نمایش 1–8 از 15 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy Note 3 N9000 از بالا رده های این شرکت در سال 2013 می باشد که با بدنه ای پلاستیکی وارد بازار شده است. این گوشی در اندازه 151.2 * 79.2 * 8.3  میلیمتر و وزن 168 گرم استقامت بالایی دارد و برای حفاظت از نمایشگر آن نیز از گوریلاگلس3 استفاده شده است. برای ساخت نمایشگر از فناوری Super AMOLED استفاده شده و آن را در اندازه 5.7 اینچ ساخته اند. این قطعه که 74.8 درصد از صفحه رویی گوشی را در بر می گیرد دارای رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل است که بنا بر اندازه آن می توان به پراکندگی 386 پیکسل در هر اینچ آن پی برد. با نسبت 16 به 9 و در مساحتی برابر با 89.6 سانتی متر مربع تصاویر قابل نمایش است.  برای سیستم عامل اندروید 4.3 را در نظر گرفته اند که می توانید تا اندروید 4.4.2 آن را ارتقاء دهید.

این گوشی با دوربین هایی قوی وارد بازار شده است. سامسونگ برای دوربین پشت از سنسور13 مگاپیکسلی استفاده کرده است. لنز این دوربین استاندارد بوده و دیافراگم آن برابر با f/2.2 می باشد. برای دوربین سلفی گوشی گلکسیNote3  نیز از لنزی با کیفیت 2مگاپیکسل و دیافراگم f/2.4 استفاده شده است. می توانید با هر دو این دوربین ها با کیفیت فول اچ دی فیلم برداری نمایید. برای این گوشی با این مشخصات باتری پر قدرت لیتیوم یونی در نظر گرفته شده است که این باتری با ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می کند. این باتری برای مکالمه تا 21 ساعت مناسب است. می توانید گوشی گلکسی نوت3 را با ظرفیت های 16 و 32 و 64 گیگ به راحتی خریداری نمایید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی نوت3 N9000

قطعات الکترونیکی بسیار حساس می باشند و با ضربه، خیس شدن، نوسانات داخلی و… ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشد. اما انتخاب مرکزی مناسب جهت این امر بسیار مهم است و بهتر است از قطعات اورجینال استفاده شود. مرکز تعمیرات 118 به عنوان مرکزی معتبر در این زمینه که دارای مجوزهای لازم بوده به راحتی تعمیر گوشی گوشی Galaxy Note 3 را انجام می دهد. در این مرکز بهترین تعمیرکاران که ابزاری استاندارد را در اختیار دارند به راحتی تعویض قطعات گوشی گلکسی Note 3 را انجام می دهند. بعد از تعمیر گوشی می توانید از یک تا هفت روز آن را تست کرده و در صورت بروز مشکل به راحتی به مرکز مراجعه تا قطعه تست شود. همچنین بعد از تعمیر شامل گارانتی یک ماهه مرکز خواهد بود.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Note3

یکی از مشکلات تعمیرکاران برای تعمیر گوشی ها تهیه قطعات اورجینال با قیمت مناسب می باشد. همچنین با افزایش قطعات فیک که شباهت بسیاری به قطعات اورجینال دارند ممکن است در خرید هم اشتباه کنند. در مرکز تعمیرات 118 به صورت مستقیم قطعات وارد شده و به فروش می رسد پس با خیالی آسوده می توانید خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Note3 N9000را از این مرکز انجام دهید. علاوه بر این در این مرکز تجهیزات تعمیر نیز به فروش می رسد. می توانید با تماس تلفنی از موجودی انبار و قیمت قطعات گوشی Samsung Note3 اطلاع یافته و سپس اقدام به خرید آن نمایید. برای راحتی و سهولت کار شما عزیزان نیز امکان خرید غیرحضوری نیز فداهم می باشد که پس از خرید محصولات توسط پیک برایتان ارسال خواهد شد.