در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی HTC یکی از محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه خود را در تاریخ سپتامبر سال 2016 با عنوان گوشی اچ تی سی Desire 10 Pro معرفی کرد. بدنه‌ی این گوشی مرکب از شیشه و فلز ساخته شده است بنابراین از مقاومت بالایی برخوردار است. پنل جلویی شیشه‌ای قاب پشت گوشی و فریم آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است. ابعاد این گوشی 156.5 x 76 x 7.9 میلی‌متر و تنها دارای وزن 165 گرم است. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی دیزایر 10 پرو از اندازه‌ی 5.5 اینچی برخوردار است که نسبت به قاب گوشی 70 درصد از پنل جلویی را در برگرفته است. تصاویر در این صفحه نمایش با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و نسبت تصویر 16:9 نمایش داده می‌شوند. شرکت اچ تی سی برای محافظت از نمایشگر این گوشی از محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس بهره برده است. حافظه‌ی داخلی پیش فرض این دستگاه از ظرفیت 64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم بهره برده است که کاربران می‌توانند میزان ظرفیت آن را با استفاده از کارت حافظه افزایش دهند.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی دیزایر 10 پرو به یک سنسور 20 مگاپیکسلی با بازشوندگی دیافراگم f/2.2 و دوربین سلفی به یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 مجهز شده است. این دو دوربین قابلیت ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم برثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین پشت این دستگاه از ویژگی ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR و فلش دوگانه LED برخوردار می‌باشد. تامین انرزی الکتریکی این دستگاه برعهده باتری گوشی اچ تی سی دیزایر 10 پرو با ظرفیت 3000 میلی آمپری است. این باتری از نوع لیتیوم یونی است و در صورت شارژ کامل به کاربران امکان مکالمه صوتی تا 19 ساعت در شبکه 3جی و 53 ساعت پخش موزیک را می‌دهد.

تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 10 Pro

تعمیرکاران تعمیرات موبایل 118 با برخورداری از مهارت و تجربه کافی در زمینه‌ی تعمیر و تعویض قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 10 پرو قادرند بهترین خدمات را به کاربران ارائه دهند. در این مرکز تعمیرکاران با آرشیو کاملی از قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 10 پرو به صورت اورجینال دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان و با قیمتی مناسب تعمیر نمایند. کاربران می‌توانند جهت تعمیر گوشی اچ تی سی دیزایر 10پرو به این مرکز به صورت حضوری مراجعه نمایند و در صورت عدم دسترسی به این مرکز می‌توانند دستگاه خود را به وسیله‌ی پیک و یا پست برای این مجموعه ارسال نمایند. در مرحله‌ی اول تعمیرکاران دستگاه شما را عیب یابی کرده و با اعلان هزینه در صورت موافقت مشتریان اقدام به تعمیر و تعویض خواهند کرد.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 10 Pro

مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات تعمیرات موبایل مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه نماید. قطعات به فروش رسیده در این مرکز دارای کیفیت اورجینال و قیمتی مناسب است که تعمیرکاران می توانند این قطعات را به صورت حضوری از این مرکز و یا آنلاین از طریق سایت تعمیرات 118 خریداری نمایند. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 10 Pro به صورت اورجینال هستند می‌توانند از این مرکز تهیه نمایند. همراه با خرید قطعات مورد نیاز خود می‌توانید از فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر قطعات و ابزارآلات نیز بهره مند گردید.  قیمت قطعات به دلیل نوسانات ارزی درج نشده است لذا می توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی Desire 10 Pro با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.