در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

ال جی گوشی کیو 51 را در فوریه سال 2020 در بازار عرضه کرده است. طراحی این گوشی بسیار هوشمندانه است و شباهت بسیاری هم به گوشی LG K50s دارد. در این گوشی از پنل قدرتمند IPS LCD بهره گرفته شده است زیرا این نمایشگر زاویه ی دید بیشتری دارند و رنگ ها را بسیار طبیعی تر جلوه می دهند. مساحت ال سی دی گوشی ال جی Q51 حدود 105.5 سانتی متر مربع است و حدود 82.7 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. در بلالای این نمایشگر هوشمند بریدگی قطره‌ای شکل برای تعبیه دوربین 13 مگاپیکسلی دیده می شود.

برای تامین انرژی این نمایشگر 6.5 اینچی از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر بهره گرفته شده است. باتری گوشی ال جی Q51 غیر قابل تعویض است و داخل قاب گوشی قرار گرفته است. در طراحی این گوشی، اسکنر اثر انگشت و دوربین اصلی سه گانه به همراه یک فلش LED در قسمت پشتی گوشی جای گرفته اند. دوربین سه‌ گانه شامل لنز اصلی 13 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می‌باشد. پردازنده ی در نظر گرفته شده برای این گوشی از نوع Mediatek MT6762 Helio P22 است و حافظه ی رم آن 3 گیگابایت و دارای 32 گیگابایت حافظه ی داخلی است.

تعمیر گوشی ال جی Q51

در مجموعه ی تعمیرات 118 تکنسین متخصص تعمیرات موبایل خبره ای مشغول به فعالیت هستند که می توانند تعمیر گوشی را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام دهند. تعویض قطعات گوشی ال جی Q51 از جمله خدماتی است که با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز انجام می پذیرد. شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر ال جی Q51 را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. در این مجموعه ابتدا گوشی شما مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر ال جی کیو 51 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیر انجام شده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. به یاد داشته باید با تعمیر گوشی در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی ال جی کیو 51

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی و تبلت را در این مجموعه جمع آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال کنیم. جهت خرید قطعات گوشی ال جی Q51 با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و یا به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید. خرید های اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا در هر ساعت از شبانه روز سفارشات خود را ثبت و آن ها را با هم مقایسه کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی ال جی Q51 روی سایت موجود نیست می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما هستند.