نمایش 1–8 از 17 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S9 در فوریه 2018 به بازار معرفی شده است و در مارس همان سال وارد بازار شده است. ابعاد این گوشی 147.7 * 68.7 * 8.5 میلیمتر می باشد و نمایشگر 5.8 اینچی آن 83.6 درصد از صفحه گوشی را به خود اختصاص داده است. رزولوشن این نمایشگر 1440 * 2960 پیکسل است و از ویژگی های این نمایشگر می توان به HDR10 و نمایشگر همیشه روشن اشاره کرد. شرکت سامسونگ از نسل پنجم گوریلاگلس در حفاظت از این نمایشگر و درب پشت این گوشی استفاده شده است. فریم و قاب پشتی این گوشی نیز از جنس آلومینیوم می باشد که در بالا بردن زیبایی  و مقاومت گوشی تاثیر بسیار گذاشته است. هارد و یا همان حافظه داخلی این گوشی در سه ظرفیت 64 و 128 و 256 گیگی ارائه شده است.

اما شاید امروزه مهمترین نکته برای بسیاری از کاربران دوربین های یک گوشی باشد که شرکت سامسونگ از دوربینی با کیفیت 12 پیکسل در این گوشی استفاده کرده است. این دوربین از لنز واید با فاصله کانونی 26 میلیمتر و دیافراگم متغییر f/1.5-2.4 تشکیل شده است که گوشی با توجه به نور محیط میزان دیافراگم را تعیین می کند. دوربین سلفی نیز دارای لنز واید با کیفیت 8 مگاپیکسل می باشد. باتری گوشی سامسونگ S9 لیتیوم یونی بوده و با ظرفیت 3000 میلیمتر ساخته شده است که توسط کاربر غیرقابل تعویض است. این باتری با قدرت 15 وات شارژ می شود و همچنین می توانید به کمک شارژ وایرلس این گوشی را شارژ نمایید. اسپیکر این گوشی استریو بوده و از جک 3.5 میلیمتری در این گوشی استفاده شده است.

تعویض قطعات گوشی سامسونگ گلکسی اس9

به هر دلیل ممکن است یکی از قطعات گوشی آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشد. ولی انتخاب مرکزی معتبر و با سابقه بسیار مهم می باشد تا به درستی و با قطعات اورجینال گوشی شما تعمیر شود. مهارت تعمیرکار و در اختیار داشتن ابزارآلاتی مناسب و حرفه ای نیز یکی از شرط های تعمیر گوشی می باشد. در مرکز تعمیرات 118 بهترین تعمیرکاران را انتخاب کرده ایم و بهترین ابزارآلات را که دارای استاندارهای جهانی می باشند را برای آن ها فراهم کرده ایم تا بتوانیم تا حد بالایی میزان رضایت شما عزیزان را جلب نماییم. پس با خیالی آسوده تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy S9 را به ما بسپارید. ناگفته نماند که تمام خدمات ما دارای ضمانت و مهلت تست یک تا چند روزه می باشد.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S9

علاوه بر تعمیر یا تعویض قطعات گوشی سامسونگ S9 می‌توانید از فروشگاه این مرکز خرید قطعات را نیز انجام دهید. خرید قطعات را بهتر است از مراکز معتبری انجام دهید زیرا شباهت آن‌ها به قطعات اصلی بسیار بالا می باشد از طرفی قطعات فیک با استفاده از مواد نامرغوب ساخته می‌شوند و بعد از مدت کوتاه مجددا آسیب دیده و باید تعویض شوند و حتی ممکن است به دیگر قطعات نیز آسیب وارد کنند. خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy S9 را می توانید از فروشگاه مرکز تعمیرات 118 به صورت حضوری یا غیرحضوری انجام دهید. پیش از خرید هر قطعه نیز می‌توانید با تماس تلفنی از مشاوران این مرکز سوالات مربوطه را پرسیده و به صورت رایگان از مشاوره ما بهره مند شوید. به دلیل فروش مستقیم قطعات اورجینال مرکز تعمیرات 118 قیمت قطعات گوشی Samsung S9 بسیار ارزان و مقرون به صرفه می‌باشد.