در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy Note10+ 5G در آگوست سال 2019 با وزن 198 گرم و ابعاد 162.3 * 77.2 * 7.9 میلیمتر وارد بازار فروش شده است. این گوشی با سیستم عامل اندروید 9.0 معرفی شده است ولی می توانید تا اندروید 10 آن را ارتقاء دهید. بدنه این گوشی از جنس آلومینیوم می باشد و مانند ال سی دی بر روی درب پشت از گوریلاگلس استفاده شده است. نمایشگر این گوشی ار نوع Dynamic AMOLED است که با اندازه 6.8 اینچ دارای مساحت 114.0 سانتی متر مربع است. ال سی دی گوشی گلکسی نوت10 پلاس 5جی دارای رزولوشن 1440 * 3040 پیکسل می باشد که با کیفیت بالای خود تصاویر را با نسبت 19 به 9 نمایش می دهد. این نمایشگر 91.0 درصد از صفحه رویی گوشی را در بر میگیرد و در هر اینچ آن 498 پیکسل وجود دارد.

دوربین پشت گوشی گلکسی نوت 10+ 5G از سه دوربین تشکیل شده است. دوربین اول از لنز واید با کیفیت 12 مگاپیکسل تشکیل شده است و دوربین دوم نیز با همین کیفیت دارای لنز تله فتو می باشد. در دوربین سوم از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کرده اند که لنز آن از نوع اولتراواید می باشد. دوربین سلفی نیز که به صورت قطره ای در وسط نمایشگر دیده می شود از لنز واید با کیفیت 10 مگاپیکسلی تشکیل شده است. باتری گوشی سامسونگ Note10 Plus 5G از نوع لیتیوم یونی می باشد و با ظرفیت 4300 میلی آمپر انرژی مورد نیاز گوشی را فراهم می کند. این باتری با کمک شارژر سریع 45 واتی در مدت کوتاهی شارژ می شود همچنین می توانید این باتری را به کمک شارژر بی سیم نیز شارژ نمایید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس 5جی

تعمیر قطعات الکترونیکی نیاز به مهارت بالایی دارد ولی استفاده از قطعات اورجینال نیز در کیفیت تعمیرات بسیار تاثی گذار می باشد. همچنین در اختیار داشتن تجهیزات تخصصی در سرعت و کیفیت تعمیر نیز تاثیرگذار می باشد. در مرکز تعمیرات 118 با استفاده از تجهیزاتی مدرن که در اختیار تعمیرکاران ماهر و متخصص خود قرار داده ایم تعمیر گوشی سامسونگ 5G Galaxy Note10 Plus انجام می شود. علاوه بر این در این مرکز قطعات به صورت مستقیم و با کیفیت اورجینال وارد می شود به همین دلیل هزینه تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی نوت10 5G بسیار مناسب می باشد. پس با خیالی آُوده می توانید تعویض قطعات 5G Samsung Note 10+ را به تعمیرکاران ماهر این مرکز بسپارید. پس از تعمیر نیز گوشی شامل گارانتیه یک ماهه مرکز می باشد.

خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy Note 10 Plus 5G

خرید قطعات اورجینل تبدیل به یکی از معضلات تعمیرکاران شده است و به دلیل وجود مشکل در وارد کردن قطعات این قطعات در بازار به راحتی پیدا نمی شوند. اما می توانید با خرید دائمی از مرکزی معتبر این مشکل را برطرف نمایید. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و با داشتن مجوزهای لازم این مشکل را برای تعمیرکاران رفع نموده است. این مرکز به صورت مستقیم قطعات گوشی همچنین ابزارآلات تعمیر گوشی را به فروش می رساند. پس با خیالی آسوده می توانید خرید قطعات گوشی Galaxy  Note10  Plus 5G را از این مرکز انجچام دهید. پیش از خرید می توانید با مرکز تماس گرفته و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان از قیمت قطعات گوشی سامسونگ Plus 5G Note10 اطلاع یابید.