در حال نمایش 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

در سپتامبر سال 2016 کمپانی HTC یک گوشی با ویژگی و قابلیت‌های بالا با عنوان گوشی اچ تی سی One A9s معرفی کرد. این دستگاه با وزن 148 گرم و ابعاد 146.5 x 71.5 x 8 میلی متر طراحی و عرضه شده است. این دستگاه از دو درگاه یکی برای استفاده از سیم کارت و دیگری جهت قرار دادن کارت حافظه در لبه‌ی کناری گوشی تعبیه شده است. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی One A9s به منظور رابط کاربری بر روی پنل جلویی گوشی قرار گرفته است. این نمایشگر با اندازه‌ی 5 اینچی به طور تقریبی 65 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. اچ تی سی برای ساخت این نمایشگر از فناوری Super LCD بهره گرفته است که متون و تصاوی را با وضوح و میزان روشنایی بالایی نمایش می‌دهد همچنین قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ هستند. استفاده از محافظ کورنینگ گوریلا گلس بر روی صفحه نمایش مقاومت این قطعه را در برابر ضربه و آبخوردگی بالا برده است.

گوشی اچ تی سی وان A9s در دو نسخه‌ی 16 گیگابایت با 2 گیگ رم و 32 گیگابایت با 3 گیگ رم عرضه شده است که کاربران می‌توانند ظرفیت آن را افزایش دهند. دوربین پشت گوشی اچ تی سی وان A9s از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 بهره برده است که قابلیت عکاسی در حالت پانوراما و HDR را برای کاربران فراهم کرده است و همچنین به کاربران امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را می‌دهد. دوربین سلفی دستگاه مجهز به یک لنز 5 مگاپیکسلی است که تصاویر نسبتا خوبی را به ثبت می‌رساند. باتری گوشی اچ تی سی وان A9s با ظرفیت 2300 میلی آمپری انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌کند و به کاربران امکان 13 ساعت مکالمه صوتی را فراهم می‌کند.

تعمیر گوشی اچ تی سی One A9s

گوشی‌های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده‌اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی اچ تی سی One A9s را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی تعمیر اچ تی سی One A9s به مشتری اعلام می‌شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست‌های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات اچ تی سی One A9s موجود است و تعمیرکاران ما می‌توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی One A9s

مرکز تعمیرات 118 با سرلوحه قرار دادن رضایت مشتریان و همچنین با دارا بودن مجوزهای لازمه جهت فروش قطعات اورجینال بهترین خدمات را به تعمیرکاران اراسه می‌دهد. تعمیرکارانی که به دنبال خرید قطعات گوشی اچ تی سی وان A9s هستند می‌توانند با مراجعه حضوری به این مرکز اقدام نمایند و از فکتورذ خرید و گارانتی محصولات بهره مند گردند. درصورتی که کاربران به این مجموعه دسترسی ندارند می‌توانند از طریق سایت سفارش خود را ثبت نموده تا در اسرع وقت قطعات برایشان ارسال گردد. استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرکاران موجب جلب رضایت مشتریان همچنین گسترش در کسب و کار آن‌ها شود. قیمت قطعات گوشی اچ تی سی وان A9s در سایت درج نشده است و لازم است با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.