در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

یکی از دشوار ترین کارها از نظر تعمیرکاران، تعمیر گوشی ال جی K62 است و باید توسط متخصصین این حوزه انجام شود. اگر روزی برای گوشی تان حادثه ای رخ داد که راهی جز تعمیر آن وجود نداشت، پیشنهاد ما این است به بهترین مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید. خوشبختانه به مکان درستی آمدید. مجموعه تعمیرات 118 با بهره گیری تعمیرکاران چیره دست و صاحب نام توانسته از پس از مشکلی برآید. شما می‌توانید برای تعمیر گوشی ال جی K62 از ما یاری بگیرید. کلیه خدمات در این مرکز مشمول گارانتی معتبر خواهد شد. پس از تعمیر شما مهلت تست 7 روز را خواهید داشت تا مطمئن شوید به درستی دستگاه کار می‌کند یا خیر. پس با خیالی راحت و بدون نگرانی تعمیر گوشی خود را به ما بسپارید.

برآمدگی و تورم باتری، شکستگی صفحه نمایش، سوختن قطعات گوشی و … علائمی هستند که نشان می‌دهند گوشی شما به تعمیر نیاز دارد. در این حالت، گوشی تان را بدون هیچ دستکاری به مراکز با اعتبار جهت تعمیر نشان دهید.

مرکز تعمیرات 118 با فراهم کردن بستری مناسب به شما عزیزان این امکان را می‌دهد تا بصورت تلفنی مشکلات تان را با کارشناسان ما مطرح نمایید. کلیه همکاران ما با دانشی که دارند آمادگی پاسخ به هر مشکلی را خواهند داشت.

مشخصات گوشی ال جی K62

تعمیر گوشی ال جی K62

ال جی k62 از بین 2 برادر خود یعنیk52  و k42 از قدرت بیشتری برخوردار است، نمایشگری بزرگ دوربین فوق العاده که از قابلیت AI CAM پشتیبانی می‌کند. این فناوری بر پایه هوش مصنوعی است و دوربین را بصورت کاملاً خودکار با توجه شرایط محیطی تنظیم خواهد کرد. سکان هدایت LG K62 را پردازنده‌ی MediaTek P35 بر عهده داشته و با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و 4 گیگابایت رم به بازار عرضه شده است.

همچنین می‌توان از طریق کارت SD حافظه داخلی را ارتقا داد. ال جی K62 در کنار رابط کاربری LG UX از سیستم عامل اندروید 10 بهره می‌برد که طبق گفته کمپانی از اندروید 11 ام پشتیبانی خواهد کرد. تامین انرژی این گوشی بر دوش باتری ای با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری است که شارژدهی مناسبی دارد.

عمده آسیب دیدگی های گوشی ال جی k62

در آزمایش هایی که توسط بنچ مارک بدست آمده این گوشی توانسته از تست های سنگین با موفقیت عبور کرده و اعتبار نامه MIL-STD-810G را از آن خود کند. یعنی این گوشی می‌تواند در شرایطی مانند رطوبت شدید، اختلاف دما و … مقاومت قابل قبولی می‌توانند داشته باشند. اما این گوشی ها در برابر ضربه یا آب خوردگی نمی‌توانند ایمن باشند.

عمده آسیب دیدگی های گوشی ال جی K62 عبارت اند از:

  1. از کار افتادن دوربین
  2. تخلیه ناگهانی شارژ
  3. خاموش و روشن شدن گوشی
  4. سوختن پیکسل در صفحه نمایشگر

خرابی ال سی دی گوشی ال جی K62

تعمیر گوشی ال جی K62

حساس ترین قسمت گوشی تاچ و ال سی آن است به همین دلیل در برابر فشار ضربه یا آب خوردگی آسیب پذیر خواهند بود. با استفاده از گلس محافظ صفحه نمایش، می‌توان شدت فشار ناشی از ضربه به تاچ و ال سی دی را کم تر نمود. پیشنهاد ما این است که از محافظ صفحه نمایش حرات دیده استفاده کنید به این علت که در برابر شکستی مقاومت خوبی را دارند.

نفوذ آب به درون گوشی، شوک ناگهانی بر اثر ضربه، بی توجهی و ..  عواملی هستند که می‌توانند به گوشی شما آسیب جدی وارد کنند. اگر گوشی شما قربانی این عوامل شد آن را به یک تعمیرکار با سابقه نشان دهید تا بتواند تعمیر گوشی شما به درستی انجام دهد.

