در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی سامسونگ همیشه به فکر شماست. تنوع بی‌نظیر محصولاتش بر هیچ کسی پوشیده نیست. فروش بسیار بالای سامسونگ در سال 2020 دلیل محکمی بر کیفیت بالای محصولات تولیدی این برند است. گوشی سامسونگ گلکسی M51 یکی از جدیدترین محصولات این برند است. این گوشی تحت شرایط مختلفی دچار آسیب می‌شود. این آسیب‌ها به قسمت‌های مختلفی وارد می‌شوند. آسیب‌هایی که به گوشی M51 وارد می‌شود در کارکرد گوشی اخلال ایجاد می‌کند. در این‌گونه موارد باید گوشی به تعمیرگاه برود تا عیب‌یابی شود. پس از عیب‌یابی و تشخیص مشکل به رفع عیب آن پرداخته می‌شود. حال سوالی که پیش می‌آید این است که به چه کسی مراجعه کنیم؟ دقیقا اینجاست که مرکز ما وارد می‌شود. رسالت تعمیرات 118 رفع تمام آسیب‌های وارد شده به گوشی‌های هوشمند با استفاده از جدیدترین تجهیزات می‌‌باشد. استفاده از قطعات اصل و اورجینال نیز از دیگر دلایلی است که شما می‌توانید تعمیر گوشی  سامسونگ Galaxy M51 را به ما بسپارید. پس اگر گوشی شما کارکرد سابق را ندارد، بی‌درنگ با کارشناسان ما در مرکز تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

آسیب دیدگی های رایج گوشی سامسونگ Galaxy M51

آسیب دیدگی‌هایی که به گوشی‌های هوشمند وارد می‌شود گوناگون است. این آسیب‌ها ممکن است به یک قسمت خاص گوشی وارد شود. در ادامه رایج ترین خرابی‌هایی که گوشی M51 با آن روبرو است را با یکدیگر مرور می‌کنیم. این آسیب دیدگی‌ها عبارتند از:

  1. آسیب دیدگی‌هایی که به تاچ و ال سی دی M51 وارد می‌شود.
  2. آسیب دیدگی‌هایی که به باتری گوشی برمی‌گردد.
  3. آسیب دیدگی‌هایی که به بیس باند و آنتن دهی گوشی ربط دارد.
  4. مشکل سوختن هارد گوشی
  5. مشکل خاموشی گوشی
  6. مشکلاتی که متوجه‌ی صدا گوشی‌تان می‌شود و صدای گوشی به نوعی دچار اختلال می‌شود.

شش مورد از رایج‌ترین آسیب‌های وارد شده به گوشی را در بالا آوردیم. در ادامه به تک تک این شش مورد به علاوه‌ی چند مورد دیگر می‌پردازیم.

گوشی سامسونگ Galaxy M51

خرابی ال سی دی Galaxy M51

رایج ترین مشکلی که یک کاربر گوشی هوشمند ممکن است با آن روبرو شود مسئله‌ی خرابی ال سی دی آن است. خرابی ال سی دی به روش‌های گوناگونی یه وجود می‌آید. ممکن است که روی صفحه نمایش گوشی آب بریزد و ال سی دی بسوزد. ممکن است یک ضربه‌ی فیزیکی شدید باعث به وجود آمدن آسیب در ال سی دی شود. اگر از گوشی مراقبت کافی نشود ال سی دی خراب می‌شود. برای تعویض تاچ و ال سی دی گوشی Galaxy M51 تنها کافی‌ست با همکاران ما در مرکز تماس حاصل نمایید. تعویض تاچ و ال سی دی در مرکز ما نهایتا در دو روز کاری انجام خواهد شد.

خرابی باتری گوشی گلکسی M51

یکی دیگر از مشکلات صاحبان گوشی‌های هوشمند ایجاد آسیب و خرابی در باتری آن است.  باتری یک قطعه‌ی کاملا مصرفی است. باتری‌ها یک طول عمر مفیدی دارند. طول عمر مفید باتری در حدود دو سال است. پس از گذشت دو سال که از باتری استفاده کرده‌اید، باتری عملکرد همیشگی‌اش را به مرور از دست می‌دهد. بنابراین نباید در مورد خرابی باتری نگران شد. زیرا امری کاملا طبیعی و شایع است. برای تعویض باتری گوشی خود با کارشناسان ما تماس بگیرید. همکاران ما منتظر تماس شما هستند.

