در حال نمایش 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

در دسامبر سال 2018 ایسوس اسمارت فونی با مشخصاتی از نظر ابعاد 158.4 x 76.3 x 7.7 میلی متر و وزن 160 گرم با عنوان گوشی ایسوس Zenfone Max M2 به کاربران معرفی کرد. این گوشی میان رده از مشخصات فنی خوبی بهره برده است که می توان به سیستم عامل اندروید 8.1 ٬ تراشه کوالکام SDM632 اسنپدراگون 632 و پردازنده هشت هسته‌ای اشاره کرد. نمایشگر این گوشی دارای اندازه‌ی 6.26 اینچی است که 80 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. ایسوس در ساخت تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون مکس ام2 از فناوری IPS LCD بهره برده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و از جندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می کند. تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 720 در 1520 پیکسل و تراکم پیکسلی 269 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. این دستگاه در دو نسخه‌ی 32 گیگابایت با 3 گیگ رم و 64 گیگابایتی با 4 گیگ رم عرضه شده است که به کاربران امکان افزایش این حافظه را با استفاده از کارت حافظه می دهد.

دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون مکس ام2 دارای دو سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و سنسور 2 مگاپیکسلی جهت تشخیص عمق تصویر می باشد. این دوربین قابلیت ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد و کاربران می توانند با حالت‌های پانوراما و HDR نیز تصاویر خود را ثبت نمایند. دوربین سلفی دستگاه مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی است که به کاربران امکان ضبط ویدئو با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را می دهد. باتری گوشی ایسوس زنفون مکس ام 2 از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است و با ظرفیت 4000 میلی آمپری انرژی برقی دستگاه را تامین می‌کند.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone Max M2

قطعات الکتریکی گوشی‌های هوشمند بسیار حساس و آسیب پذیر بوده لذا توصیه می‌کنیم از قاب و محافظ برای دستگاه خود استفاده نمایید. تعمیر و تعویض انواع قطعات گوشی‌های هوشمند می‌بایست به وسیله‌ی تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب انجام گیرد. تعمیر گوشی ایسوس زنفون مکس ام 2 یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل 118 با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال برای مشتریان انجام می‌دهند. در این مرکز در مرحله اول دستگاه کابران به صورت رایگان عیب یابی شده و در صورت خرابی به مشتریان اعلان هزینه شده و با موافقت و رضایت آنان اقدام به تعویض قطعات گوشی ایسوس زنفون مکس ام 2 انجام می‌شود. در صورت تمایل می توانید دستگاه خود را از طریق پست ارسال کرده و با تماس تلفنی تعمیر دستگاه خود را پیگیری نمایید.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone Max M2

قطعات گوشی ایسوس بسیار کم یاب و نایاب هستند و تعمیرکارانی که در حوزه‌ی تعمیرات موبایل فعالیت می‌کنند٬ می‌دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه‌ی کار آن‌ها تاثیر مستقیمی دارد به همین جهت همیشه از قطعات اورجینال استفاده می‌کنند. قطعات گوشی ایسوس Zenfone Max M2 با کیفیت اورجینال در فروشگاه قطعات موبایل موجود هستند و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone Max M2 را دارند می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی ایسوس Zenfone Max M2 روی سایت قابل مشاهده نیست می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.