آموزشگاه تعمیرات موبایل 118 آموزش تعمیر موبایل

آموزش تعمیرات موبایل چیست؟

آموزش تعمیرات موبایل به فرآیندی می گویند که طی آن شخص کارآموز با تحلیل، عیب یابی و تعمیر موبایل آشنا و مهارت تعمیرات موبایل را می آموزد. این فرآیند باید فرآیندی مستمر و تحت نظارت یه استادکار باشد. غالب افراد خبره در این کار در قدیم این حرفه را به صورت خودآموز و با آزمون و خطا آموخته اند اما امروزه با توجه به پیچیده شدن گوشی ها و گجت های همراه، بحث تعمیرات و آموزش تعمیرات موبایل به حرفه ای علمی، مشکل و نیازمند به تجربه تبدیل شده است. نگاهی به تاریخچه ی موبایل این امر دور از ذهن نمیداند که تا یکی دو سال آینده، کسی که موبایل ندارد همچون کسی است که دارای معلولیت می باشد و استفاده از گوشی های همراه از استفاده از اعضای بدن بیشتر و به آنها ارجحیت میابد، در نتیجه بحث تعمیرات موبایل به حرفه ای پردرآمد تبدیل خواهد گشت. با توجه به کمی نیروی کار تحصیل کرده و آموزش دیده در زمینه ی تعمیرات موبایل افرادی که بتوانند با علم آموزی و تلاش در این حوزه وارد شوند به تعمیرکاران حرفه ای موبایل در چند سال آینده تبدیل خواهند شد. همچنین به دلیل بیسوادی اکثر خبره های این حرفه، یافتن فردی که هم علم این کار را داشته باشد و هم خودش تعمیرکار خوبی یاشد و هم بتواند با بیان خوب مفاهیم را انتقال دهد مشکل است.

مجموعه ی تعمیرات 118، با سالها تجربه در زمینه ی تعمیرات موبایل و تبلت، مفتخر است با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران کشور و برترین مدرسین تعمیرات موبایل فرآیند آموزش تعمیرات موبایل را برای شما کارورزان عزیز فراهم سازد. سال ها تجربه و بررسی مدیریت و کارشناسان این مجموعه در زمینه ی تعمیرات موبایل سبب شده تا دوره ی برنامه ریزی شده ی آموزش تعمیرات موبایل بتواند کلیه سرفصل های تعمیرات موبایل را پوشش دهد و با در دست داشتن آخرین مدل های برندهای مطرح برای تعمیر، کار عملی را در کارورزان خود تقویت کند.

آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران  – آموزش تعمیرات موبایل شیراز
آموزش تعمیرات موبایل مجتمع فنی تهران  – آموزش تعمیرات موبایل pdf
آموزش تعمیرات موبایل رایگان  – آموزش تعمیرات موبایل اصفهان
آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای  – آموزش تعمیرات موبایل در کرج

 

آموزش تعمیرات موبایل یکی از خدمات تعمیرات 118 می باشد. تعمیرات موبایل حرفه ای پردرآمد ولی سخت می باشد. آموزش تعمیر موبایل نیازمند استعداد و علاقه ی بالا و همچنین آموزش تخصصی می باشد. هرچند یادگیری و آموزش تعمیرات موبایل در اکثر موارد به صورت تجربی و آزمون و خطا صورت میپذیرد اما یکی از مهمترین موارد در آموزش تعمیر موبایل دانستن اصول و پایه های تعمیرات موبایل است که در آموزشگاه تعمیرات موبایل 118 ( آموزشگاه تعمیرات موبایل پل) . همچنین موارد علمی، شناخت برد و قطعات، دانستن قلق ها و لم ها و …. نیازمند سالها تجربه است که در صورت داشتن یک استاد کار با تجربه می توانید مسیر چند ساله را در کمتر از یکماه طی کنید و به جمع تعمیرکاران حرفه ای موبایل بپیوندید. لازم به ذکر است کلیه دوره های آموزش تعمیرات موبایل این مرکز به صورت کاملا عملی و تا یادگیری کامل کارآموز می باشد و در صورت عدم رضایت کارورز از دوره آموزش تعمیرات موبایل مبلغ پرداختی به وی عودت می شود. برای آشنایی بیشتر با حرفه ی تعمیرات موبایل به این لینک مراجعه نمایید.