مشکل خاموشی گوشی سامسونگ Galaxy M51

یکی از نادرترین اتفاقاتی که ممکن است برای گوشی سامسونگ گلکسی M51 بیافتد مشکل خاموشی گوشی است. به این ترتیب که شما بعد از مدتی که گوشی را در دست می‌گیرید شاهد خاموشی آن هستید. تلاش‌های شما برای روشن کردنش نیز به جایی نمی‌رسد. در این‌گونه موارد مشکل ممکن است به دلایل گوناگونی رخ دهد. باید گوشی مورد بررسی قرار بگیرد. شما می‌توانید گوشی خود را برای تعمیرکاران ما ارسال کنید. پس از بررسی دقیق توسط تعمیرکاران مرکز ما عیب تشخیص داده شده و به شما اعلام می‌شود. هم اکنون با همکاران ما تماس بگیرید و مشکل خود را برای آنها مطرح کنید.

مشکل آنتن گوشی

از دیگر ایراداتی که ممکن است برای گوشی M51 پیش بیاید مشکل در عدم آنتن دهی گوشی است. این مشکل به مدار آنتن گوشی بر‌می‌گردد. این قطعه باید مورد بررسی قرار بگیرد تا نتیجه‌ی قطعی مشخص شود. بنابراین هم اکنون مشکل خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

مشکل شارژ گوشی سامسونگ Galaxy M51

شارژ گوشی دیگر آسیبی است که ممکن است با آن روبرو شوید. آسیب در شارژ گوشی ممکن است به دلایل گوناگونی رخ دهد. به شما توصیه می‌کنیم که همیشه از شارژر اصل و فابریک خود گوشی استفاده کنید. استفاده از شارژرهای تقلبی و درجه دو یکی از عواملی است که در فرآیند شارژ گوشی تاثیر گذار است. ممکن است گوشی را به شارژ بزنید ولی هیچگونه تغییری در شارژ گوشی به وجود نیاید. این مشکل و سایر مشکلات در تیم ما قابل بررسی است. پس از بررسی اقدام به تعویض یا تعمیر قطعه‌ی مورد نظر خواهد شد. این مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن در تیم ما برطرف می‌شود.

تعویض هارد گوشی

راه‌های تشخیص هارد خراب در ادامه آورده شده است. شما را به سه مورد از این راه‌ها آشنا می‌کنیم:

  1. اگر در حال کار با گوشی هستید و به یکباره گوشی خاموش می‌شود باید به سلامت هارد شک کرد.
  2. هنگامی که گوشی بالا می‌آید و روی آرم شرکت سازنده می‌ماند و گوشی روشن نمی شود.
  3. یکی دیگر از راه های تشخیص هارد خراب این است که گوشی روشن می‌باشد ولی امکان ریختن اطلاعات و یا برداشتن اطلاعات از گوشی امکان پذیر نیست.

در صورت مشاهده‌ی هر یک از موارد بالا سریعا با کارشناسان ما در مرکز تماس بگیرید.

مشکل صدا در Samsung Galaxy M51

از دیگر آسیب‌هایی که ممکن است برای یک گوشی هوشمند به وجود بیاید ایرادات مربوط به صدای گوشی است. بعصی از این مشکلات نرم افزاری است و با بررسی تنطیمات گوشی قابل برطرف شدن می‌باشد. بعضی از مشکلات دیگر مربوط به سخت افزار گوشی است. حل این مشکلات سخت افزاری در تیم ما با بکارگیری جدیدترین تجهیزات و بهترین تعمیرکاران صورت می‌پذیرد.

قطعات گوشی Galaxy M51

در راستای بدست آوردن رضایت حداکثری شما مشتریان عزیز ما در تیم خود از قطعات کاملا اورجینال و اصل برای تعویض قطعات سامسونگ Galaxy M51 و تعمیر گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنیم. بنابراین خیال شما از این بابت راحت باشد. سه راه وجود دارد تا شما گوشی خود را برای ما ارسال کنید. این راه‌ها عبارتند از:

  1. حضور فیزیکی و مستقیم در مرکز
  2. استفاده از پیک رایگان شرکت برای مشتریان ساکن در تهران
  3. استفاده از پیک یا تیپاکس برای عزیزان شهرستانی

خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی M51

از دیگر خدمات مرکز ما که برای رفاه حال شما عزیزان ایجاد شده است امکان خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M51 است. شما می‌توانید به راحتی و با ثبت درخواست خود در سایت این‌کار را انجام دهید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن به بررسی درخواست شما می‌پردازند. قیمت تمام قطعات در سایت موجود است ولی اگر احیانا در این مورد به مشکلی برخورد کرده‌اید حتما با همکاران ما تماس بگیرید. آنها شما را به طور کامل راهنمایی خواهند کرد.