در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت سامسونگ در تولید گوشی سامسونگ Galaxy M42 5G خود هم از قطعاتی با کیفیت مناسب استفاده کرده و هم سعی شده که از نظر قابلیت‌های نرم افزاری، در سطح بالایی باشد. در واقع می‌توان گفت این گوشی شما یکی از مدل‌های خوب گوشی‌های میان رده بوده و در مقابل پولی که می‌پردازید، محصولی ارزشمند تحویل خواهید گرفت. با وجود این، در صورتی که مراقبت‌های لازم در حین استفاده از آن را نداشته باشید، امکان آسیب دیدگی گوشی شما فراهم می‌شود. این موضوع هم به خاطر ظرافت‌هایی است که هم در محیط نرم افزاری و هم در برخی قطعات سخت آن وجود دارد. بنابراین، استفاده نادرست از این گوشی یا عدم مراقبت از آن، می‌تواند موجب آسیب دیدنش شده و شما را به دردسر بیاندازد. اما اگر با وجود مراقبت‌ها و استفاده درست از گوشی، باز هم موبایل شما آسیب دیده یا دچار خرابی شود، باید نسبت به تعمیر مناسب آن اقدام نمایید. برای تعمیر گوشی سامسونگ خود باید به مراکزی معتبر مراجعه کنید که هم مهارت لازم برای تعمیرات آن را داشته باشند و هم بتوان به آن‌ها اعتماد کرد. ما در مرکز تعمیات 118 با برخورداری از متخصصین زبده هم در حوزه نرم افزار و هم در زمینه قطعات سخت افزاری، کار تعمیرات گوشی Galaxy M42 5G شما را با کیفتی عالی انجام می‌دهیم. پس اگر موبایل‌تان در هر کدام ا این حوزه‌ها دچار مشکل شده، با خیالی راحت آن را برای ما بفرستید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، کار تعمیر گوشی‌تان را انجام دهیم.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy M42 5G

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی سامسونگ Galaxy M42 5G

به طور کلی،‌ آسیب دیدگی های متداول گوشی سامسونگ شما شامل ایرادات نرم افزاری و مشکلاتی سخت افزاری می‌شوند. ایراداتی که از نظر نرم افزاری در گوشی‌تان به وجود می‌آید، بیش‌تر به دلیل نفوذ برخی بدافزارها به گوشی شما و یا استفاده نامناسب از قابلیت‌های موبایل‌تان است. هنگ کردن گوشی، ویروسی شدن و مشکلات بالا آمدن سیستم عامل از مهم‌ترین این ایرادات هستند. برای جلوگیری از به وجود آمدن این آسیب‌ها در گوشی‌ خود باید از برنامه‌های محافظ مانند آنتی ویروس استفاده کرده و از فشار آوردن زیاد به گوشی‌ خودداری شود. در صورت مواجه شدن با این مشکلات می‌توانید با مراجعه به افراد یا مراکزی که در این زمینه مهارت دارند، با هزینه‌ای اندک و در زمانی کوتاه آن‌ها را برطرف نمایید. اما آسیب‌های سخت افزاری گوشی شما کمی متفاوت‌تر هستند و به همین راحتی نمی‌توان آن‌ها را تعمیر کرد. شکستگی تاچ و ال سی دی، خرابی باتری، از کارافتادن هارد گوشی و خرابی سوکت شارژ، از متداول‌ترین مشکلات در این دسته هستند. برا تعمیرات سخت افزاری در اکثر موارد نیاز به تعویض برخی قطعات وجود دارد که این موضوع هم سبب افزایش هزینه شما شده و هم تخصص بیش‌تری را برای تعمیر می‌طلبد. در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین آسیب‌های سخت افزاری گوشی سامسونگ Galaxy M42 5G شما خواهیم پرداخت و راهکارهایی برای آن‌ها بیان می‌کنیم.

آسیب دیدن تاچ و ال سی دی گلکسی M42 5G

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy M42 5G

در این گوشی شما از صفحه نمایش با قابلیت Super AMOLED استفاده شده است که کیفیت تصویر بالایی را در اختیارتان قرار می دهد. سایز تاچ و ال سی دی گوشی M42 5G سامسونگ هم 6.6 اینچ و مساحت صفحه آن 105.2 سانتی متر مربع است. رزولوشن و وضوح تصویر صفحه نمایش این گوشی هم 720 در 1600 پیکسل بوده و از تراکم پیکسلی 266 برخوردار است. با این که این صفحهنمایش دارای کیفیت بالا و قابلیت‌های زیادی است، ولی باز هم باید از آن مراقبت کنید تا آسیب نبیند. برخی عوامل مانند افتادن گوشی‌تان از ارتفاع، ضربه خوردن و یا آب دیدگی می‌توانند باعث آسیب دیدن تاچ و ال سی دی شوند. در این مواقع، بسته به نوع آسیب دیدگی، ممکن است علائمی از جمله ایجاد نقاط و ناحیه‌های رنگی در صفحه، از کار افتادن لمس گوشی و خاموش شدن صفحه نمایش را در گوشی‌تان شاهد باشید. با مشاهده این نشانه‌های خرابی صفحه نمایش موبایل‌تان، باید جهت تعمیر آن به مراکزی معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. جاهایی که هم ابزارآلات لازم برای تعمیرات را داشته و هم از مهارت و تجربه بالایی در این زمینه برخوردار باشند.

