در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S5 Active در ابعاد 145.3 * 73.4 * 8.9 میلیمتر و وزن 170.1 گرم در سال 2014 وارد بازار شده است. این گوشی دارای پوششی خاص می باشد که از گوشی محافظت می کند و مقاومت آن را بالاتر برده است. این گوشی تک سیم کارته بوده و با اینکه درب پشت آن باز می شود در عمق 1 متری تا 30 دقیقه سالم می ماند. نمایشگر این گوشی از نوع Super AMOLED است که در اندازه 5.1 اینچ ساخته شده است و 67.2 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. رزولوشن این گوشی 1080 * 1920 پیکسل است که در این نمایشگر با نسبت 16 به 9 می توانید تصاویر خود را ملاحظه کنید. پوشش ضد آب و ضد خش کورنینگ گوریلاگلس3 نیز بر روی ال سی دی قرار دارد.

از ویژگی های مهم این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 4.4.2 اشاره کرد که قابل ارتقاء تا اندروید 6.0.1 می باشد. پردازنده مرکزی این گوشی Quad-core 2.5 GHz Krait 400 بوده و از تراشه Qualcomm Snapdragon 801 استفاده شده است. شرکت سامسونگ برای پردازنده مرکزی این گوشی Adreno 330 را در نظر گرفته است. دوربین اصلی گوشی گلکسی S5 Active در کیفیت 16 مگاپیکسل و دوربین سلفی در 2 مگاپیکسل رزولوشن ساخته شده اند. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 2800 میلی آمپر می باشد که امکان مکالمه تا 29 ساعت را برای شما فراهم می کند. در نهایت این گوشی را با حافظه داخلی 16 گیگ می توانید به راحتی خریداری نمایید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی اس5 اکتیو

یکی از دستگاه های الکترونیکی که بسیار با آن در ارتباط هستیم و استفاده بالایی در زندگی امروزه دارند گوشی های همراه می باشند. به همین دلیل امکان آسیب دیدن آن ها نیز بسیار بالا می باشد که با آسیب به یکی از قطعات آن در عملکرد گوشی خلل ایجاد شده و باید تعمیر شود. اما انتخاب مرکز تعمیراتی معتبر نکته مهمی می باشد که در هنگام نیاز به تعمیر گوشی باید به آن دقت داشته باشید. برای تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S5 Active می توانید به مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایید. در این مرکز با استفاده از بهترین ابزار که در اختیار تعمیرکاران مجرب خود قرار داده ایم تعمیر گوشی شما انجام می شود. همچنین ما در این مرکز برای تعمیر از قطعات اورجینال گوشی سامسونگ S5 Active استفاده می کنیم که بعد از تعمیر مجددا کیفقیت اولیه گوشی بازگردانده خواهد شد.

خرید قطعات گوشی سامسونگ  Galaxy S5 Active

علاوه بر تعمیر قطعات گوشی Samsung S5 Active در این مرکز فروش قطعات اورجینال نیز انجام می شود. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی می باشد و نسبت به قطعات فیک دارای طول عمر بالاتری می باشند. با خرید قطعات اورجینال و نسب بر روی گوشی می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید. در فروشگاه مرکز تعمیرات 118 تمام قطعات و همچنین ابزارآلات تعمیر به صورت اورجینال موجود می‌باشد و می توانید به صورت آنلاین، تماس تلفنی و یا حضوری خرید خود را انجام دهید. پیش از خرید قطعات گوشی گلکسی S5 Active می توانید با تماس تلفنی مشاوره لازم را که به صورت رایگان می باشد از همکاران ما دریافت نمایید. این مرکز به صورت مستقیم قطعات را به فروش می رساند به همین دلیل قیمت قطعات گوشی Galaxy S5 Active بسیار ارزان و مقرون به صرفه می‌باشد که با کمی جستجو به این موضوع پی خواهید برد.