نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

آیپد ایر (iPad Air (2019 که در بین کاربران با نام آیپد ایر 3 نیز شناخته می شود در مارچ 2019 با بازار معرفی شده است. سبک طراحی این آیپد بسیار متفاوت است و دارای حاشیه های بسیار کم و باریک می باشد و بسیار هم ظریف به نظر می رسد. در پنل جلویی این تبلت نمایشگری از نوع IPS LCD و قطر 10.5 اینچ قرار گرفته است. مساحت ال سی دی iPad Air 3 حدود 341.1 سانتیمتر مربع است و حدود 78.3 درصد پنل جلویی تبلت را به خود اختصاص داده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به تراکم پیکسلی 265، نسبت تصویر 4 به 3 و رزولوشن نمایشگر 2224 در 1668 اشاره کرد. با وجود حاشیه ی باریک این تبلت، تاچ آیدی همچنان با دکمه ی هوم ادغام شده و در پایین نمایشگر جای گرفته است.

در بالای این ال سی دی دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم  f/2.2 جای گرفته است. انرژی مورد نیاز این تبلت را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 8134 میلی آمپر تامین می کند. باتری آیپد ایر iPad Air 3 غیر قابل تعویض است و هرگونه جابه جایی باید به دست تعمیرکار و با استفاده از ابزار آلات مخصوص تعمیر موبایل انجام شود. در قسمت پشتی این تبلت دوربین 8 مگاپیکسلی جای گرفته است که می تواند تصاویر با کیفیتی را ثبت کند. این دوربین از قابلیت HDR، فوکوس خودکار و ضبط ویدئو های فول اچ دی با فریم ریت 30 فریم در هر ثانیه پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این آیپد از نوع iOS 12.1.3 و قابل ارتقا تا iPadOS 13.4 می باشد.

تعمیر آیپد ایر iPad Air 3

تعمیر محصولات کمپانی اپل کار دشواری است و هر تعمیرکاری نمی تواند تعمیر این گوشی ها و تبلت ها به عهده بگیرد. در مرکز تعمیرات 118 تکنسین متخصص تعمیرات موبایل مشغول به فعالیت هستند که می توانند تعمیر محصولات اپل از جمله تعمیر آیپد ایر iPad Air 3 را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا انجام دهند. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند که به همراه دستگاه به شما تحویل می دهیم. در صورتی که شرایط مراجعه ی حضوری به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید دستگاه خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعویض قطعات آیپد ایر iPad Air 3، تست های نهایی انجام می شود و گوشی بای شما ارسال می شود. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.

خرید قطعات آیپد ایر iPad Air 3

تعمیرکارنی که در حوزه ی تعمیرات موبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار آن ها تاثیر مستقیمی دارد به همین دلیل آن ها همواره به دنبال خرید قطعات اورجینال هستند. ما به آن ها خرید از فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم. زیرا کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات آیپد ایر iPad Air 3 به صورت اینترنتی را دارند باید در ابتدا قطعه ی مورد نظر را پیدا کنند. سپس روی گزینه ی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنند و مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنند. همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می کنند. در صورتی که قیمت قطعات آیپد ایر iPad Air 3 روی سایت وارد نشده با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.