توانید به مرکز ما بسپارید‌. این گوشی و تمام دستگاه های الکترونیکی پس از دریافت و بررسی مشکل، توسط دستگاه های مخصوص عیب یابی می شود و پس از برآورد هزینه تعمیر گوشی گلکسی J106 درصورت تایید شما تعمیر خواهد شد. تعمیرکاران ما مهارت بالایی داشته و با استفاده از قطعات اورجینال تعویض قطعات Samsung J1 Mini prime را انجام می دهند. پس با خیالی آسوده گوشی خود را به ما بسپارید و در کوتاه ترین زمان آن را مانند روز اول دریافت کنید.

خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy J1 Mini prime

خرید قطعات اورجینال و استفاده از آن برای تعمیر گوشی  یکی از قسمت های مهم در تعمیر گوشی محسوب می شود. زیرا در این صورت گوشی به حالت اولیه خود باز می گردد و کیفیت سابق را خواهد داشت. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب آماده خدمت رسانی به شما می باشد و به صورت مستقیم قطعات را به فروش می رساند. با خیالی آسوده می توانید خرید قطعات گوشی Galaxy J106 را از این مرکز انجام دهید و پس از خرید فاکتور معتبر مرکز را دریافت نمایید. با تماس تلفنی پس از دریافت مشاوره و آگاهی از  قیمت قطعات گوشی سامسونگ J1 Mini prime می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین علاوه بر خرید تلفنی به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری امکان خرید برای همه عزیزان فراهم می باشد.