در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ Galaxy Note 20

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

سامسونگ گوشی Galaxy Note20 را با قلم بهبود یافته در آگوست سال 2020 به بازار معرفی کرده است.  قلم لمسی S-Pen دارای تاخیر 26 میلی ثانیه ای است که بیشتر از تاخیر قلم نوت 20 اولترا به شمار می رود. پنل لمسی خازنی Super AMOLED Plus، نمایش محتوای بصری گوشی را بر عهده دارد. مساحت تاچ و ال سی دی سامسونگ Galaxy Note20 حدود 108 سانتی متر مربع است و دارای قطر 6.7 اینچ می باشد. در هر اینچ از این نمایشگر 393 پیکسل نمایش داده می شود و نزدیک به 90 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. از ال سی دی گوشی یک لایه ی شیشه ای کورینگ گوریلا گلس در برابر ضربه خوردگی و یا آب خوردگی مراقبت می کند. در بالای این نمایشگر تمام صفحه حفره ی بسیار کوچکی طراحی شده و داخل آن دوربین 10 مگاپیکسلی جای گرفته است. این دوربین از فناوری فوکوس خودکار دوال پیکسل پشتیبانی می کند و ار دریچه دیافراگم f/2.2 و از پیکسل‌هایی با ابعاد 1.22 میکرومتر بهره می‌برد.

درب پشت گوشی از پلاستیک ساخته شده است و نشان دهنده ی این است که سامسونگ قصد دارد هزینه ی نهایی گوشی را پایین بیاورد تا به راحتی در دسترس عموم قرار گیرد. ماژول مستطیل شکلی بر روی درب پشت جای گرفته است و دوربین 3 گانه به همراه فلش LED داخل آن قرار گرفته اند. دوربین اصلی سامسونگ گلکسی نوت 20 از حسگر 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 بهره می برد. این حسگر دارای پیکسل های بزرگ به ابعاد 1.8 میکرومتر است و از فناوری فوکوس خودکار بهره می برد. دوربین فوق عریض با دیافراگم f/2.2 و حسگری با پیکسل‌های 1.4 میکرومتری در کنار دوربین اصلی جای گرفته است. دوربین سلفی از سنسور 64 مگاپیکسلی بهره می برد و بزرگنمایی سه برابری را ارائه می دهد.

انرژی مورد نیاز گوشی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعت تامین می کند. این گوشی از فست شارژ 25 واتی بهره می برد و باتری گوشی سامسونگ Galaxy Note20 در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و کاربر را همراهی می کند. این باتری همچنین از شارژ وایرلس پشتیبانی می کند و می توانید بدون استفاده از کابل شارژ باتری گوشی خود را شارژ کنید. سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.5 روی دستگاه نصب شده است. قلب تپنده ی دستگاه را چیپست Exynos 990 با سرعت 7 نانومتری تشکیل می دهد. این گوشی در یک نسخه با حافظه ی داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به بازار عرضه شده است.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy Note20

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy Note20 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Note20 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20

امکان خرید قطعات سامسونگ Galaxy Note20 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Note20 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.