در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی بلک بری Motion در اکتبر سال 2017 به عنوان گوشی بدون کیبورد بلک بری معرفی شد. این گوشی با اندازه‌ی 155.8 x 75.5 x 8.1 میلی متر و وزن 167 گرم از پوشش شیشه‌ای و پلاستیکی بهره برده است. درب پشت این گوشی از نوع پلاستیک و فریم آن از نوع آلومینیومی است. از قابلیت‌های این گوشی می‌توان به برخورداری از استاندارد IP67 اشاره کرد٬ این استاندارد دستگاه را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می‌کند و کاربران می‌توانند دستگاه خود را تا یک متری عمق آب به مدن نیم ساغت قرار دهند. تاچ و ال سی دی گوشی بلک بری موشن از نوع IPS LCD ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر تصاویر را با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 403 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. صفحه نمایش این دستگاه دارای اندازه‌ی 5.5 اینچ است که به طور تقریبی 70 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. بلک بری برای این گوشی یک حافظه‌ی داخلی با ظرفیت 32 گیگابایت با 4 گیگ رم در نظر گرفته است و به کاربران در صورت کافی نبودن این ظرفیت امکان افزایش آن را با استفاده از کارت حافظه امکان پذیر کرده است.

دوربین پشت گوشی بلک بری موشن از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بهره برده است که تصاویر نسبتا خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دوربین از ویژگی هایی همچون ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR و فلش دوگانه LED برخوردار می‌باشد. کاربران با استفاده از این دوربین می توانند به راحتی ویدئوهای با کیفیت 2160 پیکسل و 1080 پیکسل را با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط نمایند. دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 8 مگاپیسلی با دیافراگم f/2.2 می‌باشد که با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه قادر به ضبط ویدئو می باشد. باتری گوشی بلک بری موشن با ظرفیت 4000 میلی آمپری از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض می باشد که وظیفه‌ی تامین انرژی الکتریکی را برعهده دارد. به دلیل پشتیبانی از شارژ سریع کاربران می‌توانند با استفاده از یک شارژر 18 واتی دستگاه خود را در مدت زمان کوتاهی شارژ نمایند.

تعمیر گوشی بلک بری Motion

تعمیر گوشی بلک بری موشن را به تعمیرکاران ماهر و حرفه‌ای این مرکز بسپارید تا با استفاده از قطعات اورجینال بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. برخی از تعمیرکاران به دلیل عدم مهارت و دانش کافی در زمینه تعمیرات موبایل ممکن است در حین باز نمودن درب پشت گوشی و یا جدا نمودن ال سی دی از پنل جلو به سایر قطعات دستگاه شما آسیب وارد نمایند. تعمیر و تعویض قطعات گوشی بلک بری موشن در مرکز تعمیرات 118 زیر نظر تعمیرکاران حرفه‌ای با تجربه انجام می‌شود بنابراین کاربران می‌توانند با خیالی آسوده دستگاه معیوب خود را جهت تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارند. کاربرانی که به این مجموعه دسترسی ندارند می‌توانند گوشی خود را از طریق پست و یا پیک برای ما ارسال نمایند.

خرید قطعات گوشی بلک بری Motion

مرکز تعمیرات موبایل 118 یکی از مراکزی است که با سابقه‌ی چندین ساله در زمینه‌ی تعمیر، تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات فعالیت می‌کند. این مرکز با سرلوحه قرار دادن رضایت مشتریان سعی در ارائه بهترین خدمات را دارد لذا در صورت تمایل جهت خرید محصولات این مرکز می‌توانید به این مجموعه مراجعه نمایید. تعمیرکارانی که به دنبال قطعات اورجینال و با کیفیت هستند ما به آن‌ها این مجموعه را پیشنهاد می‌کنیم. خرید قطعات گوشی بلک بری Motion نیز در این مرکز امکان پذیر بوده و می‌توانید جهت این امر به صوت حضوری و یا انلاین اقدام نمایید. به دلیل نوسانات ارزی لازم است قبل خرید محصولات جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی بلک بری Motion با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.