در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

جدیدترین پرچم دار ال جی در فوریه سال 2020 با نام V60 ThinQ به بازار معرفی شده است. این گوشی از نمایشگر 6.8 اینچی OLED فول HD پلاس با نسبت تصویر 20.5 در 9 بر خوردار است. از این نمایشگر کشیده یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass 5 از ضربه خوردگی و خشدار شدن مراقبت می کند. در بالای ال سی دی گوشی ال جی V60 ThinQ 5G بریدگی قطره ای شکل وجود دارد و درون آن دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 جای گرفته است. اسکنر اثر انگشت آن نیز زیر نمایشگر تعبیه شده است و حس خوبی را به کاربر منتقل می کند. مساحت ال سی دی 6.8 اینچی این گوشی حدود 109.8 سانتی متر مربع است و حدود 83.8 درصد نل جلویی را به خود اختصاص داده است.

انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر تامین می کند. باتری ال جی V60 ThinQ 5G مجهز به شارژ وایرلس است و شما می توانید بدون استفاده از کابل گوشی خود را شارژ کنید. مجهز به فست شارژ است و می تواند گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی شارژ کند. این پرچم دار از پردازنده ی قدرتمند اسپندراگون 865 استفاده می کند و به لطف تراشه ی X55، توانایی اتصال به نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی یا 5G را نیز دارد. روی درب پشت این گوشی یک جفت دوربین درکنار حسگری مدت‌پرواز (ToF) قرار گرفته است. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1/1.7 می باشد. در کنار این دوربین، دو حسگر ثانویه 13 مگاپیکسلی و لنز فوق سریع قرار گرفته است. طبق ادعای این کمپانی، زاویه ی دید 117 درجه ای به کاربر می‌دهد و می‌تواند بخش زیادی از صحنه را در قاب تصویر جای دهد.

تعمیر گوشی ال جی V60 ThinQ 5G

در مجموعه ی تعمیرات 118 تکنسین متخصص تعمیرات موبایل خبره ای مشغول به فعالیت هستند که می توانند تعمیر گوشی را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام دهند. تعویض قطعات گوشی ال جی V60 ThinQ 5G از جمله خدماتی است که با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز انجام می پذیرد. شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر ال جی V60 ThinQ 5G را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. در این مجموعه ابتدا گوشی شما مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر ال جی وی 60 تینکیو به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیر انجام شده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. به یاد داشته باید با تعمیر گوشی در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی ال جی وی 60 تینکیو

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم با ارائه ی خدمات مناسب رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. آرشیو کاملی از قطعات گوشی در این مجموعه با کیفیت اورجینال موجود است و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی ال جیV60 ThinQ 5G را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی ال جی V60 ThinQ 5G روی سایت وارد نشده است می توانید با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.