انواع آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی LG k62:

  • شکستگی صفحه نمایش: شکستگی صفحه نمایش بر اثر فشار خارجی یا افتادن گوشی از دست به زمین اتفاق می‌افتد. در این حالت اگر تاچ نتواند دستورات را به درستی اجرا کند باید تاچ و ال سی دی گوشی ال جی K62 را تعویض نمایید
  • خاموش ماندن نمایشگر: این مشکل به علت اختلال در عملکرد مدارهای مرتبط با ال سی دی می‌باشد و راهی غیر از تعویض تاچ و ال سی دی نیست
  • ظاهر شدن نقطه های سیاه روی LCD: گاهی به دلایل نامشخصی پیکسل های موجود در ال سی دی به طور ناگهانی می‌سوزند به همین علت باعث به وجود آمدن این نقطه ها می‌شوند. برای رفع این مشکل هم راهی جز تعویض تاچ و ال سی دی نخواهید داشت
  • خرابی تاچ نمایشگر: این مشکل به دلیل شوک ناشی از ضربه به نمایشگر رخ می‌دهد. وقتی تاچ نتواند دستورات لمسی را به خوبی اجرا کند تنها تصمیم نهایی برای رفع مشکل تعویض کلی نمایشگر خواهد بود

در اینجا اصلی ترین علائم خرابی و آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی گوشی LG K62 را گفتیم. اگر با هریک از این علائم مواجه شدید، برای بازگرداندن گوشی خود به حالت سابق، دستگاه خود را به یک تعمیرکار مطمئن نشان دهید.

خرابی باتری ال جی K62

تعمیر گوشی ال جی K62

یکی دیگر از مشکلات رایج گجت ها و گوشی LG K62، خرابی باتری آن ها است. بعد از مدتی عملکرد باتری گوشی افت خواهد کرد و برای ادامه حیات گوشی باید آن را تعویض کنیم. آگاهی از چگونگی عملکرد باتری می‌تواند دید ما را گسترده تر نماید تا بتوانیم خرابی آن را بهتر تشخیص دهیم.

خیلی از ما فکر می‌کنیم باد کردن باتری تنها نشانه اصلی خرابی باتری است. این فکر کاملاً غلط است و تورم باتری یکی از علائم خرابی باتری می‌باشد. تا کنون علائم بسیاری در خرابی باتری شناسایی شده است که به طور اجمال به چند مورد از آن می‌پردازیم.

  • تغییر در فرم گوشی: اگر پشت قاب گوشی تان برآمده شده، دیگر از آن استفاده نکنید و سریعاً آن را برای تعمیر به مراکز معتبر بسپارید
  • خاموش شدن ناگهانی گوشی: یک نشانه مهم از خرابی باتری خاموشی گوشی و عدم توانایی روشن شدن است.
  • دشارژ شدن باتری به طور ناخواسته: اگر گوشی تان ناگهانی و بدون دلیل، شارژ کم می‌کند نشان دهنده آسیب دیدگی باتری خواهد بود

با مراقبت از یک سری راه کار ها می‌توانید عملکرد باتری خود را بهتر کرده و در نهایت سبب افزایش طول عمر آن شوید.

روش هایی که می‌تواند در بهبود و حفظ عمر مفید باتری شما کمک کنند:

  1. در حالت پرواز گوشی را به شارژ بزنید: کار بسیار خوب و بدون هزینه ای که می‌توانید برای حفظ سلامت باتری انجام دهید، فعال کردن گزینه flight mode گوشی تان است. این حالت کلیه برنامه های غیر ضروری را غیر فعال می‌کند و همچنین سرعت فرآیند شارژ را بیشتر خواهد کرد
  2. استفاده کردن از شارژ اصلی گوشی: باتری ها به شدت جریان و ولتاژ خاصی نیازمند هستند که تنها شارژر خود گوشی می‌تواند این نیاز را رفع کند. استفاده کردن از سایر شارژها فقط باعث تضعیف باتری خواهد شد
  3. استفاده نکردن از گوشی هنگام شارژ: استفاده کردن از گوشی وقتی در شارژ است باعث تولید گرما می‌شود. حرارت تاثیر مخربی بر باتری می‌گذارد و باعث خرابی زود هنگام آن خواهد شد

با توجه به نکات بالا، می‌توانید سلامت باتری خود را تضمین کنید. اگر باتری گوشی تان کارایی سابقش را نداشت بدانید که باید آن را تعویض نمایید. شما عزیزان می‌توانید جهت تعویض باتری ال جی K62، گوشی خود را با استفاده از پست رایگان و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعویض باتری، گوشی شما به همراه گارانتی به شما تحویل داده می‌شود.

قطعات ال جی K62

کلیه اجناس موجود در این مجموعه بصورت اورجینال می‌باشد و برای تعویض یا تعمیر گوشی ال جی K62 هر بخش گوشی شما، از قطعات اصلی استفاده خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید.

خرید قطعات گوشی LG K62

اگر تصمیم به خرید قطعات گوشی ال جی k62 دارید، به صورت حضوری یا غیر حضوری می‌توانید این کار را انجام دهید. همچنین می‌توانید درخواست خود را مبنی بر سفارش قطعه در سایت مجموعه ثبت کنید. همکاران ما درخواست شما عزیزان را رسیدگی خواهند کرد. امکان دارد قیمت بخشی از محصولات موجود در سایت ثبت نشده باشد. برای اطلاع از آخرین قیمت قطعات گوشی ال جی k62 می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.