در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در مارس سال 2017 کمپانی بلک بری٬ گوشی بلک بری Aurora  را با ابعاد 152 x 76.8 x 8.5 میلی متر و وزن 178 گرم معرفی کرد. بدنه‌ی این گوشی ساختاری مرکب از شیشه و پلاستیک است که پنل پشتی و فریم آن با استفاده از پلاستیک پوشانده شده‌اند و باعث یکپارچه شدن طراحی این گوشی شده است. تاچ و ال سی دی گوشی بلک بری Aurora با اندازه‌ی 5.5 اینچ به طور تقریبی 71 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر با استفاده از فناوری IPS LCD ساخته شده است که تصاویر و متون را با میزان روشنایی بالا و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 267 پیکسل بر اینچ می‌باشد. از مشخصات فنی این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 7.0 ٬ پردازنده چهار هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی و تراشه کوالکام MSM8917 اسنپدراگون 425 و 4 گیگ رم اشاره کرد. حافظه‌ی داخلی این گوشی دارای ظرفیت 32 گیگابایتی است که کاربران می‌توانند از طریق کارت حافظه ظرفیت آن را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی بلک بری Aurora تنها از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار بهره برده است که قادر به ثبت تصاویری در حالت پانوراما و HDR برای کاربران می باشد. این دوربین به لطف کمک فلش LED برای کاربران امکان عکاسی در محیط های کم نور و تاریک را فراهم کرده است. کاربران می توانند ویدئوهای خود را با این گوشی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط نمایند. دوربین سلفی این دستگاه نیز دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است که تصاویر خوبی را برای کاربران به ثبت می رساند. باتری گوشی بلک بری Aurora با ظرفیت 3 هزار میلی آمپر وظیفه‌ی تامین انرژی الکتریکی را برعهده دارد. این باتری از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است بنابراین در صورت خرابی این قطعه لازم است به تعمیرکاران موبایل مراجعه نمایید.

تعمیر گوشی بلک بری Aurora

قطعات گوشی بلک بری Aurora بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد. گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می‌کنند و موجب از کار افتادن گوشی می‌شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات گوشی بلک بری Aurora وجود دارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید

خرید قطعات گوشی بلک بری Aurora

خرید قطعات گوشی‌ بلک بری Aurora یکی از انواع خدماتی است که مرکز تعمیرات 118 در اختیار تعمیرکاران قرار می‌دهد. خرید قطعات و ابزارآلات به دلیل فرآوان شدن قطعات فیک و نامرعوب در بازار امری دشوار و پیچیده است و لازم است تعمیرکاران جهت خرید قطعات مورد نظر دقت بالایی داشته باشند. اگر به دنبال خرید قطعات و ابزارآلات اورجینال هستید می‌توانید با مراچعه به این مجموعه از این قطعات بهره مند گردید. خرید قطعات از این مرکز همراه با فکتور خرید و گارانتی معتبر محصولات به تعمیرکاران ارائه می‌شود بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده از این مرکز خرید نمایید. قیمت قطعات گوشی بلک بری Aurora نیز در سایت مرکز درج نشده است و کاربران می توانند برای اطلاع از قیمت و مشاوره خرید محصولات با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.