در حال نمایش 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

معرفی اولین ساعت های هوشمند اپل در 2015 بود که این دستگاه ها با مشکلاتی مانند سرعت روبه رو بودند. با بررسی های انجام شده بر روی نسل های جدید این ساعت ها، در نهایت این شرکت در ماه سپتامبر سال 2018 از اپل واچ 4  رونمایی کرد. طراحی این ساعت ها تا کنون تغییر خاصی نکرده است و این سری نیز دارای اندازه های 40 و 44 میلی متری است. در اندازه ی 40 میلی متری این ساعت، 57 درصد بدنه به صفحه‌ نمایش مربوط‌ است که این درصد در نسخه‌ی 44 میلی‌متری به 60 درصد می‌رسد. تاچ و ال سی دی ساعت هوشمند Apple Watch Series 4  نسخه ی 40 میلی متری حدود 1.57 و نسخه ی 44 میلی متری حدود 1.78 اینچ می باشد. ساعت های هوشمند سری چهار اپل که پس از اپل واچ Apple Watch Series 3 به بازار عرضه شده است از فناوری LTPO AMOLED capacitive touchscreen در طراحی خود استفاده نموده است.

این ساعت نمایشگری بزرگ و شفاف را در اختیار کاربر قرار می دهد و تمامی برنامه ها در این نمایشگر بهتر نمایش داده می شوند. این ساعت هوشمند از مشخصه ی عالی برنامه ECG برای الکتروکاردیوگرام در زمان حرکت و یک مشخصه فیبرلاسیون دهلیزی (atrial fibrillation) مجهز شده است. با کمک این دستگاه زمانی که ریتم های نا منظم قبلی داشته باشید به شما هشدار داده می شود. عملکرد باتری این سری نیز مانند گذشته است و با یکبار شارژ کردن این ساعت می توانید 24 ساعت از آن استفاده کنید. باتری ساعت هوشمند Apple Watch Series 4 از نوع لیتیوم یونی و دارای ظرفیت 292 میلی آمپر است. این ساعت امکانات زیادی مانند قطب نما و برنامه Maps، تماس اضطراری بین المللی و تشخیص سقوط و … را در اختیار شما قرار می دهد که ما در اینجا نمی توانیم به بررسی همه ی آن ها بپردازیم. ساعت هوشمند اپل سری 4 در دو نسخه ی متفاوت عرضه شده است که کاربران بر اساس نیاز خود می توانند تهیه کنند.

  • Apple Watch Series 4
  • Apple Watch Series 4 Aluminum

تعمیر ساعت هوشمند Apple Watch Series 4

ما در این مجموعه دارنده ی تکنسین متخصص تعمیرات موبایل هستیم که می توانند تعمیر ساعت هوشمند Apple Watch Series 4 را با جدیدترین تکنولوژی های روز انجام دهند. تعمیرکاران ما می توانند هرگونه ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری ساعت شما را برطرف کنند. در ابتدا دستگاه شما اینجا مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر ساعت هوشمند اپل 4 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از تست های نهایی دستگاه به مشتری تحویل داده می شود. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی می شوند که همراه دستگاه به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات ساعت هوشمند اپل 4

با خرید قطعات ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 4  و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت اصلی دستگاه خود را بازگردانید. افرادی که به دنبال خرید قطعات اورجینال ساعت هوشمند اپل Series 4 هستند می توانند با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرند و از آخرین قیمت قطعات ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 4 مطلع شوند. در صورتی که قصد خرید به صورت اینترنتی دارید می توانید با کلیک روی گزینه ” افزودن به سبد خرید ” مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. سفارشات از تمامی شهرها پذیرفته می شود و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شود. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است.