در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

این گوشی شما یکی از مدل‌های رده بالا شرکت ایسوس است که سعی شده هم از لحاظ ظرفیت‌های مختلف و هم از نظر کیفیت در سطح بسیار مناسبی باشد. با وجود این موضوع، باز هم مانند همه گوشی‌های تلفن امکان آسیب دیدن آن وجود دارد. البته ظرافت موجود در ساخت این موبایل هم باعث شده که از حساسیت بیش‌تری برخوردار بوده و نیاز به مراقبت داشته باشد. برخورد ضربه به گوشی،‌ نفوذ آب به آن، افتادن از ارتفاع زیاد و ویروسی شدن از جمله مهم‌ترین دلایل آسیب دیدگی گوشی ایسوس Zenfone 8 شما هستند. باید در هنگام استفاده از موبایل‌تان، تا جایی که می‌توانید مراقبت‌های لازم را از آن انجام دهید؛ اما اگر با این حال باز هم گوشی‌تان دچار آسیب و خرابی در برخی قطعات یا سیستم عامل شود، باید جهت تعمیر آن اقدام کنید. اما نکته‌ای که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید به آن توجه کنید،‌ جایی است که می‌خواهید موبایل خود را برای تعمیر تحویل دهید. بهتر است این کار را به افراد یا مجموعه‌هایی واگذاز کنید که از تجربه و اعتبار مناسبی در این زمینه برخوردار باشند. ما در مرکز تعمیرات 118 با بهره‌گیری از نیروهای متخصص در حوزه نرم افزار و سخت افزار گوشی‌های تلفن، کار تعمیر گوشی ایسوس Zenfone 8 را هم با کیفیتی مناسب انجام می‌دهیم. پس اگر گوشی شما در هر جنبه‌ای دچار ایراد شده است، آن را با خیالی راحت به ما بسپارید.

آسیب دیدگی‌های متداول گوشی ایسوس Zenfone 8

آسیب دیدگی‌های متداول گوشی ایسوس Zenfone 8

در برخی موارد ممکن است گوشی شما به دلیل استفاده نادرست از آن یا نفوذ بدافزارهایی دچار مشکل شود که از اینترنت یا دستگاه‌های دیگر به موبایل‌تان راه پیدا کرده‌اند. این گونه آسیب‌ها در دسته ایرادات نرم افزاری قرار می‌گیرند و معمولا با هزینه‌ای ناچیز و در زمانی کوتاه، قابل برطرف شدن هستند. کافی است این کار را به افراد یا موسسه‌هایی بسپارید که از دانش و تخصص بالایی در زمینه نرم افزار موبایل برخوردار هستند. از مهم‌ترین این نوع آسیب دیدگی‌ها می‌توان به ویروسی شدن گوشی، اختلال و هنگ کردن آن و مشکلات سیستم عاملی اشاره کرد. اما گاهی اوقات گوشی شما به دلیل آسیب‌ها و صدمات فیزیکی دچار مشکل می‌شوند. در این موارد معمولا خرابی‌ها سنگین‌تر بوده و نیاز به مهارت بالاتر و زمان بیش‌تری برای انجام تعمیرات وجود دارد. شکستگی و خرابی تاچ و ال سی دی، ضعیف شدن باتری و آسیب دیدن هارد از جمله رایج‌ترین انواع آسیب‌های سخت افزاری هستند. با توجه به رایج‌بودن این دسته از مشکلات و اهمیت برطرف کردن‌شان، در ادامه تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

خرابی تاچ و ال سی دی Zenfone 8

آسیب دیدگی‌های ال سی دی گوشی ایسوس Zenfone 8

در این گوشی از یک صفحه نمایش Super AMOLED استفاده شده که از نرح نوسازی 120 هرتز برخوردار است. سایز تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس Zenfone 8 برابر با 5.9 اینچ و مساحت آن در حدود 84 سانتی متر مربع است. هم چنین صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن و وضوح تصویر 1080 در 2400 برخوردار است. برای محافظت هر چه بیش‌تر از تاچ و ال سی دی این گوشی از لایه محافظ Corning Gorilla Glass Victus بر روی آن استفاده شده است. این گلس تا حد زیادی صفحه نمایش موبایل شما را در برابر ضربات و فشارهای گوناگون حفظ می‌کند. اما اگر صدمات شدید باشند، کاری از دست گلس هم برنمی‌آید و تاچ و ال سی دی آسیب خواهد دید. در این موارد، برای به دست آوردن کارایی مناسب موبایل‌تان باید صفحه نمایش را با یک تاچ و ال سی دی اصل و با کیفیت تعویض کنید. به طور معمول، زمانی که تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس شما آسیب می‌بیند، علائمی را در موبایل‌تان مشاهده می‌کنید که متوجه این موضوع خواهید شد. از کار افتادن بخش‌هایی از لمس، قطع و وصل شدن تصویر، ایجاد نقاط و خطوط رنگی در صفحه از متداول‌ترین این علائم هستند.