 

آموزش تعمیرات اصولی موبایل

ارایه مدرک بین المللی تعمیرات موبایل

آموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل

پشتیبانی بدون محدودیت آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل

سخت افزار مقدماتی

در دوره ی مقدماتی آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل، با کلیه ی مباحث مربوط با تعمیرات موبایل آشنا خواهید شد. این دوره شامل مباحث پایه ای الکترونیک، آشنایی با قطعات موبایل، آشنایی با مدارهای موبایل، آشنایی با آی سی های موبایل، نقشه خوانی موبایل، مسیر یابی، تعویض سوکت ( سوکت شارژ، سوکت سیم، سوکت هندزفری و … ) تعویض فلت های مختلف، باز و بسته کردن مدل های مختلف گوشی بهمراه قلق ها و نکات اساسی در یافتن روش باز کردن اصولی انواع گوشی، تعویض تاچ و ال سی دی انواع مدل ها، نحوه ی عیب یابی، کار با منبع تغذیه و عیب یابی با منبع، کار با هیتر و هویه و لوپ، تعویض آی سی و بسیاری مباحث دیگر می باشد.

سخت افزار پیشرفته

دوره پیشرفته آموزش تعمیرات موبایل که پیش نیاز آن گذراندن دوره ی مقدماتی و یا آشنایی با مباحث مقدماتی تعمیرات موبایل می باشد، شامل آموزش علمی و اصول  تعویض آی سی های چسبی ( EMMC، CPU و … )، تعویض گلس و تاچ های UV، مسیریابی پیشرفته، ترمیم پایه های کنده شده روی برد، متالیزه کردن برد، سیم کشی های پیشرفته، ساخت و احیای باتری همه مدلها، شابلون زنی آی سی و مباحث تخصصی دیگر می باشد. با گذارندن این دوره غیر ممکنهای تعمیرات موبایل را ممکن سازید. جالب است بدانید بیش از 80 درصد تعمیرکاران حال حاضر کشور در خصوص موارد ارایه شده در این دوره بی اطلاع هستند و تنها کمتر از 5 درصد از سخت افزار کاران سراسر کشور با توانایی فوق وجود دارد.

نرم افزار موبایل

در دوره آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل، کلیه ی مباحث اصلی مربوط به نرم افزار کلیه ی برندهای گوشی مطرح می شود. به جرات می توان این دوره را یکی از کاملترین دوره های آموزش موبایل در سراسر کشور نامید چرا که کلیه ی مباحث نرم افزاری از فلش گرفته تا ترمیم و تغییر IMEI، ترمیم بوت تخصصی، آنلاک شبکه، فارسی سازی، روت و ده ها مبحث مربوط به کلیه ی برندهای فعال موبایل در این دوره به کارآموزان آموزش داده می شود. کار با باکس های تعمیراتی مختلف و کاربردی به همراه روش ها، قلق ها و فایل های مربوط به جدیدترین گوشی ها در این دوره آموزش تعمیرات موبایل به کارآموزان آموزش داده می شود. پس از اتمام دوره ی آموزش کارآموزان به طور مرتب، فایل ها و روش های جدید را دریافت خواهند کرد و پشتیبانی نا محدود تعمیر ات 118 همواره همراه آنها خواهد بود.

دوره ی ویژه ی پروگرم و تعویض هارد EMMC یکی از نخصصی ترین دوره های آموزشی تعمیرات موبایل است که در این مرکز به طور تخصصی، در کمترین زمان و با بهترین قیمت ارایه میگردد. پس از گذراندن این دوره شما قادر به تعویض هارد و ترمیم بوت کلیه گوشی ها خواهید بود و خیلی از گوشی های غیر قابل تعمیر و مرده را تعمیر خواهید کرد. این دوره شامل 2 بخش نرم افزاری و سخت افزاری می باشد که کار آموز می تواند هر دو را توامان و یا به صورت جداگانه شرکت کند.

