در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ galaxy A02s

۳۰۰,۰۰۰ تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

از جمله مشکلاتی که همه‌ی کاربران تلفن همراه با آن مواجه هستن خراب شدن قطعات موبایل می‌باشد. از آنجایی که این روزها استفاده از تلفن همراه بیش‌تر و بیش‌تر شده است بدیهی‌ست که قطعاتِ مصرفی آن عمر کوتاه‌تری خواهند داشت‌. گوشی سامسونگ galaxy A02s از قطعات مختلفی تشکیل شده است و ممکن است هر کدام از این قطعات روزی خراب شود. سوختن باتری موبایل، شکستن تاچ و ال‌سی‌دی، سوختن هارد گوشی، شکستن گلس گوشی و…. از مواردی هستند که بسیار برای کاربران تلفن همراه پیش می‌آید. معمولا آب خوردگی و همچنین ضربه‌های محکم باعث ایجاد خرابی‌های رایج در تلفن همراه هستند. بهتر است با رعایت برخی نکات از گوشی خود مراقبت کنید. اگر هر کدام از قطعات گوشی سامسونگ galaxy A02s شما دچار آسیب شد حتما از قطعات اصل و اورجینال استفاده کنید و برای تعمیر و تعویض آن به مراکز معتبر مراجعه‌ کنید. هر گونه اشتباه در تعمیر موبایل ممکن است باعث آسیب به قطعات دیگر شود.

تعمیر سامسونگ galaxy A02s

آسیب دیدگی های رایج سامسونگ galaxy A02s

از آنجایی که تلفن همراه از قطعات مختلفی ساخته شده است ممکن است هر قطعه آن روزی آسیب ببیند برخی از رایج ترین آسیب دیدگی های آن را باهم بررسی می‌کنیم.

شکستن تاچ و ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ galaxy A02s

تاچ و ال‌سی‌دی Galaxy A02s از نوع TFT است که قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد. این نمایشگر دارای رزولوشن 1520 * 720 پیکسلی است که تراکم پیکسلی آن 259 پیکسل در هر اینچ نمایشگر می‌باشد. تاچ ال سی دی سامسونگ Galaxy A02s دارای قطر 6.5 اینچی است. اگر گوشی موبایل سامسونگ galaxy A02s شما از دست‌تان افتاده است و تاچ و ال‌سی‌دی آن شکسته است نگران نباشید. این اتفاق از معمول‌ترین اتفاقاتی هست که برای گوشی همراه می‌افتد؛ زیرا تاچ ال سی دی تلفن همراه بسیار حساس است. به سبب استفاده از تلفن همراه در شرایط مختلف امکان افتادن و شکستگیِ ال سی دی آن دو چندان است. بهتر است بیشتر از تلفن همراه خود مراقبت کنید و مواردی که باعث محافظت بهتر گوشی می‌شود مانند استفاده از محافظ صفحه نمایش حرارتی، استفاده از قاب های مقاوم و …. را رعایت کنید. اما اگر ال سی دی گوشی شما شکسته است، برای تعمیر گوشی Galaxy A02s به مراکز معتبر و باتجربه مراجعه کنید.

خرابی باتری گوشی سامسونگ galaxy A02s

باتری گوشی سامسونگ گلکسی A02s از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد که در قسمت پشت گوشی پلمپ می‌باشند این باتری از ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر استفاده کرده است . باتری گوشی سامسونگ گلکسی A02s از نقاط قوت این گوشی می‌باشد.‌ برای شارژ کردن هم از قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی استفاده کرده است. شارژ سریع به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید در وقت خود صرفه جویی کنید. شارژ سریع ۱۵ واتی می‌تواند باتری گوشی را کمتر از ۱ ساعت به طور کامل شارژ کند‌. باتری گوشی موبایل از آنجایی که یک قطعه ی مصرفی است، پس از مدتی استفاده کارایی خود را از دست می‌دهد. امروزه به دلیل استفاده‌ی زیاد از تلفن همراه عمر باتری‌ها کاهش پیدا کرده است. بهتر است برای افزایش عمر باتری برخی از موارد مانند استفاده از شارژر استاندار، جلوگیری از آب خوردگی و … را رعایت کنید. در صورتی که نیاز به تعویض باتری گوشی سامسونگ galaxy A02s داشتید حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

