نمایش 1–8 از 14 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S20 Plus 5G در ابعاد 161.9*73.7*7.8 میلی‌متر در سال 2020 به بازار معرفی شده است. نمایشگر این گوشی در اندازه 6.7 اینچ از نوع Dynamic AMOLED می باشد که 90.5 درصد از صفحه رویی گوشی را در برمی گیرد. رزولوشن نمایشگر 3200 * 1440 پیکسل است که بسیار قابل توجه بوده و کیفیت عکس ها در این نمایشگر بسیار بالا می باشد. این گوشی با سیستم عامل اندروید 10.0; One UI 2 تولید شده و نسخه جهانی آن دارای تراشه Exynos 990 می باشد. پردازنده مرکزی که برای این گوشی در نظر گرفته اند 8 هسته ای بوده و پردازنده مرکزی آن Mali-G77 MP11 می باشد. هارد این گوشی از نوع UFS 3.0 می باشد که در سه ظرفیت 128/ 256 و 512 ارائه شده است.

کیفیت قطعات سامسونگ گلکسی S20Plus 5G بسیار بالا می باشد و به نوعی با این ویژگی ها می توان این گوشی را در دره گوشی های بالا رده تقسیم بندی کرد. از ویژگی های دیگر این گوشی می توان به باتری با کیفیت این گوشی با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت اشاره کرد. این باتری از نوع لیتیوم پلیمری بوده و دارای قابلیت شارژ سریع با قدرت 25 وات می باشد. دوربین اصلی این گوشی از چهار دوربین تشکیل شده است که دوربین اول با لنز واید و کیفیت 12MP، دوربین دوم دارای لنز تله فتو با کیفیت 64MP، دوربین سوم نیز با کیفیت 12MP از نوع اولتراواید می باشد. دوربین چهارم دارای سنسور تشخیص عمق با کیفیت 0.3MP است. این گوشی نیز دارای جک 3.5 میلیمتری نمی باشد و اسپیکر آن دارای کیفیت بالایی می باشد.

خرید و تعویض قطعات گوشی Samsung Galaxy S20 Plus 5G

برای تعمیر گوشی خود و یا هر وسیله ای دیگر ابتدا در انتخاب مرکز تعمیرات باید دقت داشته باشید و مرکزی معتبر را انتخاب نمایید. زیرا وجود ابزارآلات حرفه ای و یا مهارت تعمیرکاران در تعمیر گوشی تاثیر بسیاری دارد. تعمیر گوشی گلکسی S20 plus 5G را می توانید به تعمیرکاران مجرب مرکز تعمیرات 118 بسپارید. در این مرکز با استفاده از بهترین ابزار و یا قطعات اورجینال تعمیر گوشی شما انجام می شود. علاوه بر این تعمیرکاران ما تمام مهارت های لازم را برای تعمیر گوشی دارا می باشند و به راحتی تعمیر گوشی شما را انجام خواهند داد. همچنین تعمیر قطعات در این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال انجام می شود. عزیزان شهرستانی و یا کسانی که توانایی مراجعه به مرکز را ندارند می توانند توسط پیک گوشی خود را برای ما ارسال کرده و پس از تعمیر توسط پیک گوشی را دریافت نمایند.

علاوه بر تعمیر یا تعویض قطعات گوشی سامسونگ 5G S20+ می‌توانید از فروشگاه این مرکز خرید قطعات را نیز انجام دهید. خرید قطعات را بهتر است از مراکز معتبری انجام دهید زیرا شباهت آن ها به قطعات اصلی بسیار بالا می باشد از طرفی قطعات فیک با استفاده از مواد نامرغوب ساخته می‌شوند و بعد از مدت کوتاه مجددا آسیب دیده و باید تعویض شوند و حتی ممکن است به دیگر قطعات نیز آسیب وارد کنند. خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy S20 plus 5G را می‌توانید از فروشگاه مرکز تعمیرات 118 به صورت حضوری یا غیرحضوری انجام دهید. پیش از خرید هر قطعه نیز می توانید با تماس تلفنی از مشاوران این مرکز سوالات مربوطه را پرسیده و به صورت رایگان از مشاوره ما بهره‌مند شوید. به دلیل فروش مستقیم قطعات اورجینال مرکز تعمیرات 118 قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S20 Plus 5G بسیار ارزان و مقرون به صرفه می‌باشد.