در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy Xcover Pro یکی دیگر از گوشی های این شرکت است که در سال 2020 با اندازه و ابعاد 159.9 x 76.7 x 10 میایمتر و 179 وزن گرم وارد بازار شده است. این گوشی مقاومت بالایی دارد و در عمق 1.5 متری از زیر آب تا 35 دقیقه بدون آسیب باقی می ماند. این گوشی دارای نمایشگری به اندازه 6.3 اینچ می باشد که مساحت آن برابر با 97.4 سانتی متر مربع است و 79.4 درصد از پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر با رزولوشن 1080*2340 پیکسلی با نسبت 19.5 به 9 تصاویر را به نمایش می گذارد و در هر اینچ شاهد 409 پیکسل هستید. مانند تمام گوشی ها نیز بر روی این گوشی گلس محافظ وجود دارد و این شرکت از گوریلاگلس5 برای محافظ از ال سی دی استفاده کرده است.

اما از قطعات پر طرفدار و کاربرپسند در هر گوشی دوربین ها می باشند. در این گوشی از دوربین هایی با کیفیت بالایی استفاده شده است که دوربین اصلی از دو دوربین با کیفیت 25 و 8 مکاپیکسل و دوربین سلفی با کیفیت 13 پیکسل ارائه شده اند. لنز دوربین پشت از نوع واید با فاصله کانونی 26 میلیمتر و لنز اولترا واید است که می توانید با آن تصاویری زیبا ثبت نمایید. برای سیستم عامل این گوشی اندروید 10.0 با رابط کاربری بهینه شده One UI 2 در نظر گرفته شده است و پردازنده گرافیکی آن Mali-G72 MP3 می باشد. سی پی یو گوشی نیز که از مهمترین قطعات گوشی است از نوع Octa-core در نظر گرفته شده است. برای این گوشی و فناوری که برای آن در نظر گرفته شده است باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4050 استفاده شده تا انرژی مورد نیاز قطعات تامین شود.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی ایکس کاور فایلد

گوشی های همراه نیز مانند تمام دستگاه های الکترونیکی ممکن است به دلایل مختلفی همچون ضربه، خیس شدن، نوسانات داخلی و… آسیب دیده و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. اما انتخاب مرکزی معتبر یکی از مسائل مهم در تعمیر گوشی همراه می باشد. باید مرکزی را انتخاب نمایید که از کادری مجرب تشکیل شده و از قطعات اورجینال برای تعمیر استفاده نمایند. مرکز تعمیرات ۱۱۸ با سال ها سابقه و کادری مجرب در خدمت شما می باشد. در این مرکز با استفاده از بهترین ابزار تعمیر گوشی ساموسنگ  Xcover Pro انجام می شود. تعمیرکاران ما از قطعات اورجینال گوشی گلکسی Xcover Pro  برای تعمیر این گوشی استفاده می کنند. همچنین به دلیل استفاده از بهترین ابزار تعمیر گوشی در کمترین زمان و بالاترین کیفیت انجام می شود.

خرید قطعات گوشی Samsung Xcover Pro

برای خرید قطعات گوشی گلکسی Xcover Pro باید ابتدا به کیفت آن توجه داشته باشید اما متاسفانه در بازار کنونی خرید قطعات اورجینال بسیار دشوار شده است. دلیل این امر شباهت بسیار قطعات فیک به قطعات اصلی می‌باشد و از طرفی قطعات فیک عمر پایینی دارند و حتی ممکن است به دیگر قطعات نیز آسیب وارد کنند و گوشی برای همیشه خاموش شود. اما با خرید از مرکزی معتبر می‌‎توانید این مشکل را برطرف نمایید. مرکز تعمیرات 118 با سال‌ها سابقه و کادری مجرب در خدمت شما می باشند. در این مرکز هم می توانید تعمیر گوشی Galaxy Xcover Pro را به ما بسپارید و هم خرید قطعات را انجام دهید. تمام قطعات موجود در این مرکز اورجینال بوده و به صورت مستقیم وارد شده و به فروش می‌رسد. قیمت قطعات گوشی سامسونگ Xcover Pro در این مرکز بسیار مناسب است و دلیل آن حذف واسطه ها می‌باشد.