کاریابی

پس از اتمام کلیه ی دوره ها در صورت گذراندن موفقیت آمیز آزمون، مدرک بین المللی تعمیرات موبایل به کار آموز ارایه می گردد. همچنین کار آموزان مستعد، به استخدام مرکز تعمیرات 118 در خواهند آمد که در کنار آموزش از درآمد نیز برخوردار خواهند بود. همچنین کار آموزان به نمایندگی ها و همکاران سراسر کشور معرفی خواهند شد.

 

  • جلسه اول آموزش تعمیرات موبایل رایگان می باشد و کارورز می تواند قبل از پرداخت هرگونه وجه از نحوه ی آموزش و توانایی های خود و مرکز اطمینان حاصل نماید.
  • کلاسهای آموزش تعمیرات موبایل تا یادگیری کامل کارورز ادامه می یابد و داراری محدودیت زمانی نمی باشد.
  • ساعات برگزاری کلاسها با توجه به زمان آزاد کارورز تعیین می گردد و امکان برگزاری کلاس در کلیه ایم هفته و حتی روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 20 میسر می باشد. کلاسها به صورت معمولی و فشرده برگزار می گردد.
  • کلیه ی دوره های آموزش تعمیرات موبایل به صورت کاملات عملی بوده و در پایان کار، کارورز توانایی تعمیر گوشی واقعی را خواهد داشت.
  • هرینه ی خوابگاه برای کارورزان شهرستانی ماهانه 300 هزار تومان می باشد.
  • در صورت نارضایتی کارورز از دوره ی آموزش تعمیرات موبایل و عدم یادگیری کلیه ی هزینه های پرداختی وی عودت داده خواهد شد.
  • در پایان دوره مدرک آموزشگاه و مدرک بین المللی تعمیرات موبایل به کارورز ارایه می شود و کارورز جهت شرکت در آزمون فنی حرفه ای و دریافت مدرک فنی حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل معرفی میگردد.
  • کلیه ی دوره ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار میگردد.
  • از کارورزان مستعد جهت همکاری در تعمیرگاه تعمیرات 118 دعوت به عمل می آید.

فرم ثبت نام و درخواست مشاوره تخصصی آموزش

 

همچنین برای کلیه ی کارورزان دوره ی آموزش تعمیر موبایل کامل، تحلیل و بررسی تخصصی بردهای مدلهای جدید آیفون ( از 5S به بعد) به طور کامل و با شماتیک حرفه ای صورت می پذیرد.

 

دوره های آموزش تعمیرات موبایل:

علم تعمیرات موبایل با حضور گوشی های هوشمند و تنوع سخت افزار و نرم افزار برند های مختلف بسیار پیچیده شده است و آموزش تعمیرات موبایل بحثی فراتر از ادعای بعضی موسسات آموزشی است. اگر بخواهیم رو راست باشیم آموزش کامل و پیشرفته تعمیرات موبایل در مدت زمان محدود و با هزینه های اندک عملا ممکن نیست و تنها اتلاف وقت است. از آنجایی که هدف ما از دوره ی آموزش تعمیر موبایل در این مرکز، تربیت تعمیرکاران واقعی و حرفه ایست، دوره های تعمیرات را با توجه به آنچه در عمل اتفاق میافتد تفکیک و دسته بندی کرده ایم.

گذراندن هر کدام از 5 دوره تخصصی آموزش تعمیرات موبایل ارایه شده در آموزشگاه تعمیرات موبایل پل، به تنهایی میتواند برای یک نفر کافی باشد و آن شخص را در حوزه ی تخصصی خود حرفه ای سازد.

تقسیم بندی کلی دوره های تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل پل با تمرکز بر سه مبحث کلی و پر ماجرای سخت افزار موبایل، نرم افزار موبایل و پروگرم هارد می باشد. در زیر توضیحات مربوط به هر دوره ارایه شده است. همچنین برای دریافت سیلابس های آموزشی هر کدام از دوره های آموزش تعمیر موبایل می توانید به صفحه ی مخصوص آن دوره مراجعه فرمایید.

