در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

آیا قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 5 شما آسیب دیده است؟ اگر گوشی شما خراب شده است و کار کردن با گوشی برای‌تان غیرممکن شده است نگران نباشید. ما تا رفع کامل مشکل گوشی شما کنارتان هستیم. مشکلات مربوط به تلفن همراه به دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبدیل می‌شود. اگر گوشی شما با مشکل نرم‌افزاری مواجه شده است خیلی راه می‌توانید با کمی جست‌وجو در اینترنت علت و راه حل رفع آن را بیابید. و با کمی تغییر در تنظیمات گوشی مشکل گوشی خود را به راحتی حل کنید. اما گاهی هم مشکلات نرم‌افزاری به راحتی قابل حل نمی‌باشد و باید از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید. برخی دیگر از مشکلاتی که در تلفن همراه بروز پیدا می‌کند مربوط به مشکلات سخت‌افزاری می‌باشد که خود کاربر قادر به رفع آن نیست و باید از افراد دارای تجربه و مهارت در این زمینه کمک گرفت. در ادامه رایج‌ترین مشکلات سخت‌افزاری که کاربران بیشتر با آن مواجه هستند را برای‌تان آورده‌ایم. با ما همراه باشید.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 5

دلایل خرابی قطعات گوشی سامسونگ

تلفن همراه از قطعات بسیاری تشکیل شده است که هر کدام از آن‌ها ممکن است به هر دلیلی دچار آسیب شوند. از اصلی‌ترین دلایل خرابی قطعات تلفن همراه آب خوردگی و ضربه خوردگی می‌باشد. آب خوردگی سلامت بسیاری از قطعات از جمله باتری گوشی، تاچ و ال سی دی، هارد و اسپیکر را به خطر می‌اندازد. ضربه خوردگی نیز باعث شکستن تاچ و ال سی دی، شکستن گلس، شکستن درب پشت گوشی و شکستن شیشه دوربین می‌شود. سعی کنید از گوشی خود مراقبت کنید تا قطعات آن دچار آسیب نشود. حتما برای گوشی خود از قاب مناسب استفاده کنید.

خرابی باتری گوشی Galaxy Xcover 5

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 5

باتری گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 5 از نوع لیتیوم یونی می‌باشد. این باتری دارای ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌باشد. باتری این گوشی خیلی راحت توسط کاربر قابل جابه‌جایی می‌باشد. اگر باتری گوشی شما دچار آب‌خوردگی شد خیلی راحت می‌توانید باتری را جدا کرده و آن را خشک کنید. که یکی از مزیت‌های گوشی‌هایی می‌باشد که باتری آن‌ها قابل جابه‌جایی است. مشکلات مربوط به باتری تلفن همراه از جمله مشکلاتی می‌باشد که دیر یا زود هر کاربر با آن مواجه می‌شود. پس جای نگرانی‌ نیست. این قطعه قابل تعویض است و پس از تعویض می‌توانید از گوشی خود مانند قبل استفاده کنید. باتری گوشی یک قطعه مصرفی می‌باشد و پس از مدتی استفاده عمر خود را از دست می‌دهد. اما می‌توان با رعایت برخی موارد عمر باتری گوشی خود را طولانی‌تر کنید. حتما از شارژرهای استاندار برای گوشی خود استفاده کنید. تا حد امکان نور صفحه نمایش گوشی خود را پایین نگه‌دارید. و زمانی که با اینترنت کاری ندارید آن را خاموش نگه‌دارید. از گوشی خود در برابر آب خوردگی محافظت کنید. اما به هر حال اگر باتری گوشی سامسونگ گلکسی Xcover 5 شما خراب شده است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

