در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی اچ تی سی 10Lifestyle در آوریل سال 2016 توسط کمپانی تایوانی HTC رونمایی شد. این دستگاه دارای ابعاد 145.9 x 71.9 x 9 میلی‌متر و وزن 161 گرم است و از یک سیم کارت پشتیبانی می‌کند. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی 10 لایف استایل از نوع Super LCD5 ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست همچنین از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این گوشی دارای اندازه‌ی 5.2 اینچی است که به طور تقریبی 71 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر تصاویر را با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل و تراکم پیکسلی 565 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. اچ تی سی برای محافظت از این قطعه از کورنینگ گوریلا گلس نسخه 4 بهره برده است.

دوربین پشت گوشی اچ تی سی 10 لایف استایل از یک مازول 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و دوربین جلو دستگاه از سنسور 5 مگاپیکسلی برخوردار می‌باشند. این دو دوربین تصاویر نسبتا خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین اصلی قابلیت عکاسی در حالت‌های پانوراما و HDR را برای کاربران فراهم می‌کند. کاربران با استفاده از دوربین پشت ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه، 1080 پیکسلی با نرخ 60 فریم بر ثانیه و 720 پیکسلی با نرخ 120 فریم بر ثانیه را می‌توانند ضبط نمایند. باتری گوشی اچ تی سی 10 لایف استایل با ظرفیت 3000 میلی آمپری انرزی الکتریکی دستگاه را تامین می‌کند.

تعمیر گوشی اچ تی سی 10Lifestyle

گوشی های همراه وسیله ای الکترونیکی می باشند که به هر دلیل ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعمیر داشته باشند. به طور کلی هر قطعه ار وسیله الکترونیکی عمر محدودی دارد که با توجه به شیوه استفاده کاربر عمر آن ها متغییر بوده و در صورت استفاده مناسب می توانید از حداکثر عمر آن بهره مند گردید. اما با اسیب به این قطعه ها نیاز است که به مرکزی معتبر مراجعه تا مشکل عیب یابی شده و برطرف شود. در مرکز تعمیرات 118 با استفاده از بهترین ابزار و قطعات اورجینال تعمیر گوشی اچ تی سی 10Lifestyle انجام می شود. این مرکز دارای مجوزهای لازمه بوده و بهترین ابزارها را برای تعمیرکاران خود فراهم کرده ایم تا با دقت بالایی تعویض قطعات اورجینال گوشی اچ تی سی 10Lifestyle انجام شود.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی 10Lifestyle

قطعات گوشی یکی از پارامترهای مهمی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل در حین تعمیر دستگاه‌های هوشمند کاربران از آن‌ها استفاده می‌کنند. تعمیرکاران با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال و اصل علاوه بر بالابردن کیفیت کار خود رضایت مشتریان خود را نیز جلب خواهند کرد. خرید قطعات گوشی اچ تی سی 10 لایف استایل یکی از انواع خدماتی است که مرکز تعمیرات 118 به تعمیرکاران ارائه می‌دهد و افراد می‌توانند با مراجعه حضوری جهت خرید قطعات و ابزارآلات اورجینال اقدام نمایند. قیمت قطعات گوشی اچ تی سی 10 لایف استایل به دلیل نوسانات ارزی در سایت این مجموعه ثبت نشده است و برای کسب اطلاعات لازم است با این مرکز تماس حاصل فرمایید.