لازم به ذکر دوباره است کلیه ی دوره های آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل پل با تمرکز بر کار عملی و حرفه ای شدن کارورز می باشد و تا زمانی که کارورز به طور کامل حرفه ای شود ادامه می یابد. همچنین در صورت نارضایتی کاربر از دوره ی آموزشی کلیه ی هزینه ی پرداختی وی عودت داده خواهد شد.

آموزشگاه تعمیرات موبایل پل

نحوه برگزاری دوره های آموزش تعمیر موبایل

در آموزشگاه تعمیرات موبایل پل، ساعات برگزاری و فشردگی دوره های آموزش تعمیر موبایل با توجه به درخواست کارورز تعیین و مشخص میگردد.

آموزشگاه تعمیرات موبایل پل

آموزش تعمیرات موبایل

دوره ی معمولی

در این روش که مناسب کسانیست که میخواهند در کنار یادگیری به تمرین زیاد بپردازند و مراحل آموزش را قدم به قدم و با تمرین مستمر جلو ببرند، جلسات به صورت یکروز در میان برگزار میگردد تا کارآموز پس از هر مرحله یادگیری مطالب را مرور و تمرین کند.

دوره ی فشرده

در این روش که مناسب کارآموزان شهرستانی ست جلسات دوره هر روز هفته و با زمانبندی فشرده تعیین میگردند تا کار آموز در کمترین زمان به سطح دلخواه خود برسد.

دوره فشرده آخر هفته ( 4 هفته پنج شنبه و جمعه )

در این روش که مناسب افراد شاغل می باشد، جلسات آموزش تعمیرات موبایل برای روزهای پنج شنبه و جمعه تعیین می گردد.

 

چارت درسی دوره آموزشی سخت افزار و نرم افزار موبایل

آموزشگاه تعمیرات موبایل 118 با بکارگیری اساتید مجرب و تعمیرکاران حرفه ای دوره های آموزش سخت افزار و نرم افزار موبایل را برگزار می‌کند که درطول دوره شما با کلیه مباحث مربوط به تعمیر سخت افزار و نرمز افزار موبایل به طور کامل آشنا می‌شوید. در ادامه می توانید چارت کامل دوره آموزش سخت افزار و نرم افزار موبایل آموزشگاه تعمیرات موبایل 118 را دانلود و مشاهده نمایید.

چارت آموزشی دوره نرم افزار و سخت افزار آموزشگاه تعمیر موبایل

سخت افزار کامل و نرم افزار مقدماتی کلیه برند ها

در این دوره آموزش تعمیرات موبایل کلیه ی مباحث سخت افزاری موبایل از آشنایی و تست قطعات الکترونیک گرفته تا مسیریابی و سیم کشی برد، خواندن شماتیک و تعویض آیسی چسبی و تعویض گلس و … به کارآموز تعمیرات موبایل آموزش داده می شود. کلیه ی مباحث به صورت عملی و با تمرین به کارورز ارایه می گردد و تا زمان یادگیری کارورز ادامه می یابد. همچنین مباحث نرم افزاری که یک سخت افزار کار باید بداند در این دوره آموزش تعمیر موبایل به کارورز اطلاع داده می شود. این دوره مناسب کسانیست که علاقه و استعداد آنها در زمینه الکترونیک و سخت افزار می باشد و کارورز پس از طی این دوره می تواند به عنوان یک سخت افزار کار حرفه ای کار خود را شروع کند.

نرم افزار فوق پیشرفته کلیه برندها

دوره آموزش تعمیرات موبایل در بخش نرم افزار فوق پیشرفته مناسب افرادی است که میخواهند در زمینه ی نرم افزار حرفی برای گفتن داشته باشند و به عنوان نرم افزار کار حرفه ای شناخته شوند. در دوره ی آموزش تخصصی نرم افزار موبایل کارورز می آموزد که ایرادات نرم افزاری گوشی های برندهای مختلف را با بهترین روش ها مرتفع سازد. کار با باکسهای بروز، قلق های نرم افزاری گوشی ها، حل مشکلات شبکه و بیس باند و … از مباحثی است که در این دوره به کارورز آموزش داده می شود. همچنین آرشیوی از کاملترین فایلهای بروز و مورد نیاز تعمیرکار پس از اتمام دوره به او ارایه می شود.