ضعیف شدن باتری گوشی ایسوس زنفون 8

ضعیف شدن باتری گوشی ایسوس زنفون 8

یکی دیگر از آسیب‌های رایج گوشی ایسوس شما، خراب شدن باتری آن است. معمولا بسیاری از کاربران بعد از مدتی که از گوشی‌شان استفاده می‌کنند، با مشکلات ضعیف شدن و خرابی باتری رو به رو خواهند شد. دلیل این موضوع هم عمر مفید باتری موبایل شما است که در حدود دو تا سه سال می‌باشد. پس از این مدت، کارایی باتری گوشی‌تان رفته رفته کاهش پیدا کرده تا جایی که دیگر قابل استفاده نباشد. در این موارد علائمی در موبایل شما ظاهر می‌شود که خرابی باتری را نشان می‌دهند. رایج‌ترین نشانه‌های آسیب دیدگی باتری گوشی Zenfone 8 عبارتند از:

  1. خالی شدن سریع شارژ گوشی
  2. باد کردن و متورم شدن باتری
  3. طولانی شدن مدت زمان انجام شارژ کامل
  4. خاموش شدن گوشی در هنگام جدا کردن آن از شارژر

با مشاهده این علائم باید هر چه زودتر برای تعویض باتری به مجموعه‌های معتبر مراجعه کنید. این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که باتری گوشی شما کاملا پلمپ بوده و امکان جداسازی آن وجود ندارد. این کار را باید به موسسه‌هایی بسپارید که هم از مهارت کافی در این حوزه برخوردار بوده و هم تجهیزات لازم را داشته باشند.

آسیب دیدن هارد پروگرم شده گوشی Zenfone 8

شرکت ایسوس در انتخاب هارد برای این مدل گوشی خود از تنوع زیادی استفاده کرده است تا دست شما برای انتخاب باز باشد. دو هارد 128 و 256 گیگا بایتی بر روی این گوشی قرار می‌گیرد که امکان پشتیبانی از رم 6، 8، 12 و 16 گیگی را دارند. با توجه به وظایف بسیار مهم هارد در گوشی‌تان، باید تا حد امکان از آسیب دیدن آن جلوگیری کنید. چرا که در صورت خراب شدن آن، امکان حذف شدن اطلاعات‌تان وجود داشته و ممکن است موبایل‌تان با هنگی مواجه شود. اقداماتی از جمله استفاده از شارژرهای تقلبی، ریست کردن گوشی در شارژهای کم‌تر از 20 درصد و اجرای بازی‌های سنگین، تاثیر زیادی بر خرابی هارد دارند. بنابراین باید از انجام این امور پرهیز کرده و در صورتی که علائم خراب شدن هارد موبایل‌تان را مشاهده کردید، ‌هر چه زودتر برای تعمیر ان اقدام نمایید. پاک شدن ناخودآگاه برخی اطلاعات موجود در گوشی،‌هنگ کردن موبایل و تغییر خود به خودی آیکون برنامه‌ها از جمله رایج‌ترین دلایل آسیب دیدن هارد گوشی ایسوس Zenfone 8 شما هستند.

تعویض قطعات گوشی ایسوس Zenfone 8

اگر موبایل شما دچار ایراد شده و تصمیم به تعویض قطعات زنفون 8 آن گرفته‌اید، باید این کار را به مراکز معتبر و حرفه‌ای در این زمینه بسپارید. در این گونه موارد کار تعمیر یا تعویض قطعات گوشی شما با کیفیتی مناسب انجام می‌گیرد. ما در مجموعه تعمیرات 118 با استفاده از تجهیزات پیشرفته و برخورداری از تعمیرکاران زبده، کار تعویض قطعات گوشی‌تان را به بهترین شکل انجام می‌دهیم. کافی است موبایل ایسوس خود را به صورت حضوری و یا با استفاده از پیک برای ما بفرستید.

خرید قطعات ایسوس زنفون 8

برای خرید قطعات مورد نیاز گوشی‌تان باید به جاهایی مراجعه کنید که از کیفیت و اورجینال بودن محصولاتشان اطمینان داشته باشید. چرا که در حال حاضر، تعداد زیادی از افراد سودجو قطعات تقلبی و نا مناسب را با نام و قیمت اصلی به کاربران می‌فروشند. اما دیگر نگران این موضوع نباشید، زیرا ما انواع قطعات اصلی گوشی ایسوس Zenfone 8 شما را ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید با خاطری آسوده از طریق مراجعه به سایت ما یا تماس تلفنی، قطعات مورد نیاز خود را سفارش دهید. یا این که با مراجعه حضوری به مجموعه ما، این قطعات را تحویل بگیرید.