در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S10 Lite در سال 2020 وارد بازار شده است. این گوشی دارای ال سی دی به اندازه 6.7 اینچ می باشد که از فناوری Super AMOLED در آن استفاده شده است. رزولوشن این گوشی برابر با 1080 *2400 پیکسل است که بسیار خیره کننده است و تصاویر به کمک تراشه گرافیکی Adreno 640 بسیار با وضوح بالا به نمایش گذاشته می شود. این گوشی دارای پردازنده مرکزی 8 هسته ای بوده و سیستم عامل آن  اندروید 10.0- 1 UI 2 می باشد. باتری این گوشی غیر قابل تعویض برای کاربر می باشد و از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4500 میلی آمپر در این گوشی استفاده شده است.

در حاشیه پایینی این گوشی شاهد یو اس بی Type-C 1.0 می باشیم و اسپیکر پر قدرت این گوشی نیز در مجاورت با این قطعه قرار گرفته است. دوربین اصلی گوشی سامسونگ گلکسی S10 Lite از سه دوربین تشیل شده است که کیفیت بالایی دارد و تصاویر را با عمق بالایی ثبت می کند. دوربین اول این گوشی 48 مگاپیکسلی بوده و  از لنز واید در آن استفاده شده است. دوربین دوم التوا واید است و رزولوشن آن برابر با 12 مگاپیکسل است. دوربین سوم 5 مگاپیکسلی می باشد. در دوربین سلفی نیز از دوربینی با لنز واید و کیفیت 32 مگاپیکسل استفاده شده است. هارد یا همان حافظه داخلی این گوشی از نوع UFS 2.1 است و در ظرفیت 128 گیگ ارائه می شود.

خرید و تعویض قطعات گوشی سامسونگ گلکسی اس10 لایت

گوشی ها به هر دلیل ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشند اما مهمتر از همه چیز انتخاب مرکزی معتبر برای تعمیر گوشی می باشد. در هنگام انتخاب مرکز تعمیراتی به سابقه و مجوز های آن دقت داشته باشید و همچنین مهارت تعمیر کار و ابزارآلت در دسترس آن برای انتخاب مرکز تعمیراتی معیار های مهمی می باشند. در صورت عدم مهارت تعمیرکار گوشی شما ممکن است نه تنها تعمیر نشده بلکه آسیب های دیگری ببیند. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب در خدمت شما می باشد. در این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر گوشی گلکسی S10 Lite انجام می شود. در این مرکز بهترین و مجرب ترین افراد را انتخاب کرده ایم تا در جلب رضایت شما عزیزان موفق باشیم.

عزیزان و تعمرکارانی که تمایل به خرید قطعات گوشی سامسونگ S10 Lite دارند باید به کیفیت قطعه توجه داشته باشند. در بازار قطعات فیک بسیار فراوان شده اند که شباهت بساری آن ها به قطعات اصلی باعث عدم تشخیص این قطعات خواهد شد. پس با خرید از مرکزی معتبر تا حدی می توانید از کیفیت قطعه خریداری شده اطمینان داشته باشید. در مرکز تعمیرات 118 علاوه بر تعویض قطعات گوشی سامسونگ S10 Lite قطعات با کیفیت اصلی نیز به فروش می رسد. در این مرکز تمام قطعات به صورت مستقیم وارد شده و به دلیل حذف واسطع ها قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S10 Lite بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه می باشد که با کمی سرچ به این موضوع پی خواهید برد.