سوختن هارد پروگرم شده گوشی سامسونگ galaxy A02s

منظور از هارد گوشی همان حافظه داخلی می‌باشد. کمپانی سامسونگ گوشی گلکسیA02s خود را با حافظه داخلی 32 گیگابایت، 3 گیگابایت رم به بازار عرضه کرده است. هارد گوشی یک تراشه کوچک است که روی مادربرد قرار می‌گیرد. EMMC یا همان هارد گوشی galaxy A02s دارای دو بخش است. یک بخش که مربوط به ذخیره اطلاعات با هر فرمتی می‌باشد و بخشی دیگر مربوط به کنترلر آن است. ویژگی های خاصی که در بخش کنترلر EMMC وجود دارد اجازه بوت کردن سیستم عامل را می دهد و به همین دلیل برای گوشی ها و تبلت ها مناسب است‌. این قطعه ریز و حساس گاهی ممکن است دچار آسیب شود. در صورت آسیب دیدن هارد سامسونگ galaxy A02s خود هر چی سریع تر نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام نمایید.

شکستن گلس گوشی سامسونگ galaxy A02s

گلس سامسونگ گلکسی A02s به عنوان یک محافظ روی صفحه نمایش پرس شده است تا تاچ و ال سی دی گوشی را در برابر خط و خش، شکستگی و … محافظت کند و در هزینه ها صرفه جویی کند. در صورتی که گلس گوشی galaxy A02s شما شکسته است حتما به مراکز معتبر برای تعویض آن مراجعه کنید. اگر در تعویض گلس گوشی دقت نکنند ممکن است به تاچ و ال‌سی‌دی آن نیز آسیب وارد شود. تعویض گلس ال سی دی گلکسی A02s در مجموعه ما با استفاده از ابزار آلات اورجینال تعمیرات موبایل و به دست تکنسین مجرب انجام می‌شود. نگران نباشید، تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارید.

قطعات گوشی سامسونگ galaxy A02s

زمانی که قطعات گوشی گلکسی A02s آسیب جدی می بینند، شاید با خود فکر کنید که گوشی شما از کار افتاده شده است. دیگر نتوانید از آن استفاده کنید و باید به فکر خرید یک گوشی دیگر باشید. اما جای نگرانی نیست. برخی از آسیب دیدگی‌هایی که برای قطعات گوشی به وجود می‌آیند قابل جبران هستند. تعمیرکار می‌تواند قطعه را تعویض کند، پس از تعویض قطعات Samsung Galaxy A02s کارایی سابق گوشی شما را بازگرداند. ما در این مجموعه تکنسین‌های متخصص و ماهری داریم و می‌توانیم تعمیر گوشی شما را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا انجام دهیم. کلیه قطعاتی که در این مجموعه به فروش می‎رسند و یا در تعمیرات موبایل مورد استفاده قرار می‎گیرند اورجینال هستند. بعد از تعمیر و تعویض قطفه مورد نظر،گوشی به همراه ضمانت نامه معتبر به شما تحویل داده می‌شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد.
شما می‌توانید گوشی‌تان را به صورت حضوری به مرکز تعمیرات بسپارید. اگر در شهری به جز تهران هستند و یا شرایط مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات را ندارید، می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی نیز می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری تحویل بگیرید یا با پست و پیک برای شما ارسال می‌شود. در استان تهران برای گرفتن دستگاه، پیک رایگان ارسال می‌شود.

خرید قطعات گوشی سامسونگ galaxy A02s

مهم ترین نکته در خرید قطعات موبایل توجه به اصل و اورجینال بودن آن است. امروزه با وجود قطعات فیک و بی کیفیت در بازار پیدا کردن قطعه اصل کارِ سختی است.حتما باید از مراکز معتبر خرید کنید تا خیالتان راحت باشد. امکان خرید قطعات گوشی سامسونگ galaxy A02s به دو صورت حضوری و غیر حضوری وجود دارد. شما می توانید با کلیک روی گزینه” افزودن به سبد خرید” سفارش خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال قطعات اقدام می کنند. افرادی که در شهرهایی به جز تهران هم هستند می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند. می توانید با کارشناسان فروش ما در تعمیرات 118 تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت کنید. با مراجعه به مرکز تعمیرات می توانید قطعات خود را به صورت حضوری خریداری کنید. به دلیل نوسانات ارزی موجود در بازار قیمت قطعه در حال تغییر است. در صورتی که قیمت قطعه در سایت وارد نشده است می توانید با کارشناسان فروش ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید تا از قیمت محصول مورد نظر مطلع شوید.