در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی اچ تی سی U11 Life به عنوان یک نسخه‌ی میان رده این سری از گوشی‌های هوشمند در نوامبر سال 2017 معرفی شد. بدنه‌ی این دستگاه ساختاری از شیشه و پلاستیک است و به سبب استفاده از پلاستیک در قاب پشتی و فریم دستگاه منجر به وزن سبک 142 گرمی گوشی شده است. این گوشی از دو سیمکارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند همچنین به دلیل برخورداری از گواهینامه IP67 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و این دستگاه تا 30 دقیقه تا 1 متر زیر آب مقاومت دارد. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی یو11 لایف از اندازه‌ی 5.2 اینچی بهره برده است که به موجب آن 68 درصد از قاب جلوی گوشی را در بر دارد. اچ تی سی در ساخت این نمایشگر از فناوری Super LCD استفاده کرده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 424 پیکسل بر اینچ هستند. کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 3 با قرار گیری بر روی این نمایشگر از آن در برابر ضربه و آبخوردگی محافظت می‌کند. اچ تی سی این گوشی را در دو نسخه‌ی 32 گیگابایتی با 3 گیگ رم و 64 گیگابایتی با 4 گیگ رم عرضه کرده است که کاربران برای افزایش حافظه داخلی دستگاه خود می‌توانند از کارت حافظه استفاده نمایند.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی یو11 لایف از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و دوربین سلفی نیز از یک لنز 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بهره برده‌اند. دوربین پشت این گوشی از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR پشتیبانی می‌کند و به کمک فلش LED امکان عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک را فراهم کرده است. با دوربین این گوشی کاربران قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه هستند. دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است که تصاویر خوبی را برای کاربران به ثبت می‌رساند. باتری گوشی اچ تی سی یو11 لایف از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است و با ظرفیت 2600 میلی آمپری انرزی الکتریکی دستگاه را تامین می‌سازد.

تعمیر گوشی اچ تی سی U11 Life

قطعات داخلی دستگاه‌های هوشمند در اغلب موارد به دلایلی همچون ضربه و آبخوردگی دچار آسیب شده و نیاز به تعمیر و تعویض خواهند داشت. تعمیر گوشی اچ تی سی یو11 لایف یکی از مواردی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل ابن مجموعه با استفاده از قطعات اورجینال انجام می‌دهند. کاربران لازم است جهت تعمیر دستگاه خود به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند چرا که برخی از تعمیرکاران به دلیل عدم مهارت و تجربه کافی در این زمینه ممکن اسن به سایر قطعات دستگاه آسیب وارد نمایند. با مراجعه به این مرکز می‌توانید با خیالی آسوده جهت تعویض قطعات گوشی اچ تی سی یو11 لایف خود اقدام نمایید. در صورت عدم دسترسی به این مجموعه می‌توانید دستگاه خود را از طریق پیک و یا پست برای ما ارسال کرده و با تماس تلفنی تعمیر دستگاه خود را پیگیری نمایید.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی U11 Life

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی اچ تی سی U11 Life را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات گوشی اچ تی سی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی اچ تی سی U11 Life روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.