دوره تخصصی تعویض و پروگرام اصولی هارد

دوره ی تخصصی آموزش تعویض و پروگرم هارد، یکی از تخصصی ترین دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کشور می باشد. مجموعه ی ما جز اولین مجموعه هاییست که به تعویض هارد دستگاههای برند های مختلف پرداخته است و جز پیشروان علم تعویض هارد گوشی در کشور می باشد. افراد زیادی هستند که ادعای تعویض و پروگرم هارد را مطرح می سازند اما در عمل تعداد محدودی در کشور و حتی در دنیا توانایی تعویض هارد برند های مختلف را دارا می باشند. تعویض هارد برای cpu های مختلف دارای قلق های مختلف می باشد که در این دوره به صورت 100 در صد عملی سخت افزار و نرم افزار تعویض هارد به کارورزان ارایه میگردد. تضمین می کنیم پس از پایان این دوره کارورز توانایی سخت افزاری و نرم افزاری تعویض هارد برند های مختلف و مطالب مربوط به فلش و ترمیم شبکه و سریال آن را بیاموزد. این دوره مناسب افرادیست که با تعمیرات موبایل آشنایی دارند و به عنوان دوره ی مکمل ارایه می گردد.

سخت افزار پیشرفته بهمراه تعویض و پروگرام هارد

دوره ی آموزش تعمیرات موبایل سخت افزار پیشرفته بهمراه تعویض و پروگرام هارد شامل کلیه ی مباحث دوره ی اول و سوم می باشد و کاربر پس از طی این دوره یک سخت افزار کار کامل که توانایی انجام هرگونه تعمیر سخت افزاری موبایل را دارا می باشد خواهد شد.

نرم افزار پیشرفته بهمراه تعویض و پروگرام هارد

دوره ی آموزش تعمیرات موبایل نرم افزار پیشرفته بهمراه تعویض و پروگرام هارد شامل کلیه ی مباحث دوره ی دوم و سوم می باشد و کاربر پس از طی این دوره یک نرم افزار کار کامل که توانایی انجام هرگونه تعمیر سخت افزاری موبایل را دارا می باشد خواهد شد.

ثبت نام در دوره های اموزشی آموزشگاه تعمیرات موبایل 118

آموزش تعمیرات موبایل بهمراه کار عملی 100 درصد تضمینی

مزایای آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل پل (تعمیرات 118)

  • تمامی مراحل آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل به صورت عملی در کارگاه مجهز برگزار می گردد.
  • استفاده از اساتیدی که در پروژه های عملی شرکت کرده اند و تجربه کافی دارند
  • مشاوره بازاریابی در حوزه تعمیرات نرم افزار موبایل
  • در اختیار گذاشتن فیلم های آموزشی تعمیرات نرم افزار موبایل
  • برگزاری دوره ها با تعداد نفرات کمتر در کلاسها برای بالا بردن کیفیت آموزش
  • برگزاری کلاس ها در تایم های صبح و بعداز ظهر برای افراد شاغل
  • برگزاری کلاس در روزهای تعطیل برای افراد شاغل
  • اقامت در خوابگاه آموزشگاه برای کارآموزان شهرستان
  • نزدیک بودن خوابگاه به آموزشگاه برای صرفه جویی در هزینه
  • معرفی به سازمان فنی و حرفه ای برای اخذ مدرک پس از اتمام دوره
  • اعطای مدرک بین المللی
  • پشتیبانی نامحدود کارآموزان پس از اتمام دوره
  • دسترسی مناسب برای تردد به ترمینال، مترو، BRT و قسمت های مختلف شهر
  • در اختیار گذاشتن کارگاه پس از اتمام دوره برای کار عملی بیشتر برای کارآموز بعنوان جلسه رایگان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.