شکستن تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 5

تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 5 به اندازه ۵.۳ اینچ یا به عبارتی ۷۱.۳ سانتی‌مترمربع می‌باشد. این نمایشگر از نوع PLS IPS است. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی در حدود ۶۷.۷ درصد ‌می‌باشد. این نمایشگر دارای رزولوشن ۷۲۰ در ۱۴۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۱۱ می‌باشد. منظور از تراکم پیکسلی این است که در هر اینچ از طول و عرض صفحه نمایش در حدود ۳۱۱ پیکسل کنار هم قرار گرفته‌اند. تاچ و ال سی دی گوشی از بیرونی‌ترین و پرکاربردترین بخش‌های تلفن همراه می‌باشد. بدیهی‌ست که احتمال آسیب رسیدن به آن زیاد است. از آنجایی که ال سی دی گوشی یک قطعه گران قیمت در تلفن همراه می‌باشد. سعی کنید تا حد ممکن از آن حفاظت کنید. از محافظ صفحه نمایش متناسب با گوشی خود استفاده کنید. از قاب مناسب برای گوشی خود استفاده کنید. به محل قرار دادن گوشی خود توجه کنید. آب خوردگی یکی دیگر از دلایل سوختن تاچ و ال سی دی گوشی می‌باشد از گوشی خود در برابر آب خوردگی نیز محافظت کنید. اما به هر حال حادثه هیچ گاه خبر نمی‌کند. اگر ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 5 شما آسیب دیده است برای رفع آن حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

شکستن گلس گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 5

گلس گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 5 یک لایه شیشه شفاف می‌باشد که توسط کارخانه روی ال سی دی گوشی پرس شده است. این لایه محافظتی از صفحه نمایش در برابر خط و خش و ضربه محافظت می‌کند. از آنجایی که تاچ و ال سی دی گوشی بسیار گران است گلس گوشی بسیار مقرون به صرفه است. اگر گوشی‌ شما از دست‌تان افتاده و فقط گلس آن آسیب دیده باید بگوییم که شانس آورده‌اید. زیرا با هزینه‌ای خیلی پایین‌تر از قیمت تاچ و ال سی دی می‌توانید مشکل گوشی خود را برطرف کنید. سعی کنید از گلس گوشی خود در حد امکان محافظت کنید. از محافظ‌های حرارتی استفاده کنید. به محل قرار گیری گوشی توجه کنید تا حد امکان گوشی خود را در ارتفاع که احتمال افتادنش زیاد است قرار ندهید. اما به هر حال اگر گلس گوشی سامسونگ گلکسی Xcover 5 شما شکسته است برای تعویض آن حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 5

منظور از هارد گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 5 همان حافظه داخلی گوشی می‌باشد که تمام اطلاعات ما دورن آن ذخیره می‌شود. کمپانی سامسونگ گوشی‌های Xcover 5 خود را با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت ۴ گیگابایت رم روانه بازار کرد. از آنجایی که هارد گوشی مخزن اطلاعات شخصی ما هست باید در حفاظت از آن کوشا باشیم زیرا اگر هارد بسوزد تمام اطلاعات ما از بین می‌رود. یکی از دلایل اصلی خرابی هارد بازی‌های طولانی مدت آن هم بازی‌هایی که گرافیک بالایی دارند هست‌. سعی کنید تا حد امکان بازی‌های گرافیک بالا را حذف کنید. اگر هارد گوشی سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۵ شما آسیب دیده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 5

زمانی که قطعات گوشی خراب می‌شود نگران این موضوع هستیم که آیا مانند قبل می‌شود از گوشی استفاده کرد؟ اما نگران نباشید با انتخاب یک تعمیرکار حرفه‌ای مشکل گوشی خود را به بهترین نحو حل کنید. ما در مجموعه تعمیرات ۱1۸ به کمک تعمیرکاران حرفه و زبده آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستیم. کافی‌ست دستگاه خود را صورت حضوری و غیرحضوری به دست ما برسانید. پس از آن تعمیرکاران ما با بررسی و عیب‌یابی و برآورد هزینه به شما اعلام می‌کنند و در صورت موافق شما کار تعمیر و تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 5 را شروع می‌کنند. پس از پایان پروسه کار دستگاه به همراه ضمانت‌نامه اصالت قطعات به شما تحویل داده می‌شود.

قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 5

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 5

خرید قطعات تلفن همراه این روزا کمی سخت شده است. پیدا کردن قطعه اصل و اورجینال با کیفیت خوب و قیمت مناسب سخت است. اما ما این کار را برای شما راحت کرده‌ایم. اگر قصر خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی Xcover 5 را دارید می‌توانید از سه طریق

  • حضوری
  • اینترنتی
  • تلفنی
    خرید خود را انجام دهید. به دلیل نوسانی بودن بازار ارز ممکن است قیمت بروز قطعات در سایت درج نشده باشد در صورتی که قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 5 در سایت درج نشده بود با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید تا از قیمت بروز محصول مطلع شوید.با ما خریدی مطمئن را تجربه کنید.