در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در جولای سال 2016 گوشی بلک بری DTEK50 با ابعاد 147 x 72.5 x 7.4 میلی متر و وزن 135 گرم توسط کمپانی بلک بری معرفی شد. این گوشی از مشخصات فنی و سخت‌افزاری نسبتا خوبی با توجه به قیمتش برخوردار می باشد. از مشخصات این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 6.0 ٬ تراشه کوالکام MSM8952 اسنپدراگون 617 ٬ پردازنده هشت هسته‌ای جهت پردازش اطلاعات به همراه 3 گیگ رم اشاره کرد. تاچ و ال سی دی گوشی بلک بری DTEK50 دارای اندازه‌ی 5.2 اینچ است که تصاویر را با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل نمایش می‌دهد. تراکم پیکسلی در این دستگاه 424 پیکسل بر اینچ و نسبت تصویر 16:9 از خصوصیات این نمایشگر می‌باشد. بلک بری در ساخت نمایشگر این دستگاه از فناوری IPS LCD بهره برده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده برای این گوشی دارای ظرفیت 16 گیگابایتی است که کاربران می توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت گوشی را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی بلک بری DTEK50 دارای سنسور 13 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 می باشد. این دوربین تصاویر خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این دوربین از ویژگی‌هایی همچون پانوراما و HDR برخوردار می باشد و به کمک فلش  دوگانه LED به کاربران امکان ثبت تصاویری با کیفیت در محیط‌های کم نور و تاریک را فراهم می‌کند. این دوربین قابلیت ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را فراهم می کند. دوربین سلفی این دستگاه مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی است که تصاویر نسبتا  خوبی را برای کاربران به ثبت می‌رساند. باتری گوشی بلک بری DTEK50 از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که دارای ظرفیت شارژدهی 2610 میلی آمپری می‌باشد. این باتری وظیفه‌ی تامین انرژی الکتریکی دستگاه را برعهده دارد و این باتری در مدت 50 دقیقه به میزان 50 درصد از ظرفیتش شارژ می‌شود.

تعمیر گوشی بلک بری DTEK50

قطعات گوشی بلک بری DTEK50 بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد. گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می‌کنند و موجب از کار افتادن گوشی می‌شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات گوشی بلک بری دی تک 50 وجود دارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید

خرید قطعات گوشی بلک بری DTEK50

خرید قطعات گوشی بلک بری دی تک 50 و سایر قطعات گوشی‌های هوشمند در مرکز تعمیرات 118 برای تعمیرکاران و کارآموزان این حوزه فراهم شده است. این مرکز دارای چندین سال سابقه در زمینه فروش قطعات و ابزارآلات است که با سرلوحه قرار دادن رضایت مشتریان بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه کرده است. خرید از این مجموعه به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌گیرد. تعمیرکاران می‌توانند به این مجموعه مراجعه کنند و یا از طریق سایت قطعه‌ی مورد نظر خود را سفارش دهند. با مراجعه و یا تماس تلفنی با کارشناسان واحد فروش می توانید در خصوص قیمت قطعات گوشی بلک بری DTEK50 و خرید خود مشاوره دریافت نمایید.