در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی اچ تی سی Desire 626s در جولای سال 2015 توسط کمپانی اچ تی سی رونمایی شد. این گوشی از وزن 138 گرم و ابعاد 146.8 x 70.9 x 8.1 میلی‌متر بهره گرفته است. از مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به سیستم عامل 5.1.1 قابلیت ارتقا تا نسخه‌ی 6.0.1، تراشه کوالکام MSM8909  اسنپدراگون 210، پردازنده چهار هسته‌ای 1.1 گیگاهرتزی و رم 1.5 گیگابایتی اشاره کرد. ال سی دی گوشی اچ تی سی دیزایر 626 اس از نوع IPS LCD است که قابایت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست همچنین تصاویر و متون را با وضوح و میزان روشنایی بالایی نمایش می‌دهد. این نمایشگر از اندازه‌ی 5 اینچی بهره برده است که به طور تقریبی 66 درصد از پنل جلویی گوشی را در بر گرفته است. کیفیت تصاویر در این نمایشگر 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ می‌باشد. این گوشی در دو نسخه‌ی 8 گیگابایتی با 1 و 1.5 گیگابایت رم عرضه شده است.

دوربین پشت گوشی اچ تی سی دیزایر 626 اس از لنز 8 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و دوربین جلوی آن از لنز 2 مگاپیکسلی بهره برده است. در کنار دوربین پشت شاهد فلش LED نیز هستیم تا در هنگام عکاسی در مکان‌های کم نور و تاریک تصویر بهتری را برای کاربران به ارمغان آورد. این دوربین قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 720 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه است. باتری گوشی اچ تی سی دیزایر 626 اس دارای ظرفیت 2000 میلی آمپری است که برای کاربران امکان مکالمه صوتی تا 15 ساعت را فراهم می‌کند.

تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 626s

تعمیر گوشی اچ تی سی دیزایر 626اس یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل این مجموعه برای مشتریان خود انجام می‌دهند. لازم به ذکر است به دلیل دشواری تعمیر دستگاه‌های هوشمند کاربران می‌بایست به مراکز نعتبر و مجاز مراجعه نمایند. خوشبختانه مرکز تعمیرات 118 یکی از مراکزی است که شما می‌توانید با خیالی اسوده دستگاه خود را به تعمیرکاران ما بسپارید. در این مرکز تعمیر و تعویض انواع قطعات گوشی‌های هوشمند همچون تعویض قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 626اس با اسفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال و اصل انجام می‌شود. کاربانی که در شهرستان هستند و امکان دسترسی و مراجعه به این مرکز را ندارند می‌توانند دستگاه خود را از طریق پستبرای ما ارسال نمایند تا در اسرع وقت با آن‌ها تماس گرفته شود.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 626s

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 626s را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات گوشی اچ تی سی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی اچ تی سی Desire 626sروی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.