در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

کیفیت بسیار بالای محصولات سامسونگ بر هیچکسی پوشیده نیست. کیفیت بالای محصولات سامسونگ باعث شده است که یکی از برندهای پرفروش در سرتاسر جهان باشد.  اما این کیفیت ممکن است توسط شما دچار آسیب ببیند. شما ممکن است با یک سهل انگاری کیفیت بالای تبلت Tab A7 10.4  را از بین ببرید. آسیب‌هایی که به تبلت وارد می‌شود باعث اختلال در کارکرد تبلت می‌شود. ما تمامی مشکلات این تبلت را برای شما آورده‌ایم. در ادامه بیشتر رایج این مشکلات صبحت می‌کنیم و راه‌هایی را برای تعمیر تبلت گلکسی Tab A7 10.4 معرفی می‌کنیم.

آسیب دیدگی های رایج تبلت سامسونگ (Galaxy Tab A7 10.4 (2020

عمده مشکلاتی که ممکن است برای این تبلت به وجود آید به قرار زیر است:

  1. آسیب دیدگی‌های تاچ و ال سی دی
  2. آسیب دیدگی‌های باتری تبلت
  3. مشکلات آنتن دهی و بیس باند
  4. خرابی هارد
  5. مشکل خاموشی تبلت
  6. مشکل شارژ تبلت
  7. و …

تمامی این مشکلات در مرکز ما قابل برطرف شدن است. در سریع‌ترین زمان ممکن اینکار انجام می‌شود. در ادامه به بررسی این مشکلات می پردازیم. ما را همراهی کنید.

تعمیر تبلت سامسونگ(2020) Galaxy Tab A7 10.4

آسیب دیدگی های تاچ و ال سی دی تبلت سامسونگ(2020) Galaxy Tab A7 10.4

یکی از مشکلات بسیار رایجی که شما ممکن است با آن روبرو شوید آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی است. تاچ و ال سی دی از قطعات بسیار حساس تبلت و تبلت‌های اندرویدی به حساب می‌آیند. در پایین علائم آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی را برای شما آورده‌ایم.

  1. کارنکردن لمس صفحه نمایش: از اصلی ترین علائمی است که شما می‌توانید بفهمید تاچ و ال سی دی تبلت‌تان آسیب دیده است یا خیر؟ اگر لمس تبلت شما کار نمی‌کند و یا اخلال در عملکرد دارد احتمالا باید تاچ و ال سی دی را تعویض کنید.
  2. روشن نشدن صفحه نمایشگر: البته این مورد باید مورد بررسی قرار بگیرد ولی می‌تواند از علائم آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی محسوب شود.
  3. سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش: اگر یک قسمت از صفحه نمایشگر شما آسیب دیده است وقت آن است که به تعویض تاچ و ال سی دی تبلت خود اقدام کنید.

سه مورد از علائم آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی را برای شما ذکر کردیم. شما با مشاهده‌ی این علائم می‌توانید با همکاران ما در مرکز تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

تعمیر تبلت سامسونگ (Galaxy Tab A7 10.4 (2020 آبخورده

آبخوردگی تبلت و گوشی هوشمند از آسیب دیدگی‌هایی است که ممکن است برای همه به وجود آمده باشد. این آسیب طبیعی است. زیرا باتری یکی قطعه‌ی مصرفی است. هر باتری طول عمر مفیدی دارد. طول عمر مفید باتری در حدود 2 سال است. پس از گذشت دو سال از خرید و استفاده از باتری طبیعی است که باتری کارکرد همیشگی خود را نداشته باشد. شما می‌توانید با رعایت کردن این گزینه‌ها از طول عمر مفید باتری خود به طور کامل استفاده کنید.

  • همیشه از شارژر اصلی و فابرک تبلت برای شارژ آن استفاده کنید: استفاده از شارژرهای متفرقه و فیک به باتری صدمه وارد می‌کند و از طول عمر مفید آن کم می‌کند.
  • شارژ تبلت خود را مدیریت کنید: سعی کنید همیشه شارژ تبلت را بین 20 تا 80 درصد نگه دارید.
  • در هنگام شارژ از تبلت استفاده نکنید: می‌دانیم که رعایت کردن این مورد بسیار سخت است! ولی تاثیر بسیار زیادی در خرابی باتری دارد.

اگر باتری تبلت شما آسیب دیده است می‌توانید هم اکنون با همکاران ما در مرکز تماس بگیرید.

مشکل خاموشی تبلت Galaxy Tab A7 10.4

یکی دیگر از مشکلات نادری که ممکن است برای شما پیش آید مشکل خاموشی تبلت است. خاموشی تبلت یعنی اینکه تلاش‌های شما برای روشن کردن تبلت بی فایده است. اگر تبلت شما خاموش است و هرکاری می‌کنید ولی باز هم تبلت روشن نمی‌شود آنرا برای ما ارسال کنید. تبلت شما مورد بررسی قرار می‌گیرد و مشکل آن برطرف می‌شود.

