در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در سه ماهه اول سال 2017 کمپانی HTC محصول جدید خود را با نام گوشی اچ تی سی Desire 10 Compact معرفی کرد. این دستگاه از ابعاد 148.6 x 72 x 7.5 میلی متر و وزن 148 گرم برخوردار است بنابراین این گوشی از اندازه‌ی متوسطی بهره برده است. ال سی دی گوشی اچ تی سی دیزایر 10 کامپکت از نوع IPS LCD لمسی خازنی ساخته شده است که در وضوح و میزان روشنایی تصاویر و متون تاثیر بسزایی دارد. نمایشگر  5 اینچی این گوشی نسبت به قاب گوشی 64 ئرصد از پنل جلویی را در برگرفته است. کیفیت و وضوح تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. از مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به سیستم عامل 6.0، تراشه مدیاتک MT6737T، پردازنده چهارهسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی و رم 3 گیگابایتی اشاره کرد. حافظه‌ی داخلی این گوشی از ظرفیت 32 گیگابایتی برخوردار است که امکان افزایش آن برای کاربران فراهم شده است.

دوربین پشت گوشی اچ تی سی دیزایر 10 کامپکت با سنسور 13 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 تصاویر خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این دوربین امکان ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR را برای کاربران فراهم کرده و به لطف فلش LED امکان عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از دوربین اصلی ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای خود ضبط نمایند. دوربین سلفی این دستگاه نیز از یک لنز 5 مگاپیکسلی با بازشوندگی دیافراگم f/2.8 بهره برده است که تصاویر خوبی را برای کاربران فراهم می‌کند. تامین انرژی الکتریکی توسط باتری گوشی اچ تی سی دیزایر 10 کامپکت که دارای میزان ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعتی است، انجام می‌شود.

تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 10 Compact

گوشی‌های هوشمند به دلیل عمر محدودی که دارند پس از مدتی به دلیل استفاده در طولانی مدت توسط کاربران یا به دلیل برخورد با اجسام تیز و یا آب دچار آسیب می‌شوند. خرابی قطعات داخلی اسمارت فون‌ها به کارکرد کلی دستگاه اختلال وارد کرده و کاربران نمی‌توانند از گوشی خود استفاده نمایند. کاربران لازم است جهت تعمیر گوشی اچ تی سی دیزایر 10 کامپکت خود به تعمیرکاران مجرب و ماهر مراجعه نمایند چرا که در صورت عدم تجربه در این زمینه ممکن است به سایر قطعات دستگاه شما آسیب وارد نمایند. خوشبختانه در مرکز تعمیرا 118 تعمیرکاران ماهر و مجرب آماده خدمت رسانی جهت تعمیر و تعویض انواع قطعات دستگاه‌های هوشمند مانند تعویض قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 10 کامپکت شما هستند.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 10 Compact

برای خرید قطعات گوشی باید دقت بسیاری داشته باشید، زیرا این قطعات به دو صورت فیک و اورجینال در بازار وجود دارد که هر دو شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و تشخیص آن ها بسیار دشوار می باشد. اما با خرید از مرکزی معتبر می توانید از کیفیت قطعات اطمینان داشته باشید. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی بوده و کیفیت اولیه گوشی را باز می گردانند. می توانید خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 10 Compact را از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات اورجینال می باشند و با حذف واسطه ها قیمت تمام قطعات بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. می توانید با تماس تلفنی از مشاوره رایگان این مرکز بهره برده و از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی Desire 10 Compact نیز اطلاع یابید.