در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ Galaxy M31s

۸۰۰,۰۰۰ تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

گوشی سامسونگ گلکسی M31s نسخه ی ارتقا یافته ی گلکسی M31، به طور رسمی در آگوست سال 2020 به بازار معرفی شده است. این گوشی از قابلیت های جذابی بهره می برد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. قسمت جلویی گوشی میزبان پنل لمسی خازنی Super AMOLED با قطر 6.5 اینچ می باشد. در هر اینچ از ال سی دی سامسونگ گلکسی M31s حدود 405 پیکسل نمایش داده می شود و دارای رزولوشن تصویر 1080 در 2400 می باشد.  از این نمایشگر یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass 3 در برابر ضربه خوردن و آسیب دیدگی مراقبت می کند. مساحت تاچ و ال سی دی حدود 102 سانتی متر مربع است و بخش زیادی از نمایشگر گوشی را پوشانده است.

در بالای ال سی دی حفره ی بسیار کوچکی طراحی شده و داخل آن دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار گرفته است. این دوربین از لنز واید و دریچه دیافراگم f/2.0 بهره می برد. با این دوربین 30 فریم در ثانیه می توانید فیلم برداری 4K کنید. قسمت پشتی دستگاه میزبان ماژول مستطیل شکلی است که درون آن دوربین 4 گانه گوشی قرار گرفته است. اولین گوشی که از دوربین 64 مگاپیکسلی جدید IMX682 سونی با دیافراگم f/1.8 استفاده شده، Galaxy M31s است که این دوربین را به سنسور اصلی در نظر گرفته است. دوربین اصلی سامسونگ Galaxy M31s از سنسورهای 64، 12، و دو سنسور 5 مگاپیکسلی بهره می برد. این دوربین ها از لنز های اولتراواید، ماکرو همچنین depth بهره می برند. از مهم ترین ویژگی های این دوربین می توان به جابه جایی بین دوربین های اصلی و سلفی در هنگام فیلمبرداری، عکاسی بهتر در شرایط کم نور، AR Doodle ، AR Emoji ، ضبط ویدیو 4K و موارد دیگر اشاره کرد.

این گوشی از تراشه 10 نانومتری 2.3 گیگاهرتزی اکسینوس 9611 برخوردار است. پردازنده ی گرافیکی Mali-G72 MP روی پردازنده ی اصلی گوشی قرار گرفته است. سیستم عامل اندروید 10 به همراه  رابط کاربری One UI 2.0 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. گلکسی M31s در دو نسخه با رم 6 و 8 گیگابایت و حافظه ی داخلی 128 گیگابایت به بازار معرفی شده است. برای تامین انرژی مورد نیاز این دستگاه از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت بهره گرفته شده است. باتری گوشی سامسونگ Galaxy M31s با استفاده از فست شارژ 25 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و کاربر را در طول روز همراهی می کند.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy M31s

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy M31s و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M31s وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M31s

امکان خرید قطعات سامسونگ Galaxy M31s به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M31s روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.