مشکل آنتن Galaxy Tab A7 10.4

مشکل دیگری که در تبلت‌ها به وجود می آید مشکل در آنتن دهی آنهاست. آنتن دهی تبلت ممکن است به احتمال زیاد مربوط به مدار آنتن باشد. ولی باز هم باید تبلت شما مورد بررسی قرار بگیرد تا دقیقا مشخص شود که مشکل از کجاست. اگر به این مشکل برخورد کرده اید هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید.

مشکل شارژ تبلت سامسونگ (Galaxy Tab A7 10.4 (2020

تبلت خود را به شارژ می‌زنید ولی تغییری در حالت آن ایجاد نمی‌شود. درست است؟ تبلت شما شارژ نمی‌شود. بروز مشکل در شارژ تبلت دلایلی مختلفی دارد. شاید شما از شارژرهای متفرقه برای شارژ تبلت استفاده می‌کنید. البته قبل از ارسال تبلت خود به مرکز از اتصال کابل به تبلت و آداپتور به پریز اطمینان حاصل نمایید. اگر باز هم مشکل پابرجا بود با همکاران ما در مرکز تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

تعویض هارد تبلت (Tab A7 10.4 (2020

از دیگر ایراداتی که کاربران گجت‌های اندرویدی با آن روبرو می‌شوند مشکل در هارد است. خرابی هارد دارای علائمی است. علائم را برای شما آورده‌ایم. اگر با هر یک از این علائم در تبلت خود روبرو شده‌اید سریعا تبلت خود را برای ما ارسال کنید.

  1. پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه
  2. ری‌استارت شدن یا هنگ کردن تبلت
  3. خاموشی کامل تبلت پس از فلش رام یا تنظیمات کارخانه
  4. خاموشی خود به خود: یکی از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی هارد خاموشی ناگهانی و بدون دلیل تبلت است. اگر با این مشکل روبرو شده‌اید با همکاران ما در تماس باشید تا شما را بیشتر راهنمایی کنند.
  5. تبلت روشن می‌شود ولی بالا نمی آید
  6. تبلت روشن می‌شود ولی اطلاعاتی را نمی‌توان بر روی آن ریخت. همچنین اطلاعات درون آن را نیز نمی‌توان تغییر داد.
  7. مشاهده‌ی پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن تبلت
  8. مشاهده‌ی پیغام Internal Storage Damaged هنگام بالا آمدن تبلت
  9. ویبره‌های متوالی هنگام بالا آمدن دستگاه

مشکلات صدا در تبلت A7

شاید صدای تبلت شما دچار آسیب شده باشد. احتمالا مشکل در هنگام مکالمه یا پخش موزیک اتفاق افتاده است. این مشکل قابل برطرف شدن است و جای نگرانی نیست. این مشکل می‌تواند نرم افزاری باشد. یعنی شما با بررسی تنظیمات مهم تبلت این مشکل را برطرف کنید. اگر شما اینکار را کردید ولی باز هم مشکل پابرجا بود مشکل از سخت افزار تبلت است. هم اکنون تبلت خود را برای ما ارسال کنید تا مشکل شما به طور کامل برطرف شود.

قطعات تبلت سامسونگ (Galaxy Tab A7 10.4 (2020

همیشه در راه کسب رضایت حداکثری شما مشتریان عزیز قدم برداشته‌ایم. یکی از این کارها استفاده از محصولات و قطعات اصل و اورجینال است. تمامی قطعات  تبلت گلکسی Tab A7 10.4 موجود در مرکز ما دارای ضمانت نامه‌ی اصالت هستند. این ضمانت نامه اصالت به شما تحویل داده خواهد شد. راه‌های زیر را برای ارسال تبلت برای شما در نظر گرفته‌ایم:

  • مراجعه حضوری به مرکز
  • اگر ساکن تهران هستید از پیک رایگان مرکز استفاده کنید
  • اگر در شهرستان زندگی می‌کنید از طریق پست یا تیپاکس این‌کار را انجام دهید

خرید قطعات تبلت سامسونگ (Galaxy Tab A7 10.4 (2020

یکی دیگر از انواع خدماتی که برای شما در نظر گرفته‌ایم امکان خرید قطعات تبلت سامسونگ (Galaxy Tab A7 10.4 (2020 است. می‌توانید هم‌اکنون از طریق سایت درخواست خود را ثبت کنید. ثبت درخواست شما در سریع‌ترین زمان ممکن توسط همکاران ما در مرکز پردازش می‌شود. کلیه قطعات موجود در سایت دارای قیمت هستند ولی اگر به مشکلی در این زمینه برخورد کردید می‌توانید به همکاران ما گزارش دهید.