از کار افتادن باتری گوشی M42 5G سامسونگ

ضعیف شدن و خرابی باتری هم یکی دیگر از مشکلات سخت افزاری رایج در گوشی‌تان است. در این گوشی سامسونگ شما از یک باتری مناسب استفاده شده است که دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر می‌باشد. این باتری از نوع لیتیوم پلیمری بوده و نسبت به باتری‌های یونی از قابلیت انعطاف‌پذیری بیش‌تر، وزن سبک‌تر و قدرت شارژ بالاتری برخوردار است. باتری گوشی Galaxy M42 5G شما هم چنین دارای قابلیت شارژ سریع 15 واتی بوده که باعث افزایش سرعت شارژ شدن گوشی‌تان به خصوص در درصدهای ابتدایی می شود. البته این باتری به طور کامل پلمپ شده و امکان جدا کردن آن وجود ندارد. در صورتی که نیاز به خارج کردن یا تعویض این باتری داشته باشید، باید به مراکزی مراجعه کنید که ابزار و تجهیزات لازم برای این کار داشته باشند. برای تعویض باتری نیاز به باز شدن کامل گوشی و برداشته شدن صفحه نمایش وجود دارد؛ به همین دلیل، هر گونه بی‌دقتی حین انجام کار، می تواند باعث آسیب دیدن قطعات دیگر موبایل‌تان گردد. پس باید مواظب باشید که گوشی‌تان را برای تعویض باتری به چه جایی می‌سپارید.

خرابی سوکت شارژ Galaxy M42 5G

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy M42 5G

این موضوع هم از مشکلات متداولی است که معمولا تعداد زیادی از کاربران تلفن‌های همراه با آن مواجه هستند. با توجه به این که سوکت شارژ دارای ساختاری ظریف بوده، انجام برخی امورات اشتباه به راحتی می تواند سبب خرابی آن شود. از مهم‌ترین این اقدامات می‌توان به استفاده از شارژر گوشی ها دیگر، وارد کردن شارژ با فشار و به شکلی اشتباه و وارد کردن اشیاء تیز دروتن آن اشاره نمود. زمانی که سوکت شارژ گوشی سامسونگ شما ایراد پیدا می‌کند، دیگر به سختی امکان شارژ گوشی وجود دارد و این کار حسابی اعصاب شما را خرد می‌کند. از جمله رایج‌ترین علائمی که به هنگام خرابی سوکت شارژ گوشی M42 5G قابل مشاهده هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زمانی که گوشی را به شارژ متصل می‌کنید، به طور خودکار فرآیند شارژ شدن قطع و وصل می‌شود.
  • فقط در صورت وارد کردن شارژر با یک حالت خاص شارژ انجام خواهد شد.
  • شارژر شما به سختی وارد سوکت شارژ می شود.
  • در برخی موارد هم که سوکت شارژ آسیب شدیدی دیده باشد، اصلا شارژ انجام نمی‌شود.

هنگام مشاهده این نشانه‌ها در گوشی‌تان می‌توانید متوجه موضوع شده و جهت تعویض سوکت شارژ اقدام نمایید. هر چه این کار را زودتر انجام دهید، بهتر است؛ زیرا این موضوع می‌تواند به تدریج باعث آسیب دیدن باتری شما هم بشود.

تعویض قطعات گوشی Galaxy M42 5G

اگر گوشی M42 5G سامسونگ شما از نظر سخت افزاری یا قابلیت‌های نرم افزار با مشکل مواجه شده است، تعمیرات آن را با خاطری آسوده به ما بسپارید. ما در مجموعه تعمیرات 118 با برخورداری از تعمیرکاران حرفه ای هم در زمینه سخت افزار و هم در حوزه نرم افزار گوشی شما، کار تعمیر آن را با کیفیتی عالی انجام می‌دهیم. پس در صورتی که موبایل‌تان در هر کدام از این زمینه‌ها دچا مشکل شده یا قصد تعویض قطعات آن را دارید، کافی است گوشی را برای ما بفرستید تا در کم‌ترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام دهیم.

 خرید قطعات Galaxy M42 5G سامسونگ

در صورتی که تصمیم به خرید برخی قطعات گوشی گلکسی M42 5G خود گرفته‌اید، باید نسبت به اصل و مناسب بودن آن‌ها دقت داشته باشید. ما در مرکز تعمیرات 118 انواع قطعات گوشی سامسونگ شما را به صورت کاملا اورجینال عرضه می‌کنیم تا بدون هیچ دغدغه ای نسبت به تهیه آن‌ها اقدام نمایید. شما می توانید به صورت حضوری به مجوعه ما مراجعه کرده و این قطعات را خریداری نمایید. یا این که قطعات مورد نیاز خود را از طریق سایت یا تلفن ما، سفارش داده و آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید.