در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در سپتامبر سال 2018 کمپانی نه چندان معروف HTC یکی از محصولات خود را با نام گوشی اچ تی سی Desire 728 معرفی کرد. با اینکه این گوشی میان رده و ارزان قیمت است اما از مشخصات فنی خوبی بهره برده است. این دستگاه وزنی معادل 153 گرم و ابعادی با اندازه‌ی 157.9 x 77.8 x 7.9 میلی‌متر دارد و از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل اندروید 5.1.1، تراشه مدیاتک مدل MT6753، پردازنده هشت هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی، پردازنده گرافیکی Mali-T720MP3 و 2 گیگابایت رم اصلی از مهم‌ترین بخش سخت‌افزاری این گوشی به شمار می‌اید. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی دیزایر 728 با اندازه‌ی 5.5 اینچی 67 درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر از نوع Super LCD2 است و تصاویر را با کیفیت اچ دی یا 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 267 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. این گوشی در دو نسخه‌ی 16 گیگابایتی با 1.5 گیگ رم و 16 گیگابایتی با 2 گیگ رم عرضه شده است که امکان افزایش ظرفیت آن برای کاربران امکان پذیر می‌باشد.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی دیزایر 728 با لنز 13 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.2 تصاویر خوب و با کیفیتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. دوربین این گوشی از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR نیز برخوردار است و به کمک فلش LED قادر است تصاویری را در مکان‌های تاریک نیز با کیقیت مطلوبی به ثبت رساند. کاربران می‌توانند با این دوربین ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط نمایند. دوربین سلفی این دستگاه مجهز به لنز 5 مگاپیکسلی است و همانند دوربین پشت نیز ویدئو ضبط می‌کند. باتری گوشی اچ تی سی دیزایر 728 با ظرفیت فوق‌العاده 2800 میلی آمپری به کاربران امکان 21 ساعت مکالمه صوتی و یا 46 ساعت پخش موزیک را می‌دهد.

تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 728

گوشی‌های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده‌اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می‌توانید تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 728 را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی گوشی اچ تی سی Desire 728 به مشتری اعلام می‌شود. پس از اعلام موافقت مشتریان تعویض را انجام داده و پس از انجام تست‌های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات اچ تی سی Desire 728 موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 728

مرکز تعمیرات 118 با چندین سال سابقه‌ی درخشان در حوزه تعمیر و فروش قطعات انواع دستگاه‌های هوشمند ارائه دهنده‌ی بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات و ابزارآلات تعمیرات موبایل است. تعمیرکاران و کارآموزانی که به دنبال خرید قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 728 هستند می‌توانند با مراجعه حضوری جهت این امر اقدام نمایند و گارانتی معتبر محصولات و فاکتور خرید نیز از این مرکز دریافت نمایند. برخی از کاربران به دلیل عدم دسترسی به این مجموعه می‌توانند سفارش خود رادر سایت مرکز ثبت نموده تا در اسرع وقت محصول برایشان ارسال گردد. به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده قیمت محصولات در سایت این مجموعه درج نشده است لذا در صورت اطلاع از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 728 می‌توانید با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.