نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy Note 7 از بالا رده های این شرکت است که در سال 2016 با وزن 168 گرم و ابعاد 153.5 * 73.9 * 7.9 میلیمتر وارد بازار شد. سیستم عامل این گوشی اندروید 6.0.1 است که امکان ارتقاء آن وجود دارد. برای ساخت این گوشی از آلومینیوم استفاده شده است و بر روی درب پشت از گوریلاگلس5 استفاده شده است تا در برابر ضربه و خش محفوظ بماند. دوربین پشت این گوشی از یک دوربین با لنز واید تشکیل شده است که کیفیت آن 12 مگاپیکسل می باشد. دوربین سلفی گوشی گوشی گلکسی نوت7 از دو دوربین تشکیل شده است که دوربین اصلی با کیفیت 5 مگاپیکسل از لنز واید تشکیل شده است. دوربین دوم نیز با کیفیت 2 مگاپیکسل جهت تشکیل عمق استفاده می شود.

اما دو قطعه مهم این گوشی یعنی باتری و نمایشگر نیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. ال سی دی گوشی سامسونگ Note7 با استفاده از فناوری Super AMOLED در اندازه 5.7 اینچ ساخته شده است و مساحت آن 88.5 سانتی متر مربع می باشد. این نمایشگر که 78 درصد از پنل جلویی را در بر میگیرد دارای رزولوشن 1440 * 2560 پیکسلی است و با نسبت 16 به 9 تصاویر را نمایش می دهد. بنا بر این در هر اینچ 518 پیکسل برای نمایش تصویر روشن می شوند. برای حفاظت از نمایشگر این گوشی از گوریلاگلس5 استفاده شده است. باتری گوشی Samsung Galaxy Note7 با ظرفیت 3500 میلی آمپر انرژی مورد نیاز گوشی را تامین می کند. این باتری لیتیوم یونی مجهز به شارژر سریع 15 واتی می باشد.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7

اگر دستگاه و گوشی شما به هر دلیلی آسیب دیده می توانید آن را برای تعمیر نزد تعمیرکاران ما در مرکز تعمیرات 118 بیاورید. در این مرکز با استفاده از بهترین ابزارها که در اختیار تعمیرکاران خود قرار داده ایم تعمیر گوشی به راحتی انجام می شود. پس می توانید تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy Note 7 را نیز به ما بسپارید. برای تعمیر تمام دستگاه های الکترونیکی از بهترین ابزارها و قطعات اورجینال استفاده می شود. تعمیرکاران ما از بین بهترین افراد انتخاب شده اند و مهارت بالایی در تعمیر تمام دستگاه های الکترونیکی دارند و به راحتی تعویض قطعات Samsung Note7  را انجام می دهند. پس از تعمیر گوشی نیز دستگاه را که شامل یک ماه گارانتی مرکز می باشد، همراه با فاکتور معتبر دریافت نمایید.

خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy Note7

برای اینکه دستگاه بعد از تعمیر مانند روز اول شود باید آن را به دست تعمیرکاری مجرب بسپارید اما استفاده از قطعات اورجینال نیز در این زمینه اهمیت بالایی دارد. پس باید دقت داشته باشید برای عمیر گوشی از قطعات اورجینال استفاده شود. می توانید خرید قطعات اورجینال را از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات با کیفیت بالا و قیمتی بسیار مناسب عرضه می شود. برای خرید قطعات گوشی Galaxy Note7 نیز می توانید به فروشگاه مرکز مراجعه و با افزودن قطعه به سبد خرید خود سفارش را ثبت کرده تا در اولین فرصت به آن رسیدگی شود. به دلیل فروشس مستقیم قیمت قطعات گوشی سامسونگ Note7 بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.