نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J3 J320 از گوشی های میان رده این شرکت می باشد که با وزن 138 گرم در سال 2016 وارد بازار شد. ابعاد این گوشی برابر با 142.3 * 71 * 7.9  میلیمتر می باشد و برای ساخت ان از پلاستیک استفاده شده است. نمایشگر این گوشی همانند نسل پیشین است و هیچگونه تغییری نکرده است. نمایشگر با ابعاد 5.0 اینچ و از نوع Super AMOLED  می باشد که رزولوشن آن 720 * 1280  پیکسل است. مساحت نمایشگر 68.9 سانتی متر مربع است و با نسبت 16 به 9 می توانید تصاویر را تماشا نمایید. بر روی گوشی از گوریلاگلس استفاده شده در تا برابر خش و ضربه های کوچک نمایشگر مقاوم باشد. دوربین سلفی گوشی نیز نسبت به نسل پیشین تغییری نکرده و با همان کیفیت 2 پیکسل ارائه شده است.

دکمه هوم گوشی بر روی پنل جلویی و زیر ال سی دی قرار گرفته است. این گوشی با سیستم عامل اندروید 5.1.1 ارائه شده و تا اندروید 6.0 قابل ارتقاء است. پردازنده مرکزی Quad-core 1.5 GHz Cortex-A7 و تراشه اصلی Spreadtrum SC9830 به راحتی اطلاعات را پردازش می کند و می تواند اجرا نماید. برای پردازنده گرافیکی نیز از Mali-400 استفاده کرده اند. دوبین پشت گوشی گلکسی جی3 2016 در دو کیفیت 8 مگاپیکسلی د نسخه جهانی و 5 مگاپیکسل در نسخاه آمریکایی بهره مند است و می توانید در محیطی یا نور مناسب عکس هایی با کیفیت بالا ثبت نمایید. این نرام افزار و سخت افزار ها میاز به باتری قدرتمندی می باسد که سامسونگ باتری 2600 میلی‌آمپر از نوع لیتیوم یونی را برای گوشی‌ درنظر گرفته اند. این باتری تا 22 ساعت مکالمه و تا 77 ساعت می تواند موزیک پخش کند.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی320

تعمیر گوشی های همراه را حتما به فردی مجرب و ماهر بسپارید و سعی داشته باشید برای تعمیر آن از قطعات اورجینال استفاده نمایید. در مرکز تعمیرات 118 تمامی تجهیزات لازم را فراهم کرده ایم و از بهترین تعمیرکاران کمک گرفته ایم تا تعمیر گوشی شما به بهترین نحو انجام شود. می توانید جهت تعمیر گوشی ساموسنگ J320 نیز به این مرکز مراجعه نمایید و یا گوشی خود را برای ما ارسال نمایید. در این مرکز پس از دریافت گوشی هماهنگی های لازم انجام شده و هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی J320 برآورد می شود که پس از تایید شما تعمیر یا تعویض قطعات گوشی گلکسی  J3 2016 توسط تعمیرکاران مجرب ما و با استفاده از قطعات اورجینال انجام خواهد شد.

خرید قطعات گوشی  Samsung J3 2016

برای خرید قطعات گوشی Galaxy   J320  باید دقت بالایی داشته باشید و بهتر است کیفیت اورجینال آن ها را خریداری نمایید. خرید قطعات گوشی را می توانید از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات اورجینال می باشند و پس از تعویض گوشی مجددا کیفیت اولیه خود را حفظ خواهد کرد. در مقابل با استفاده از قطعات فیک قطعه حداکثر ۳ ماه عمر کرده و بعد از مدتی آسیب خواهد دید. حتی ممکن است با نوسان سبب آسیب به دیگر قطعات شود. در این مرکز قطعات اورجینال با قیمت استثنایی به فروش می رسد و می توانید با تماس تلفنی از قیمت قطعات گوشی سامسونگ J320  اطلاع یابید.