در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

سامسونگ Galaxy Xcover 4s در ماه جون سال 2019 وارد بازار شده است. این گوشی دارای ابعاد 146.2 * 73.3  * 79. میلیمتر و وزن 172 گرم است که به همین دلیل تبدیل به یکی از گوشی های بسیار خوش دست شده است. در این گوشی از صفحه نمایشی با ابعاد 5 اینچ و رزولوشن 720 * 1280 پیکسل استفاده کرده اند که 64.3 درصد از صفحه گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر در هر اینچ دارای 294 پیکسل بوده و تصاویر را با کیفیت اچ دی و نسبت 16 به 9 می توانید مشاهده نمایید. بر روی تمام نمایشگرهای گوشی سامسونگ از گلس استفاده شده است که در این گوشی نیز از این فناوری بهره برده اند.

از قطعات مهم این گوشی باتری است که از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2800 میلی آمپر در این گوشی استفاده شده است. از ویژگی های دیگر این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 9.0، پردازنده مرکزی Octa-core ، پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP2  و تراشه اصلی  Exynos 7885 اشاره کرد. یکی از کاردبردی ترین قطعات که کاربران نیز به آن توجه ویژه ای دارند دوربین های یک گوشی است. دوربین اصلی این گوشی دارای کیفیت 16 پیکسلی می باشد که از لنز واید با در آن استفاده شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که در آن از لنز واید با سنسوری با کیفیت 5 پیکسل استفاده شده است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی ایکس کاور 4اس

گوشی‌های همراه یکی از ابزارهای مهم و پر استفاده در زندگی امروزه می باشد که کاربران بسیاری از کارهای روزمره خود را با استفاده از این دستگاه انجام می دهند. به همین دلیل ممکن است سریع آسیب دیده و نیاز به تعمیر داشته باشد. اما انتخاب مرکزی معتبر بسیار مهم می‌باشد و باید دقت داشته باشید گوشی خود را به فردی مجرب بسپارید. در مرکز تعمرات 118 تعمیر گوشی ساموسنگ Xcover 4s با استفاده از بهترین ابزارهایی که برای تعمیرکاران مجرب خود فراهم کرده ایم انجام می شود. در این مرکز تماما از قطعات اورجینال استفاده می‌شود و پس از تعمیر مجددا شاهد کیفیت اولیه گوشی خواهید بود. قطعات گوشی گلکسی Xcover 4s  به صورت مستقیم وارد می شود و به همین دلیل هزینه تعمیر نیز بسیار مناسب می باشد. تمام خدمات دارای ضمانت بوده و می توانید در صورت وجود مشکل با تماس گرفته تا مشکل را برطرف نماییم.

خرید قطعات گوشی Samsung Xcover 4s

در بسیاری از مراکز تعمیر تهیه قطعه با کیفیت اورجینال تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی این مراکز شده است که البته این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در مرکز تعمیرات 118 علاوه بر تعمیر گوشی Galaxy Xcover 4s فروش قطعات با کیفیت ‌اورجینال نیز انجام می شود. در این مرکز به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها قطعات با کیفیت اوجینال به فروش می رسند. پس با خیالی آسوده می توانید خرید قطعات گوشی گلکسی Xcover 4s را از این مرکز با قیمتی مناسب انجام دهید. اما پیش از خرید می توانید با تماس با مرکز از قیمت قیمت قطعات گوشی سامسونگ Xcover 4s اطلاع یابید و همچنین از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.