در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 4 از میان رده های شرکت سامسونگ می باشد که در سال 2017 وارد بازاز بین المللی شده است. این گوشی با بدنه پلاستیکی و وزن 172 گرم دارای ابعاد146.2 x 73.3 x 9.7  میلیمتر می باشد. در این گوشی از نمایشگری با فناوری IPS LCD و اندازه 5 اینچ استفاده شده که رزولوشن 720 *1280 پیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. با توجه به رزولوشن بالا و ابعاد این گوشی می توان به پراکندگی پیکسلی 294 پیکسل در هر اینچ پی برد. برای محافظت از ال سی دی از گوریلاگلس استفاده شده است تا از نمایشگر در برابر خش و ضربه های کوچک محافظت شود. این نمایشگر تصاویر را در نسبت 16 به 9 با 16 میلیون رنگ مجزا نمایش می دهد.

فناوری استفاده شده در این میان رده اندروید 7.0 می باشد که قابل ارتقاء تا اندروید 9.0 می باشد. تراشه اصلی استفاده شده از نوع Exynos 7570 Quad ، پردازنده گرافیکی Mali-T720 MP2 و پردازنده مرکزی یا همان سی پی یو نیز از نوع Quad-core 1.4 GHz Cortex-A53 می باشد. اما دوربین های گوشی نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشند که در این گوشی از دوربینی با سنسور 13 مگاپیکسل و لنز معمولی برای دوربین اصلی و از دوربینی با کیفیت 5 پیکسل برای دوربین سلفی استفاده کرده اند. اما باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی بوده و با ظرفیت 2800 میلی آمپر است که می توانید تا 17 ساعت با آن مکالمه کرده و یا تا 77 ساعت موزیک گوش کنید و انرژی مورد نیاز قعات را برای حداقل یک روز استفاده متوسط تامین خواهد کرد.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی ایکس کاور 4

گوشی های همراه و یا هر وسیله الکترونیکی به دلایلی بسیاری که شایع ترین آن‌ها افتادن گوشی و یا خیس شدن است، ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعویض قطعه و تعمیر داشته باشند. اما دقت داشته باشید برای تعمیر گوشی به مرکزی معتبر مراجعه نمایید. مرکز تعمیرات ۱۱۸ با سال ها سابقه از کادری مجرب تشکیل شده است و تعمیر گوشی ساموسنگ Xcover 4 را با دقت بالایی انجام خواهد داد. در این مرکز بهترین ابزارها را فراهم کرده ایم و از کیفیت اورجینال قطعات گوشی گلکسی Xcover 4  برای تعمیر آن استفاده خواهیم کرد. تعمیرکاران ما دوره های تخصصی را گذرانده و مهارت بالای در این زمینه دارند پس با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به ما بسپارید.

خرید قطعات گوشی Samsung Xcover 4

در بسیاری از مراکز تعمیر تهیه قطعه با کیفیت اورجینال تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی این مراکز شده است که البته این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در مرکز تعمیرات 118 علاوه بر تعمیر گوشی Galaxy Xcover 4 فروش قطعات با کیفیت ‌اورجینال نیز انجام می شود. در این مرکز به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها قطعات با کیفیت اوجینال به فروش می رسند. پس با خیالی آسوده می توانید خرید قطعات گوشی گلکسی Xcover 4 را از این مرکز با قیمتی مناسب انجام دهید. اما پیش از خرید می توانید با تماس با مرکز از قیمت قیمت قطعات گوشی سامسونگ Xcover 4 اطلاع یابید و همچنین از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.