در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ Galaxy Note20 5G

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

سامسونگ گوشی Galaxy Note20 5G را در آگوست سال 2020 به بازار معرفی کرده است. فریم استیل ضد زنگ برای این گوشی در نظر گرفته شده است و قسمت جلویی و پشت دستگاه از یک لایه شیشه ای گوریلا گلس 5 بهره می برد. این گلس از بدنه ی دستگاه در برابر ضربه خوردن و آسیب دیدگی مراقبت می کند. همچنین این گوشی از استاندارد IP68 بهره می برد و بدنه ی دستگاه در برابر نفوذ آب مقاوم است. این گوشی می تواند در عمق 1.5 متر در آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد. این گوشی از قلم لمسی اس پن بهره می برد که دارای تاخیر 9 میلی ثانیه می باشد. از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می کند و در صورتی که قصد قرار دادن کارت SD دارید می توانید از جایگاه دوم سیم کارت استفاده کنید.

قسمت جلویی دستگاه میزبان نمایشگر لمسی خازنی Super AMOLED Plus می باشد که می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. این نمایشگر 6.7 اینچی حدود 90 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. در هر اینچ از تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy Note20 5G حدود 393 پیکسل نمایش داده می شود و دارای رزولوشن تصویر 2400 در 1080 می باشد. از نمایشگر گوشی یک لایه ی شیشه ای کورنینگ گوریلا گلس 5 مراقبت می کند تا آسیببی به ال سی دی نرسد. در بالای ال سی دی بریدگی ناچ قطره ای طراحی نشده و دوربین سلفی گوشی در داخل یک حفره ی بسیار کوچک جای گرفته است. این دوربین از سنسور 10 مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار با تشخیص فاز بهره می برد.

پنل پشتی گوشی میزبان ماژول مستطیل شکلی است که داخل آن مجموعه دوربین های این گوشی جای گرفته اند. این ماژول کمی بیرون زدگی دارد و در صورت قرار گرفتن روی سطح صاف، کمی لغزش دارد. دوربین اصلی گوشی سامسونگ Galaxy Note20 5G دارای سنسور 64 مگاپیکسلی به همراه لنز تله فوتو می باشد و از قابلیت های فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر خودکار تصویر، فوکوس خودکار لیزری بهره می برد. در این گوشی از دو دوربین 12 مگاپیکسلی بهره گرفته شده است که دارای لنز واید 26 میلی‌متری و لنز 13 میلی‌متری اولتراواید می باشند.

سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری وان UI 2.5 بر روی دستگاه نصب شده است. قلب تپنده ی دستگاه را تراشه Exynos 990 تشکیل می دهد که شامل 8 هسته است. پردازنده ی گرافیکی Mali-G77 MP11 بر روی پردازنده ی اصلی جای گرفته است. انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری گوشی سامسونگ Galaxy Note20 5G با استفاده از فست شارژ 25 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود. این باتری همچنین از تکنولوژی شارژ بی‌سیم سریع Qi/PMA و شارژ بی‌سیم معکوس 9 واتی بهره می برد.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy Note20 5G

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy Note20 5G و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Note20 5G وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 5G

امکان خرید قطعات سامسونگ Galaxy Note20 5G به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Note20 5G روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.