در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی Honor 20e در سال 2020 در اندازه 154.8 * 73.6 * 8  میلیمتر و وزن 164 گرم با بدنه‌ای از جنس پلاستیک وارد بازار شده است. برای سیستم عامل این گوشی اندروید 9.0 در نظر گرفته‌اند و برای سی‌پی‌یو از تراشه Octa-core (4×2.2 GHz Cortex-A73 & 4×1.7 GHz Cortex-A53) استفاده شده که پردازش اطلاعات به راحتی انجام شود‌. نمایشگری که برای این گوشی در نظر گرفته شده است از نوع IPS LCD  می‌باشد که با اندازه 6.21 اینچ می توانید تصاویر را با نسبت 19.5 به 9 ملاحظه کنید. این نمایشگر 83.1 درصد از صفحه رویی گوشی را به خود اختصاص داده است و رزولوشن آن برابر1080 * 2340  پیکسل می باشد. با این حساب در هر اینچ از این نمایشگر به مساحت 94.7 سانتی متر مربع 415 پیکسل وجود دارد. بر روی ال‌سی‌دی این گوشی نیز مانند تمام گوشی ها از گوریلاگلس استفاده شده است.

شرکت تولید کننده برای دوربین پشت گوشی آنر 20 ای از سه دوربین استفاده کرده است. دوربین اول آن از کیفیت 24 مگاپیکسلی برخوردار است و برای آن از لنز واید با دیافراگم f/1.8 استفاده شده است. دوربین دوم با رزولوشن 8 مگاپیکسل دارای لنز اولترا واید با دیافراگم f/2.4 و فاصله کانونی 17 میلیمتر می‌باشد. دوربین سوم نیز با کیفیت 2 مگاپیکسل جهت تشخیص عمق استفاده می‌شود. اما دوربین سلفی نیز دارای لنز واید است که برای آن روزولوشن 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته اند. برای تامین انرژی گوشی نیز از باتری لیتیوم‌پلیمری با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت استفاده شده است که برای شارژکردن آن نیز می توانید از شارژر سریع 10 واتی داخل پک استفاده نمایید. اما این گوشی با این امکانات را می‌توانید با ظرفیت داخلی 64 گیگ که امکان استفاده از کارت SD نیز برای آن فراهم شده راه می توانید به راحتی خریداری نمایید.

تعمیر گوشی آنر 20ای

برای اینکه گوشی شما پس از تعمیر مانند روز اول شود و مشکلی نداشته باشد نیاز است تا با استفاده از قطعات اورجینال تعویض آن انجام شود. همچنین باید این امر را به فردی مجرب بسپارید تا با مهارت بالای خود در تعمیر گوشی مشکلی نداشته باشد. تعمیر گوشی گوشی Honor 20e نیاز به مهارت بالایی دارد و باید دقت داشته باشید که این امر را به فردی مجرب بسپارید. در مرکز تعمیرات 118 بهترین تجهیزات را برای افرادی متخصص و کاربلد تهیه کرده ایم تا با مهارت بالای خود به راحتی گوشی شما تعمیر شود. همچنین در این مرکز قطعات اورجینال جهت تعویض قطعات گوشی آنر 20e استفاده می شود به همین دلیل نگران افت کیفیت گوشی نباشید. البته به دلیل وارد کردن مستقیم قطعات قیمت تعمیر نیز بسیار مناسب می باشد.

خرید قطعات گوشی 20e

یکی از مشکلات تعمیرکاران برای تعمیر گوشی ها تهیه قطعات اورجینال با قیمت مناسب می باشد. همچنین با افزایش قطعات فیک که شباهت بسیاری به قطعات اورجینال دارند ممکن است در خرید هم اشتباه کنند. در مرکز تعمیرات 118 به صورت مستقیم قطعات وارد شده و به فروش می رسد پس با خیالی آسوده می توانید خرید قطعات گوشی  Honor 20e را از این مرکز انجام دهید. علاوه بر این در این مرکز تجهیزات تعمیر نیز به فروش می رسد. می توانید با تماس تلفنی از موجودی انبار و قیمت قطعات گوشی آنر 20e اطلاع یافته و سپس اقدام به خرید آن نمایید. برای راحتی و سهولت کار شما عزیزان نیز امکان خرید غیرحضوری نیز فداهم می باشد که پس از خرید محصولات توسط پیک برایتان ارسال خواهد شد.