نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی اپل در سپتامر های معروف خود در سال 2015  آیپد مینی 4 را به بازار معرفی کرده است. این تبلت نسبت به نسل های قبلی تغیراتی داشته است که موجب معروفیت آن شده است. در این تبلت از نمایشگر 7.9 اینچی و پنل جذاب IPS LCD بهره گرفته شده است. این نمایشگر ها می توانند رنگ ها را بسیار طبیعی تر جلوه دهند و به دلیل قیمت ارزانی که دارند بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به تراکم پیکسلی 324، رزولوشن نمایشگر 2048 در 1536 اشاره کرد. مساحت تاچ و ال سی دی آیپد مینی iPad mini 4 حدود 193.3 سانتی متر مربع است و حدود 70.6 درصد پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است.

در بالای نمایشگر این دستگاه دوربین سلفی 1.2 مگاپیکسلی به همراه دریچه دیافراگم f/2.2 به چشم می خورد که از آنها جهت برقراری تماس تلفنی و یا عکس سلفی استفاده می شود. در پنل پشتی این تبلت پر قدرت دوربین اصلی به سنسور 8 مگاپیکسلی و لوگوی این کمپانی قرار داده است. انرژی مورد نیاز این تبلت را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5124 میلی امپر تامین می کند. باتری آیپد مینی iPad mini 4 غیر قابل تعویض توسط کاربر است و هرگونه جابه جایی و تعمیر باید به دست تعمیرکار و با استفاده از ابزار آلات مخصوص انجام شود. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این تبلت از نوع iOS 9 و قابل ارتقا تا iPadOS 13.4 است.

تعمیر آیپد مینی iPad mini 4

تعمیر محصولات کمپانی اپل کار دشواری است و هر تعمیرکاری نمی تواند تعمیر این گوشی ها و تبلت ها به عهده بگیرد. در مرکز تعمیرات 118 تکنسین متخصص تعمیرات موبایل مشغول به فعالیت هستند که می توانند تعمیر محصولات اپل از جمله تعمیر آیپد مینی 4 را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا انجام دهند. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند که به همراه دستگاه به شما تحویل می دهیم. در صورتی که شرایط مراجعه ی حضوری به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید دستگاه خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعویض قطعات آیپد مینی iPad mini 4، تست های نهایی انجام می شود و دستگاه برای شما ارسال می شود. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.

خرید قطعات آیپد مینی 4

به هنگام تعمیر دستگاه های اپل حتما باید از قطعات اورجینال استفاده شود، در غیر این صورت موجب آسیب دیدن بیشتر می شود و یا کلا اصلا کار نمی کند. ما در این مجموعه دارنده ی آرشیو کاملی از قطعات آیپد مینی 4 هستیم و تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات آیپد مینی iPad mini 4 اورجینال را دارند می توانند به صورت حضوری و یا اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است.همکاران ما در این مجموعه آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما هستند و در اسرع وقت نسبت به ارسال سفارشات اقدام می کنند. قیمت قطعات آیپد مینی iPad mini 4 در این مرکز نسبت به فروشگاه های دیگر مقرون به صرفه تر است.