نمایش 1–8 از 11 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy Note 2 N7100 یکی از گوشی های محبوب است که توسط این شرکت در سال 2012 وارد بازار شده است. این گوشی با استفاده از پلاستیک در ابعاد 151.1 * 80.5 * 9.4  میلیمتر و وزن 183گرم ساخته شده است و پنل جلویی آن از 68.6 درصد نمایشگر تشکیل شده است‌. پایین نمایشگر دکمه های ناوربری و دکمه هوم و بالای آن دوربین سلفی و سنسورهای مربوطه دیده می شود. در کناره های گوشی دکمه ولوم و پاور، در گوشه چپ قلم لمسی و محل آن و پشت گوشی دوربین اصلی گوشی قرار دارد. دوربین پشت گوشی گلکسی نوت2 از سنسور8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی از کیفیت 1.9 مگاپیکسل برخوردار می باشند. می توانید با استفاده از دوربین اصلی به راحتی با کیفیت 1080 پیکسل و نرخ 30 فریم در ثانیه فیلم برداری نمایید.

این گوشی با سیستم عامل اندروید 4.1.1 ارائه شده است و برای cpu از تراشه Quad-core 1.6 GHz Cortex-A9 استفاده شده است. از قطعات مهم دیگر که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید نمایشگر و باتری است. ال سی دی گوشی سامسونگ نوت2 با استفاده از فناوری Super AMOLED در ابعاد 5.5 اینچ ساخته شده است. این نمایشگر با مساحت 83.4 سانتی متر مربع از رزولوشن 720 * 1280 پیکسلی برخوردار است و می توانید به راحتی با نسبت 16 به 9 تصاویر را مشاهده نمایید. در هر اینچ از نمایشگر 267 پیکسل وجود دارد و گوریلاگلس بر روی نمایشگر وجود دارد تا در برابر ضربه و خش از آن محافظت شود. باتری گوشی گلکسی Note2 از نوع لیتیوم یونی است که با ظرفیت 3100  میلی آمپر ساعت انرژی لازم برای گوشی و مکالمه تا 16 ساعت را تامین می کند.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی نوت2

برای اینکه گوشی شما بعد از تعمیر کیفیت اولیه را به دست آورد باید به مرکزی معتبر مراجعه و از قطعات اورجینال جهت تعمیر آن استفاده شود‌. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب تعمیر گوشی گوشی Galaxy Note2 را در کمترین زمان و با استفاده از بهترین ابزارها که در اختیار کاربران خود قرار داده انجام می دهد. در این مرکز گوشی پس از بررسی و برآورد هزینه تعمیر آن، که در صورت به تایید رسیدن شما، با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر آن انجام می شود. در صورتی که امکان مراجعه به مرکز را ندارید می توانید گوشی خود را برای ما ارسال کرده تا پس از تعویض قطعات گوشی گلکسی  Note 2 آن را مجددا توسط پیک برایتان ارسال کنیم.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Note2

برای اینکه بتوانید قطعات را با کیفیت اورجینال خریداری نمایید باید قدرت تشخیص آن ها را از قطعات فیک داشته باشید و یا با خرید از مرکزی ثابت و معتبر از کیفیت آن اطمینان داشته باشید. مرکز تعمیرات 118 به عنوان مرکزی با چندین سال سابقه به صورت مستقیم قطعات را به فروش می رساند و می توانید خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Note2 را از این مرکز انجام دهید. به همین دلیل قیمت قطعات بسیار مناسب است که با تماس تلفنی می توانید از قیمت قطعات گوشی Samsung Note2 اطلاع یابید. همچنین در این مرکز  ابزارهای تعویض اطلاعات نیز به فروش می رسد که در صورت نیاز می توانید همراه با قطعات گوشی به صورت آنلاین، با استفاده از تماس تلفنی و یا به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید. حتما دقت داشته باشید همراه با خرید خود فاکتور معتبر مرکز را نیز دریافت نمایید.