نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

آیپد پرو iPad Pro 12.9 1st Gen در سپتامبر سال 2015 به بازار عرضه شده است. آیپد پرو از نظر ابعاد نامتعارف ترین محصول مبتنی بر iOS است که تا کنون ارائه شده است. این دستگاه حرفه ای ها را هدف قرار داده که می خواهند روی دستگاهی با ابعاد بزرگ نمایشگر، تجربه مالتی‌مدیای مناسبی داشته و حتی روی این پلتفرم به تولید محتوا بپردازند. در نمایشگر این گوشی از پنل قدرتمند IPS LCD با تراکم پیکسلی 264 بهره گرفته شده است. مساحت ال سی دی آیپد پرو 12.9 مدل 2015 حدود 519.2 سانتی متر مربع است و حدود 77 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. در بالای این نمایشگر دوربین سلفی 1.2 مگاپیکسلی به چشم می خورد.

انرژی مورد نیاز سخت افزار پیشرفته این آیپد را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 10.307 میلی آمپر تامین می کند. باتری آیپد پرو 12.9 2015 قابل تعویض توسط کاربر نیست و شما را در حدود 10 ساعت در هنگام تماشای فیلم همراهی می کند. کیفیت ساخت این آیپد بسیار مناسب است و بدنه ی آلومنیومی آن موجب استحکام آن در برابر ضربات بسیار زیاد می شود. دکمه ی هوم با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده و دارای دقت بسیار بالایی می باشد. با اولین تماس انگشت، قفل صفحه باز می شود.  دو اسپیکر در لبه ی بالا و لبه ی پایین این آیپد قرار گرفته اند و حجم صدای عالی را ارائه می دهند.

تعمیر آیپد (Apple iPad Pro 12.9 (2015

مجموعه تعمیرات 118، مرکزی فوق پیشرفته با بروزترین تجهیزات برای تعمیر تمامی گوشی های آیفون به شمار می رود. ما در این مرکز مجموعه گسترده ای از خدمات را ارائه می دهیم و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر آیپد iPad Pro 12.9 2015 را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. تعمیرات اپل و تعویض قطعات آیپد iPad Pro 12.9، توسط کادر مجرب و ماهر در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای مناسب صورت می پذیرد. کلیه تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند. گوشی آسیب دیده ی شما در ابتدا مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد سپس هزینه ی تعمیر آیپد iPad Pro 12.9 2015 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی مشتری تعویض انجام می شود. در صورتی که در شهرستان هستید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست تعمیرکاران ما برسانید.

خرید قطعات آیپد پرو 12.9 مدل 2015

با خرید قطعات اورجینال در مرکزی معتبر می توانید از کیفیت تعمیر گوشی خود راضی باشید. ما به شما خرید از فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم زیرا کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. جهت خرید قطعات آیپد (Apple iPad Pro 12.9 (2015 با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات آیپد (Apple iPad Pro 12.9 (2015 مطلع شوید. سفارشات از تمامی شهر ها پذیرفته می شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می کنند.  از جمله قطعات این آیپد می توان به هارد پروگرم شده، ال سی دی، باتری و… اشاره کرد.